וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: קומאן יתמקד בצירוף בלם וחלוץ. דיווח: עלי מוחמד הוצע לפנאתינייקוס

6.6.2021 / 7:26

המאמן ההולנדי יגיע לישראל ויחל לעבוד על בניית הסגל ומציאת זרים. הקשר הוצע לקבוצה היוונית, פלמנגו מחכה לתשובה בנוגע לאוקמפוס, במועדון עדיין לא שוחחו עם ורד

תקציר: הפועל תל אביב - בית"ר תל אביב בת ים 6:7 (בפנדלים)/ספורט1

מאמנה החדש של בית"ר ירושלים ארווין קומאן, חתם רשמית על חוזהו לעונה אחת במועדון ואמור לנחות בישראל היום (ראשון) בשעות אחר הצהריים. בבית"ר ייתנו להולנדי מספר ימים כדי להתאקלם והוא יבדוק מספר דירות בבירה, ובמקביל יתחיל לעבוד עם אלי אוחנה על הסגל והרכש.

בבית"ר מקווים שבשל מעורבותו של קומאן בכדורגל ההולנדי והיכרותו עם השוק, יתאפשר לצרף מספר זרים משמעותיים, בעיקר בעמדת הבלם והחלוץ. בכל מקרה, בסכומים עליהם מדברים בבית"ר בשלב זה, הדברים לא יהיו פשוטים בכלל.

ארווין קומאן, מאמן פיינורד לשעבר. GettyImages
הזמן קצר ומלאכת הרכש מרובה. קומאן/GettyImages

בקבוצה ממשיכים לעסוק גם בסוגיית לואי טהא. שכרו של הבלם בבאר שבע בעונה האחרונה עמד על כ-200 אלף דולר ובבית"ר לא קרובים לשלם סכומים כאלה לבלם ישראלי. הבלם עדיין רחוק מהצטרפות לבית"ר, אבל אם לא יישאר בבאר שבע התמונה עשויה להשתנות. באופן כללי, פרט להתעניינות בדור אלו כמגן ימני, בבית"ר לא מכוונים לצרף שחקנים ישראלים משמעותיים בשלב זה ויתמקדו בהחתמת זרים.

גם זה יכול להשתנות אם עלי מוחמד וירדן שועה יימכרו, אלא שבשלב זה אין הצעות ראויות עבורם. הבוקר דווח בתקשורת היוונית שמוחמד הוצע לפנאתינייקוס, ששוקלת את מועמדותו לצד מועמדים נוספים. לגבי עידן ורד, עדיין לא נערכה שיחה עימו אבל בבית"ר אמורים לעשות זאת בקרוב, אם לא יסגור בקבוצה אחרת. עם אורי מגבו יש פערים, אך בבית"ר מקווים שהנושא ייסגר בקרוב.

פלמנגו הברזילאית ממתינה לתשובה מבית"ר האם היא מסכימה להשאיל לה את סנטיאגו אוקמפוס ללא תמורה עם אופציה לרכישה. נראה שמה שמפריד בין הצדדים הוא סכום האופציה עבור הרכישה, אך בבית"ר מעוניינים בעסקה וינסו לקדם אותה. גם לחלאופילו פלייטר יש ביקוש במספר קבוצות והוא יעבור גם כן בהשאלה. דוד קלטינס לא נמצא על הפרק בשלב זה בשל שכרו הגבוה וכמו כן בשל העובדה כי הפועל באר שבע מוכנה להשאילו בלבד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully