וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התקדמות משמעותית בעסקת העברתו של מאוויס צ'יבוטה למכבי חיפה

עודכן לאחרונה: 9.6.2021 / 16:31

על רקע ההתעניינות של הפועל באר שבע ומכבי תל אביב בשחקן הכנף, גורמים בבולגריה המעורים בפרטים טוענים שדווקא עם הירוקים נרשמה פריצת דרך: "אין סיכום אבל כרגע זה נראה הכי קרוב". חוסה רודריגס: "לישראל יצא שם רע, אבל היא אחת המדינות הטובות בעולם"

אחרי שברק בכר חתם על חוזה חדש כמאמן, עושה רושם שבמכבי חיפה מעלים הילוך גם בכל הנוגע לרכש. לפי גורמים בבולגריה המעורים במשאים ומתנים בעניינו של מאוויס צ'יבוטה, ישנה פריצת דרך משמעותי במגעים עם הירוקים. שחקן הכנף נמצא תחת חוזה בלודוגורץ, שלא מעוניינת בהשאלה עם אופציה לרכישה, כפי שהעדיפו הקבוצות הישראליות שלוטשות עיניים לכיוון צ'יבוטה (חיפה, מכבי תל אביב והפועל באר שבע). עם זאת, טוענים אותם גורמים שגם הבולגרים הבינו שיתקשו למכור את השחקן ב-1.5 מיליון יורו ומחיר המכירה ינוע סביב כמיליון יורו.

שחקן לודוגורץ מאוויס צ'יבוטה. האתר הרשמי של לודוגורץ, אתר רשמי
מתקרב. צ'יבוטה/אתר רשמי, האתר הרשמי של לודוגורץ

צ'יבוטה עצמו מעוניין מאוד לחזור לישראל וצפוי לסכם עם הירוקים את תנאיו. "יש התקרבות משמעותית בכל הנושאים בנוגע למעבר של צ'יבוטה לאלופה הישראלית", טען גורם המעורה בפרטים. "אין סיכום אבל זה נראה הכי קרוב מהאופציות כרגע".

מלבד צ'יבוטה, בחיפה רוצים גם את אורי דהן מעירוני קרית שמונה אלא שבמועדון הצפוני לא מעוניינים לשחררו בשלב זה, כשסיטואציה דומה גם בנוגע למכבי נתניה וגבי קניקובסקי המבוקש בכרמל. בחיפה ינסו לסכם עם רז מאיר על הישארותו בקבוצה וייפגשו עם ניקיטה רוקאביציה במטרה להשאירו.

עוד בוואלה!

חוסה רודריגס יבקש ממכבי חיפה לפתוח את חוזהו. המטרה: שדרוג כספי

לכתבה המלאה
חוסה רודריגס שחקן מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
תומך בישראל באופן מלא. רודריגס/מאור אלקסלסי

שחקן מכבי חיפה חוסה רודריגס העניק היום (רביעי) ריאיון נוסף לתקשורת הספרדית לאחר הזכייה המתוקה באליפות. "היתה תחושת אושר עצומה, כי עברה עלי שנה קשה, כולל מוות של בן דודי והמגיפה", סיפר הקשר. "לזכות בתואר ולחגוג אותו מול 30 אלף איש באצטדיון היה מדהים. מבחינה אישית, הרגשתי את תמיכת האוהדים כבר מהרגע הראשון. יש להם חלק גדול מאוד באליפות הזו".

רודריגס התייחס גם לסכסוך המדיני האחרון, במסגרתו הביע תמיכה פומבית בישראל, וספג על כך ביקורות ברשתות החברתיות: "המועדון אסף את השחקנים הזרים והסביר לנו מה לעשות, היתה לנו דקה וחצי להגיע למקלט. בסופו של דבר לא נזקקנו לזה. עניתי להרבה אנשים בורים ברשתות החברתיות, הרבה אנשים מדברים מתוך בורות. אם מישהו פוגע בי, אני חייב להגן על עצמי. ישראל הותקפה וכמובן שהיתה חייבת להגן על עצמה. היא אפילו הזהירה לגבי לאן היא הולכת לירות את הטילים, על אילו מגדלים, כדי שאנשים יעזבו בלי להיפגע. מדינות אחרות לא עושות את זה. לישראל יש תדמית רעה, אבל היא אחת המדינות הטובות בעולם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully