וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה ונוף הגליל סיכמו עקרונית על השאלה לעונה נוספת של צוקול וסקלובין

9.6.2021 / 10:49

שחקן הכנף והמגן שנרכשו על ידי הירוקים בקיץ שעבר והושאלו לקבוצה מהלאומית, ימשיכו אצלה גם בליגת העל. השתיים קרובות לסיכום גם בנוגע לדייויד אקווה

אוהדי הפועל נוף הגליל חוגגים עלייה לליגת העל/אודי ציטיאט

מכבי חיפה והפועל נוף הגליל סיכמו עקרונית על השאלתם של עודד צוקול ותום סקלובין לעולה החדשה. שנה אחרי שרכשה את השניים מנוף הגליל תמורת 600 אלף שקל ומיד השאילה אותם בחזרה לקבוצתם הקודמת, סוכם שהם ימשיכו במדי נוף הגליל גם בליגת העל. צוקול רשם עונה סבירה במדי העולה החדשה כשסיים עם חמישה שערים, בעוד סקלובין כמעט ולא שיחק. בחיפה החליטו שלא לצרף את אחד מהשניים בשלב זה, ולכן הסכימו שישחקו עונה נוספת בנוף הגליל.

בנוסף הקבוצות קרובות לסיכום גם בנוגע לדייויד אקווה. הבלם אמנם צפוי לפתוח את האימונים עם האלופה אם לא תיסגר השאלתו לנוף הגליל, אך גורמים בשני המועדונים העריכו שגם הוא ימשיך לשחק כמושאל מכיוון שהעדיפות בחיפה היא שיהיה שחקן הרכב בליגת העל כדי להשתפשף.

תום סקלובין (מימין) עם גיא דיין שחקני הפועל נוף הגליל. אודי ציטיאט
אחד סגר, השני עזב. תום סקלובין עם גיא דיין/אודי ציטיאט

מי שבשלב זה לא מושאל לעונה נוספת לנוף הגליל הוא מוחמד ג'אבר, שיפתח את האימונים עם מכבי חיפה ורק לאחר מכן יקבל ברק בכר החלטה לגביו. אם בכר יחליט לא להשאירו, בחיפה יהיו מעוניינים להשאיל את ג'אבר להפועל עפולה מהליגה הלאומית איתה בקבוצה רוצים לעשות שיתוף פעולה.

בנוף הגליל היו שמחים לקבל בהשאלה גם את גיא דהן, אך החלוץ שרשם עונה נהדרת בעפולה מכוון להישארות בסגל של חיפה. דהן מוערך מאוד על ידי ראשי הירוקים אך אם לא יישאר בסגל יחפש קבוצה אחרת בליגת העל, שכן השחקן וגם חיפה מבינים שעונה נוספת בלאומית לא תעשה עמו טוב והוא בשל להיות שחקן משמעותי בליגת העל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully