וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איאד אבו עביד: "רוצה להישאר בהפועל תל אביב". לידור כהן: "לקחתי קשה את הגמר"

שחקן ההגנה לתכנית הספורט של 103 FM: "לא שמעתם את הקללות שקלינגר ספג מאוהדי מכבי תל אביב". שחקן הכנף שעובר לתאילנד: "קיבלתי חוזה שיסדר אותי ואת המשפחה"

תקציר ניצחונה של מכבי תל אביב 1:2 על הפועל תל אביב בגמר הגביע/ספורט1

הפועל תל אביב סיימה את העונה שלה ביום רביעי עם הפסד כואב בהארכה בגמר הגביע מול מכבי תל אביב, והשחקן הראשון שנפרד ממנה הוא לידור כהן, שחתם בקבוצת נונגבואה פיצ'איה התאילנדית. בריאיון לתכנית הספורט של 103FM, אמר שחקן הכנף: "המשחקים בתאילנד מתחילים ב-31 ביולי, והאימונים כבר החלו. בקבוצות התאילנדיות יש הרבה שחקנים מקומיים, כי מותר רק שלושה שחקנים זרים בקבוצה. אין הרבה הנחות לזרים, מי שלא טוב באים ואומרים לו לקחת את כל הכסף, ומחליפים אותו. יש עוד שני שחקנים ברזילאים בקבוצה, ואני יודע שיש גם שחקן איראני. החוזה שקיבלתי בתאילנד הוא מאוד גבוה, מבחינה כלכלית הוא יכול לסדר אותי ואת המשפחה שלי בחיים. ההצעה הכלכלית חשובה לי, זה כפול ממה שמשלמים לי בהפועל תל אביב".

האזינו לריאיון של לידור כהן

על שער השוויון הפסול של שי אייזן בגמר, אמר כהן: "מכר הדשא, מה שקרה שם נראה כמו מאבק לגיטימי על הכדור. כשהולכים ל-VAR ועוצרים את המצלמות, אז אפשר לעצור על כל תאקל שיש, ואם אתה מחפש אתה יכול למצוא. נלחמנו במשחק, נתנו את הדם שלנו, לא נפלנו ממכבי תל אביב ביכולת. זה כבר הדרבי השני שלנו מול מכבי תל אביב ואין פערי רמות. כשאתה נותן הכול ובסוף באים ומחרימים את השער על טעויות שיפוט, אז זה מבאס. זה היה לילה קשה. היה חסר רק להגיע לפנדלים, והכול היה יכול לקרות בהם. עד היום לא ראיתי את המשחק, לקחתי את זה קשה".

עוד בוואלה!

פגיעה ברגשות של איזה ציבור? על ההתפרצות של ניר קלינגר

לכתבה המלאה
איאד אבו עביד שחקן הפועל תל אביב עם דן איינבינדר עם לידור כהן, דן איינבינדר. אודי ציטיאט
אחד עזב, השני רוצה להישאר. לידור כהן, משמאל, עם איאד אבו עביד/אודי ציטיאט

איאד אבו עביד, שסיים את חוזהו בהפועל תל אביב, אמר בתכנית: "מחר אני טס לחופשה, ואני מקווה שכשאחזור מהחופשה אראה מה עושים. הסוכן שלי מטפל בעניינים האלה, ואני מאמין שיהיה בסדר. אני רוצה להמשיך בהפועל, אבל צריך שיהיה לשני הצדדים רצון. עוד לא ישבנו, אז אני לא יכול להגיד אם יש רצון או לא. התחושה שלי היא שבקבוצה מכבדים ומעריכים אותי, ונראה איך זה יבוא לידי ביטוי".

האזינו לריאיון של איאד אבו עביד

על הגמר אמר: "ללא ספק, אני חושב שהתבצעה עבירה של יונתן כהן על אדי גוטליב בשער השוויון. הייתה שם נגיעה שהזיזה את שיווי המשקל, ועקב כך יונתן כהן הצליח לנגוח את הכדור לשער. אייזן? יש שופטים שהיו שורקים על זה ויש כאלה שלא. לטעמי לא היה פאול, אבל זה כבר לא רלוונטי. אחרי השער היה נראה שהיציעים של הפועל עוד רגע ירדו למגרש מרוב אושר, ואז הגיעה ההחלטה של ה-VAR, וזה מרסק אותך. אבל אלה העליות והירידות שיש בספורט, צריך לדעת להתמודד עם זה".

אבו עביד התייחס גם להתפרצות של מאמנו ניר קלינגר, שביצע תנועות מגונות לעבר אוהדי מכבי תל אביב: "קטונתי מלשפוט אדם בשעת כעסו. הוא לא היה צריך להתנהג ככה, אבל אתם לא שמעתם את הקללות שהוא ספג מאוהדי מכבי תל אביב. קלינגר עשה כל כך הרבה למען מכבי תל אביב, הוא הביא להם גביעים, והמינימום צריך להיות שגם אם לא מריעים לו במכבי תל אביב, לפחות שיתנו לו את הכבוד המינימלי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully