וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוסה רודריגס יבקש ממכבי חיפה לפתוח את חוזהו. המטרה: שדרוג כספי

9.6.2021 / 10:24

הקשר בן ה-26 מחזיק בהצעות מהליגה המקסיקנית ומה-MLS, אך מעדיף להישאר בישראל אם יקבל מהמועדון שכר גבוה יותר. בראיון לתקשורת הספרדית הודה: "לשחק בליגת האלופות עם מכבי חיפה יהיה אתגר גדול, אבל אני בודק את כל האפשרויות שיש לי בשוק"

אחרי הארכת החוזה של ברק בכר, מכבי חיפה ממשיכה בבניית הסגל לעונה הבאה מי שחתום לעונה הבאה אבל בודק אפשרויות נוספות, הוא חוסה רודריגס. הקשר יבקש בימים הקרובים מהקבוצה לפתוח את החוזה על מנת לקבל שדרוג, כך על פי גורמים בספרד המיודדים עם השחקן.

רודריגס רשם עונה מצויינת במדים הירוקים ומחזיק בחוזה לעונה נוספת, אבל מקורביו טוענים שהוא נחוש לקבל שדרוג כספי, כשבמקביל הוא מחזיק בהצעות ממקסיקו ומה-MLS. יחד עם זאת, ההעדפה של רודריגס היא להישאר בישראל.

חוסה רודריגס שחקן מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
יחזור לספרד? חוסה רודריגס/מאור אלקסלסי

בראיון שהעניק אמש (שלישי) לתקשורת הספרדית, הודה רודריגס שהוא שוקל לעזוב: "יש לי חוזה, אבל אני עדיין לא יודע. אם אקבל הצעה מקבוצה גדולה מחוץ לספרד, יכול להיות שאקח אותה. אני מתכוון לבדוק קצת את השוק, הנציגים שלי מדברים עם קבוצות מספרד, אבל אני לא יודע. גם לשחק בליגת האלופות במכבי חיפה נשמע כמו אתגר גדול, יש לי חוזה לעונה נוספת ואדבר עם המועדון בהקדם".

רודריגס סיפר גם על הכדורגל הישראלי: "זכינו באליפות אחרי עשר שנים. הכדורגל הישראלי נמצא במגמת התקדמות. ויאריאל התקשתה מאוד מול מכבי תל אביב בשני משחקים בליגה האירופית, לדוגמה. יש הרבה שחקנים טובים שרוצים להגיע לישראל. זו אמנם ליגה קטנה, אבל היא מתקדמת בצורה יפה".

הקבוצה תפתח את אימוניה לקראת העונה הבאה ביום ראשון הקרוב. לשבוע הראשון של האימונים יוזמנו רק חלק מהשחקנים ובנוסף שחקנים מקבוצת הנוער וכן מושאלים יקחו חלק באימונים הללו. ב-20 ביוני יצטרפו הזרים ויתר השחקנים הישראלים לאימונים, וכעבור שבוע תצא הקבוצה למחנה אימונים בהולנד שם תשהה עד 4 ביולי. אם המשחק הראשון במוקדמות ליגת האלופות ייערך בחוץ, הקבוצה תנסע מהולנד למשחק ותחזור לישראל רק אחר כך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully