וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למה הוא לא מחליט? ההצעות, העיכוב והדילמה של דור פרץ

7.6.2021 / 15:00

דור פרץ מגלה שלפרק מוקשים במרכז השדה, קל בהרבה מלהחליט על עתידו. מה מעכב את החתימה בקבוצה החדשה שלו, אילו סוגי הצעות הונחו בפניו ולמה מכבי תל אביב לא מגישה חוזה שהוא לא יוכל לסרב לו? כל הפרטים על הדילמה הגדולה של הקיץ

תקציר ניצחונה של מכבי תל אביב 1:2 על הפועל תל אביב בגמר הגביע/ספורט1

"אני רוצה להתקדם מקצועית וכלכלית", פרש דור פרץ את משנתו שעה קלה לאחר גמר גביע המדינה ביום רביעי שעבר. באולם מסיבות העיתונאים בבלומפילד דיבר פרץ ארוכות בשקט שכל כך מאפיין אותו מחוץ לכר הדשא, אבל עמוק בפנים מתחוללת סערת רגשות כבר זמן רב. פרץ פירט מה מניע אותו ומה הוא רוצה, אבל גם היום, אוטוטו שבוע אחרי שהעונה הסתיימה, הוא לא יודע מה עתידו.

איך יכול להיות שהכדורגלן הטוב בליגת העל העונה, אפילו שלא נבחר לשחקן העונה, ואחד הטובים בנבחרת ישראל בעידן האוסטרי עדיין לא יודע איפה ישחק? הסיבה נובעת בעיקר מעודף של הצעות שמונחות בפניו, אבל לא אחת כזו שתעשה את ההבדל ותגרום לו לשים בצד את כל היתר ולהתרכז רק בה.

פרץ שחקן חופשי, כך שהוא אטרקטיבי עבור מועדונים שלא צריכים לשלם תמורת כרטיסו, אבל מצד שני הוא כבר בן 26 ומועדונים רבים מעדיפים לצרף שחקנים צעירים יותר כדי למכור אותם בהמשך. שתי הליגות העליונות באנגליה ככל הנראה חסומות בפניו בשל ההתנתקות מאירופה, כך שגם הדרכון הפורטוגלי שהוא יוציא השבוע בליסבון לא יפתח בפניו את השוק האנגלי והפרמיירליג המאתגרת כל כך שהיתה יכולה להיות נחיתת בכורה טובה עבורו מחוץ לישראל, היא לא אפשרות ריאלית.

דור פרץ שחקן מכבי תל אביב. אריאל שלום
אם הייתה הצעה גבוהה, הוא כבר היה סוגר. פרץ/אריאל שלום

אז מה כן יש? לפרץ מספר הצעות כאמור ללא קשר למכבי תל אביב שעדיין מנסה להשאיר אותו בחוזה חדש. יש לו הצעות בשכר של 600 אלף יורו נטו ואף יותר אבל מליגות שהוא לא מתלהב לשחק בהן. יש לו הצעות נמוכות מזה בליגות טובות יותר, אבל בקבוצות לא ממש אטרקטיביות בהן הוא עלול למצוא את עצמו לא ממש נהנה. פרץ צריך לקבל החלטה וכאמור ההחלטה קשה לו. אם היתה הצעה גבוהה כספית מליגה בכירה ומקבוצה אטרקטיבית, הוא כבר היה סוגר. זה לא צריך להיות בהכרח מצמרת הסריה א' או ממרכז הטבלה ומעלה בלה ליגה, אבל פרץ הוא לא אחד שזורם בקלות בראש עם שינויים ולכן יותר קשה לו לשים את האצבע על האופציה הטובה ביותר עבורו, לקום וללכת.

ויש גם את מכבי תל אביב. צריך לומר ביושר, כנראה שאחד כמו ג'ורדי קרויף היה יודע להשאיר את דור פרץ במכבי תל אביב בחוזה חדש לשנים הקרובות. קרויף, בשנים היפות שלו במכבי תל אביב, ידע ללחוץ על מיטש גולדהאר בדרכים שלו. יש בעיה עם דור פרץ מול ערן זהבי למשל, כי זהבי היה מבקיע בכל עונה עשרות שערים ומיטש גולדהאר היה משדרג לו את החוזה על פי המלצה של קרויף, אבל גם כי המספרים שלו היו מוכחים. פרץ הוא שחקן מסוג אחר. לא כזה שחי על שערים. גולדהאר לא נמצא כאן כבר זמן רב ולא מרגיש עד כמה הפך פרץ לאהוב הקהל והשחקן הכי חשוב במכבי תל אביב. הוא רואה את המשחקים מקנדה וודאי שם לב עד כמה פרץ הפך לשחקן משמעותי בקבוצה ובכל זאת, הקלות שבה נפתח החוזה של זהבי כמה וכמה פעמים, לא קיים במקרה של פרץ. גם בסוף השבוע האחרון כשכבר ניתן אוקיי מטורונטו לשפר את ההצעה לפרץ, זה לא היה באחוזים כאלה שגרמו לו להודיע שמליסבון הוא יחזור לארץ, יחתום על החוזה החדש במכבי תל אביב, ויזנח את החלום האירופי.

עוד בוואלה!

דור מיכה סיכם בהפועל באר שבע לשנתיים הקרובות

לכתבה המלאה
מיטש גולדהאר בעלים מכבי תל אביב עם שחקן העונה דור מיכה. דני מרון
יאבד עוד סמל מכביסטי? גולדהאר/דני מרון

בחודש שעבר חגג דור פרץ יום הולדת 26. קפיצת המדרגה שעשה העונה, גם ברגליים ובעיקר בראש, אמורה להביא להצלחתו גם באירופה. אלא שעכשיו הוא נתקל באתגר יותר קשה לפיצוח מאשר לשלוט ללא עוררין במרכז השדה בבלומפילד וכדי שהאופציות לא ייסגרו עבורו, הוא צריך כבר לקבל החלטה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully