וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דנבר מיואשת: "זה היה בלתי אפשרי", אמביד בטירוף: "שום דבר לא יעצור אותי"

הנאגטס כבר בפיגור 3:0 מול פיניקס, גם מאלון הודה: "מרגיש שלא משנה מה, פשוט לא היינו יכולים לנצח". כוכב פילי השתווה לאוניל ולרובינסון. סיאקם נותח וייעדר כ-5 חודשים

אף קבוצה בהיסטוריה של ה-NBA לא הצליחה לחזור מפיגור 3:0 בסדרת פלייאוף לניצחון. עם הנתון המבאס הזה צריכה דנבר להתמודד, אחרי שהלילה (בין שישי לשבת) הפסידה לפיניקס פעם נוספת, הפעם 116:102, וכעת היא בפיגור 3:0 - משחק אחד מסיום דרכה בפלייאוף העונה.

"אני מתוסכל, כמובן, בעיקר בגלל שהחטאתי לא מעט זריקות", אמר כוכב הנאגטס ניקולה יוקיץ' שהבריק עם 32 נקודות, 20 ריבאונדים ו-10 אסיסטים, לאחר שקיבל את תואר ה-MVP של העונה הסדירה לפני פתיחת המשחק. "יכולתי לשחק טוב יותר, לא הייתי במיטבי, במיוחד בכל הקשור לזריקות. היה לנו קל הרבה יותר אם הייתי קולע חלק מהזריקות".

"אני מרגיש שלא משנה מה, פשוט לא היינו יכולים לנצח מול האווירה המחשמלת ביציעים", אמר מייק מאלון לאחר ההפסד. "זה היה בלתי אפשרי. היציעים היו מלאים, האווירה הייתה מדהימה וזה הקשה עלינו". "התכוננו היטב ליוקיץ'", אמר מונטי וויליאמס מנגד. "אנחנו מכבדים את מה שהוא עשה העונה וידענו שהוא ינסה לעשות זאת גם נגדנו".

שחקן פילדלפיה ג'ואל אמביד. AP
שוב הבריק. אמביד/AP

גם פילדלפיה ניצחה הלילה, אחרי עוד משחק נהדר של ג'ואל אמביד, שקלע 27, קטף 9 ריבאונדים ומסר 8 אסיסטים ב-111:127 על אטלנטה שקבע 1:2 לסיקסרס בסדרה. "שום דבר לא יעצור אותי, אמשיך לקום בכל פעם מחדש", אמר אמביד בסיום, אחרי שהדאיג את אנשי ואוהדי פילדלפיה כשנראה שנפצע, אך בסופו של דבר המשיך לשחק והוליך את קבוצתו לניצחון. "אני בסדר, אני הולך ועומד והמשחק מאחוריי. אמשיך לשחק ולהילחם עד הסוף", הוסיף הקמרוני, שהשתווה הלילה לשתי אגדות, וינסה להוביל את פילדלפיה לזכייה ראשונה בתואר מזה 38 שנה.

הסנטר, שרושם ממוצע של 35 נקודות ו-10 ריבאונדים בסדרה ו-23.8 נקודות, 10.8 ריבאונדים, 3 אסיסטים ו-1.8 חסימות בממוצע למשחק ב-30 משחקיו הראשונים בפלייאוף, השתווה לשאקיל אוניל ודייויד רובינסון - שני היחידים שרשמו מספרים דומים ב-30 משחקיהם הראשונים בפלייאוף.

עוד בוואלה!

פיניקס כבר ב-0:3 על דנבר, פילדלפיה ניצחה באטלנטה ועלתה ל-1:2

לכתבה המלאה

בניגוד לאמביד, דני גרין שנפצע כבר בדקות הפתיחה של המשחק, ירד לחדרי ההלבשה ולא שב עוד לפרקט. על פי דיווחים שונים, גרין יעבור בדיקת MRI שתקבע את חומרת הפציעה ולכמה זמן ייעדר.

מנגד, באטלנטה עדיין מחפשים פתרונות, בעיקר להבדלי הגבוה בעמדות השונות. "זה לא משהו שאנחנו לא יכולים להסתגל אליו", אמר טריי יאנג שזכה לשמירה צמודה מבן סימונס שגבוה ממנו בכ-20 סנטימטרים. "אין לי פתרון, אני רק יודע שאנחנו יכולים להתמודד עם זה".

פסקל סיאקם, שחקן טורונטו ראפטורס. AP
יחמיץ את פתיחת העונה. סיאקם/AP

כוכב טורונטו פסקל סיאקם עבר ניתוח בכתפו, ועל פי ההערכות הוא צפוי למגרשים בעוד כחמישה חודשים, בזמן שעל פי דיווחים שונים העונה הבאה ב-NBA תיפתח באמצע אוקטובר. המשמעות היא שאיבקה ככל הנראה יחמיץ את פתיחת העונה של הראפטורס.

שחקן נוסף שנפצע ונותח הוא פורוורד לוס אנג'לס קליפרס, סרג' איבאקה, ששותף בשני המשחקים הראשונים בפלייאוף מול דאלאס, אך לא שיחק מאז. הוא עבר ניתוח בגבו וצפוי לחזור בעוד מספר חודשים לשורות הקליפרס, שם הוא מחזיק בחוזה לעונה נוספת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully