וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יממה לפני הקופה אמריקה: 12 חיוביים לקורונה בוונצואלה, 4 בבוליביה

רגע לפני משחק הפתיחה בין הנבחרת של חוסה פסיירו מול המארחת ברזיל, חמישה שחקנים ושבעה אנשי צוות נמצאו חיוביים לנגיף. צרות גם בבוליביה

תקציר: ונצואלה - אורוגוואי 0:0/ספורט1

קצת יותר מיממה לפני פתיחת הקופה אמריקה, והפארסה סביב הטורניר ממשיכה. לאחר שמיקום הטורניר שונה ערב מכת הקורונה במדינות שיועדו תחילה לארח את הטורניר (קולמביה וארגנטינה), היום (שבת) נודע כי 12 שחקנים ואנשי צוות בנבחרת ונצואלה נמצאו חיוביים לקורונה, מתוכם חמישה שחקנים. מדובר בבדיקות שגרתיות שנעשו לשחקני הנבחרת עם הגעתם לברזיל, בה אמור להיפתח טורניר הדגל של דרום אמריקה.

שר הבריאות של מחוז ברזיליה בברזיל, אישר לעיתונאים את תוצאות הבדיקות, וכעת ינסו להיערך בהתאם לאור הסיטואציה שנוצרה. עוד בבירת ונצואלה, קרקאס, התלוננו הקשר תומאס רינקון והקפטן חוסה פסריו על "אי נוחות". על אף זאת, ההתאחדות לכדורגל של ונצואלה לא דיווחה על אף מקרה של קורונה בקרב אנשי הנבחרת. למרות זאת, רינקון הופרד מיתר חבריו בזמן שבנבחרת "חיכו להתפתחויות".

שר הבריאות של מחוז ברזיליה טוען כי החיוביים לנגיף נדבקו עוד בונצואלה, לפני שהגיעו לברזיל. עוד נטען כי הנדבקים הם "אסימפטומטיים" ו-"הושמו בבידוד" בחדרים נפרדים, תחת השגחה של משרד הבריאות המקומי. שמותיהם של אלה שנדבקו עדיין לא נחשפו, אך ברשות המנהלת את הכדורגל בדרום אמריקה טענו כי לי יהיה מנוס מלבצע שינויים באופן בו מבצעים רישומים ומעקב אחרי אלו שנמצאים חיוביים לקורונה.

משחק הפתיחה של הקופה אמריקה צפוי להיערך בחצות ביום שני, כשברזיל תפגוש את ונצואלה, ועדיין לא ברור כיצד תגיע הנבחרת של חוסה פסיירו לפתיחת הטורניר. שאר הנבחרות בבית הינן קולומביה, אקוודר וצ'ילה.

אם זה לא מספיק, הרי שגם בנבחרת בוליביה נרשמו ארבעה מקרים חיוביים של שחקני הסגל. שמות השחקנים טרם פורסמו, עדיין לא ברור האם הצוות המקצועי יבחר לבצע שינויים בסגל לאור ההתפתחויות האחרונות.

* לפי התקשורת הצ'יליאנית, כוכב הנבחרת אלכסיס סאנצ'ס סובל מפציעת שריר ויחמיץ לכל הפחות את המשחק הראשון מול ארגנטינה. עדיין לא ברור האם יחלים בזמן כדי לקחת חלק במשחק השני מול בוליביה בעוד שישה ימים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully