וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק בכר חתם לעונה נוספת במכבי חיפה: "רוצה לכבוש יעדים נוספים"

8.6.2021 / 19:20

לאחר שהוליך את הירוקים לזכייה מתוקה באליפות אחרי עשר שנים שחונות, גישרו הוא וראשי המועדון על הפערים וסיכמו על חוזה חדש. המאמן הוסיף: "שמח להמשיך במועדון היקר הזה". שחר: "מאחל לו הצלחה גדולה"

ברק בכר ונטע לביא מדברים אחרי האליפות של מכבי חיפה/צילום ועריכת וידאו: לילך וייס

זה היה באוויר, וכעת זה גם רשמי: מכבי חיפה הודיעה היום על המשך דרכו של ברק בכר, והוא יישאר במועדון אותו הצעיד לאליפות מתוקה במיוחד. בכר הגיע לירוקים בקיץ שעבר וחתם לעונה אחת בלבד, ולאחר שזו הסתיימה בצורה הכי טובה שניתן היה לדמיין, הגיעו הצדדים לסיכום על הישארותו בכרמל לעונה אחת נוספת.

ברק בכר אמר לאתר הרשמי של מכבי חיפה: "אחרי עונה מאתגרת שהסתיימה באליפות מרגשת, היה ברור לי שאני רוצה להמשיך בדרך שהתחלנו במטרה לכבוש יעדים נוספים. אני שמח להמשיך במועדון היקר הזה, מודה על האמון וממשיכים בעבודה". הבעלים יעקב שחר אמר: "אני שמח שברק ממשיך איתנו. בימים הקרובים נתחיל את ההכנות והאימונים לעונה הקרובה, וזה המקום לאחל לברק הצלחה גדולה".

בכר, שזכה בשלוש אליפויות עוד לפני יום הולדתו ה-42, פרש ממשחק ב-2011 ומונה ב-2012 למאמנה של עירוני קרית שמונה. אחרי מספר שנים טובות בקבוצה הצפונית עבר להפועל באר שבע והוליך אותה לשלוש אליפויות רצופות, ובעונה שעברה החליף את מרקו בלבול במכבי חיפה. גם בשורות הירוקים הצליח לעמוד בציפיות, והיה חלק חשוב מהזכייה בתואר אחרי עשר שנים שחונות.

יעקב שחר בעלי מכבי חיפה עם המאמן ברק בכר, דודו דהאן. אתר מכבי חיפה, אתר רשמי
לא הולך לשום מקום. בכר עם שחר/אתר רשמי, אתר מכבי חיפה

המאמן מעוניין מאוד במגן הימני חואנחו נייטו, שסיים חוזה באוביידו הספרדית ומחזיק בהצעות נוספות. גל אלברמן וחוסה רודריגס מפעילים לחץ על המגן כדי שיצטרף ובנוסף בקבוצה נמצאים בשיחות עם לודוגורץ ומאוויס צ'יבוטה כדי לצרף את הקיצוני. הבולגרים דורשים מעל מיליון דמי העברה, כאשר גם אופציה של השאלה עם אופציה לרכישת הכרטיס בסיום העונה עלתה על הפרק.

מי שחתם מוקדם יותר על חוזה לחמש שנים הוא שחקן הכנף בן ה-18 נהוראי יפרח, שעשוי לצאת לעונת השאלה בהפועל חדרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully