וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מ.ס אשדוד רוצה את אילון אלמוג במסגרת עסקת דין דוד עם מכבי תל אביב

עודכן לאחרונה: 9.6.2021 / 7:41

הטרייד בדרך? באשדוד שואפים לקבל גם תמורה כספית וגם שחקנים עבור החלוץ המבוקש, ורוצים את אלמוג שלא הצליח להרשים תחת ואן לוון ואף לא התלבש בגמר הגביע. גם מכבי חיפה והפועל באר שבע בתמונה

תקציר ניצחונה של מכבי תל אביב 1:2 על הפועל תל אביב בגמר הגביע/ספורט1

במסגרת המגעים בין מ.ס. אשדוד למכבי תל אביב למכירת חלוץ הקבוצה דין דוד לצהובים, רוצים באשדוד את חלוץ מכבי תל אביב אילון אלמוג. באשדוד לא רוצים עסקה שתכלול רק סכום כספי, אלא שילוב של כסף ושחקנים כאשר אחד מהם צריך להיות אלמוג שלא התקדם ולא התפתח כפי שציפה לעשות העונה תחת פטריק ואן לוון. לשיא הגיעו הדברים כאשר בגמר גביע המדינה אלמוג כלל לא התלבש.

אילון אלמוג, שחקן מכבי תל אביב. ., אריאל שלום
ציפו ממנו ליותר. אלמוג/אריאל שלום, .
דין דוד שחקן מ.ס. אשדוד. דני מרון
מבוקש, ואפשר להבין למה. דוד/דני מרון

דוד הפך להיות אחד המלפפונים הלוהטים בפגרה הזו אחרי העונה הנהדרת שלו. הוא כבש תשעה שערים ובישל ארבעה והיה מהגורמים שהובילו לעונה המצויינת של רן בן שמעון ושחקניו. גם אחרי ששגיב יחזקאל עבר להפועל באר שבע באמצע העונה, אשדוד לא נפגעה והצליחה לסיים במקום השלישי.

מכבי תל אביב היא לא היחידה שמגלה עניין רב בדוד. גם מכבי חיפה והפועל באר שבע בתמונה. אבל באשדוד רוצים הפעם עסקה דווקא עם מכבי תל אביב כיוון שיש לה היצע שחקנים נרחב יותר בו אפשר להשתמש ושעליו אפשר לעשות טרייד. אלמוג הוא כאמור אחד הבולטים שבהם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully