וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: נכונות למכור את יונתן כהן אם תגיע הצעה הוגנת. דיווח: אלכסנדר פשיץ' סיכם בקראגומרוק

עודכן לאחרונה: 7.6.2021 / 15:50

הצהובים מבינים שאם תגיע על הקיצוני הצעה בגובה של שני מיליון יורו לא תהיה להם ברירה, אלא למכור אותו. כהן עצמו שידר לאנשי המועדון שהוא מעוניין לעבור לאירופה. דור פרץ ישלים את קבלת הדרכון הפורטוגלי. בטורקיה מדווחים: אלכסנדר פשיץ' סיכם עקרונית בקראגומרוק

תקציר ניצחונה של מכבי תל אביב 1:2 על הפועל תל אביב בגמר הגביע/ספורט1

מכבי תל אביב לא תעמוד בדרכו של יונתן כהן, אם נציגיו יביאו עבורו הצעת רכישה הוגנת בגובה של 2-1.5 מיליון יורו. לכהן, שבסוף החודש יהיה בן 25, יש חוזה עד קיץ 2024 ללא סעיף יציאה. למרות שנעדר לזמן ממושך מהעונה החולפת, כהן רוצה להתקדם למועדון באירופה שם הוא משוכנע שיוכל להשתלב ועם הזמן להתפתח ולהשתדרג בשכר.

יונתן כהן שחקן מכבי תל אביב חוגג שער. ברני ארדוב
במכבי תל אביב יסכימו למכור אותו במחיר הנכון. כהן/ברני ארדוב

במכבי תל אביב קיוו בעבר למכור את כהן תמורת 4 מיליון יורו, אך העונה הם הבינו שגם תמורת מחצית מכך צריך למכור את השחקן שמפעיל את כל כוחו כדי להימכר הקיץ ולפנות את מקומו לשחקן אחר. כהן שידר במועדון בשלהי העונה האחרונה שהוא לא רוצה להישאר ושהוא מקווה שמכבי תל אביב תמכור אותו.

בתוך כך, דור פרץ נחת אתמול בליסבון לקראת הוצאת הדרכון הפורטוגלי שאמור להקל על מעברו לאחת הקבוצות האירופאיות. בינתיים בארץ עמלו במכבי תל אביב על הגשת הצעה משופרת לקשר. למרות שניתן אור ירוק להעלות את ההצעה, עדיין מדובר בהצעה הנמוכה ממה שיש לו בחלק מההצעות שקיבל ולכן פרץ עדיין מנסה למצוא את ההצעה הטובה ביותר עבורו ושאיתה הוא יהיה שלם במידה רבה.

אלכסנדר פשיץ' שחקן מכבי תל אביב. אריאל שלום
תחנה חדשה? פשיץ'/אריאל שלום

בטורקיה מדווחים: אלכסנדר פשיץ' סיכם עקרונית בקראגומרוק

בטורקיה טוענים: חלוץ מכבי תל אביב אלכסנדר פשיץ' סיכם עקרונית בקראגומרוק מהליגה הבכירה בטורקיה, שסיימה את העונה הקודמת במקום השמיני. פשיץ', כזכור, עזב את מכבי תל אביב במהלך מבצע "שומר החומות", ובניגוד לזרים האחרים של הצהובים, לא שב לישראל. פשיץ' בן ה-29 כבש בעונה שעברה 10 שערים במדי מכבי תל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully