וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים מכוונת לקיצוץ של 30% בשכר השחקנים: "עוד מעט ירצו שאנחנו נשלם למשה חוגג"

עודכן לאחרונה: 7.6.2021 / 14:34

הגעתו של קומאן לארץ נדחתה בכמה ימים אך נושא הקיצוצים הוא זה שמבעבע במועדון, והשחקנים לא מוכנים לשמוע על כך: "הם לא בכיוון, גם 10% לא יקרה. אם חוגג לא יכול להחזיק את הקבוצה, שיעביר הלאה". במועדון אמרו על ורד: "לא יושבים איתו מבושה, יודעים שאין מה להציע לו"

תקציר: הפועל תל אביב - בית"ר תל אביב בת ים 6:7 (בפנדלים)/ספורט1

הגעתו של ארווין קומאן לישראל נדחתה בשל פרוצדורות הקשורות בקורונה והוא ינחת בארץ ביום ראשון הבא. ההולנדי אמור להתחיל לעבוד בשבוע הקרוב ממולדתו ולהיות בקשר רציף עם אלי אוחנה בכל הנושא המקצועי. בשל העיכוב, תידחה גם ההחלטה בנוגע לעוזר המאמן - עמדה אותה בכל מקרה יאייש איש מקצוע ישראלי.

אבל עם כל הכבוד להולנדי, הקיצוצים שבקרוב יגיעו לפתחם של השחקנים ועובדי המועדון הם אלה שמבעבעים סביב בית"ר ירושלים. עדיין לא ברור האם יהיה מדובר בקיצוץ רוחבי או פרסונלי, אך בכל מקרה, בשיחות שחודשו עם שחקנים, מדברים בבית"ר על קיצוץ של 25-30 אחוז מהחוזה של כל שחקן ושחקן, מה שאמור לחסוך 3-5 מיליון שקל. קיצוץ רוחבי החל מהיו"ר אלי אוחנה ועד אחרון העובדים צפוי להביא לחיסכון של 2 מיליון שקל נוספים.

לפחות לגבי השחקנים, נראה שלבית"ר מצפה משימה לא פשוטה. תגובותיהם לנושא נעות בין זעם לגיחוך. אחד מהם אמר אתמול: "בית"ר לא בכיוון. אף אחד לא יסכים לקצץ, גם לא 10 אחוז, אין קורונה ואנשים פה חתכו בלי הפסקה ולא ראו כמעט פרמיות בעונה שעברה. יש לאנשים התחייבויות וצריכים לדעת לכבד חוזים, עוד מעט ירצו שכל 9 לחודש אנחנו נשלם לחוגג". שחקן נוסף הוסיף: "אנחנו מבינים שהמצב הכלכלי של המועדון רע מאוד, אבל כסף לחיזוק לא צריך לבוא מהשכר שלנו, זה הזוי. אם יאיימו עלינו, מי שיוכל יבקש ללכת, ומי שלא יישאר מתוסכל, ככה רוצים לעשות שנה טובה יותר?"

שחקנים ניזונים בעיקר מאנשי המועדון ומנסים להבין לאן נושבת הרוח. הנושא החם אתמול היה זה של עידן ורד אך במועדון יודעים שנושא הקפטן הוא רק טיפה בים, ואמרו בכנות: "לא יושבים עם ורד מבושה, יודעים שכרגע אין מה להציע לו, אולי הגיע הזמן להפסיק להתבייש, להוריד מהכבוד, להגיד שאין כסף, שהולכים לעונת הישרדות ולהתמודד עם זה, בית"ר כבר עברה גם תקופות כאלה. וגם חוגג צריך לעשות את החשבון שלו, אם הוא לא יכול להחזיק את הקבוצה שיעביר אותה הלאה, הוא עצמו אמר שהקבוצה שייכת לאוהדים".

משה חוגג הבעלים של בית"ר ירושלים. ניב אהרונסון, מערכת וואלה!
"גם חוגג צריך לעשות את החשבון שלו"/מערכת וואלה!, ניב אהרונסון

העונה הקרובה תהיה הרביעית של חוגג כבעלי בית"ר ירושלים ולא נראה באופק כיצד הוא מצליח להביא את הקבוצה למקומות טובים יותר. זה מעבר לכסף: שחקנים מתוחים ועצבניים, ומעולם לא היתה אווירת חוסר אמון כל כך גדולה מול בעלים. העונה הקרובה מלאה בהתחייבויות וקשיים תקציביים כתוצאה מטעויות של חוגג בשנים קודמות, כאשר הבעלים ממשיך להתעסק ביח"צ ובמינוף עצמי מבלי להיות מודע להשלכות, או כמו שאמרו במועדון: "הוא מצייץ שרצה לקנות שחקן ב-2 מיליון יורו ואחרי זה דורשים משחקנים להוריד עשרת אלפים שקל בחודש מהשכר, זה נראה לך הגיוני?"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully