וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דור מיכה סיכם בהפועל באר שבע לשנתיים, שי הס ישמש כמאמן השוערים

עודכן לאחרונה: 7.6.2021 / 14:09

הקשר יגיע לבירת הנגב בלי קשר לעתידו של ז'וזואה, באר שבע תשלם לאנורתוזיס פיצוי של 100 אלף יורו עבור התרת חוזהו. גם אבו עביד קרוב לסיכום, במועדון ינסו לסגור עם עם הרוש, גורדנה, סלליך, גולדברג, סולומון ואיהאב גנאים

תקציר: דור מיכה בישל שלושה שערים, אנורתוזיס - קרמיוטיסה 1:5/ספורט1

דור מיכה ישחק בעונה הבאה בהפועל באר שבע. אחרי לבטים והמתנה שנבעו בעיקר מכך שעוד קיווה לחזור למכבי תל אביב, סגר הקשר לשנתיים עם אופציה לעונה שלישית ויחזור לשחק בישראל בעונה הבאה. בהפועל באר שבע החליטו ללכת על מיכה ללא קשר לעתידו של ז'וזואה בקבוצה. בין אם הפורטוגלי ימשיך על פי החוזה שיש לו ובין אם הפועל באר שבע תגיע איתו להתרת החוזה בשל בעיות ההתנהגות שלו, מיכה אמור לשחק בקבוצה מבירת הנגב. אוהדי הפועל באר שבע שראו את התרומה של עומר אצילי למכבי חיפה, מהרגע שהצטרף לשם בחלון ההעברות של חודש ינואר, מצדדים בהגעה של הקשר שמחזיק בחוזה לעונה נוספת באנורתוזיס פמאגוסטה ובשל כך תצטרך הפועל באר שבע לשלם עבורו 100 אלף יורו על פי מה שהוכנס לחוזה שלו כשחתם בקפריסין לפני כתשעה חודשים.

במקביל למיכה רוצים בהפועל באר שבע להתקדם ראשית עם שחקנים ישראלים ורק בהמשך לעבור לגזרת השחקנים הזרים. איאד אבו עביד נמצא על סף סיכום, כשמלבדו, ברשימת הישראלים אותם רוצים בקבוצה לסגור נמצאים אריאל הרוש, רועי גורדנה, סינטיאהו סלליך, שון גולדברג, אביב סולומון ואיהאב גנאים.

לעמדת החלוץ יצרפו בבאר שבע את בן שהר או את איתי שכטר לצד שגיב יחזקאל שכבר חתום וחלוץ זר שיצורף במקום ג'ונתן אגודלו שיעזוב על אף החוזה שיש לו לעונה הבאה.

דור מיכה שחקן מכבי תל אביב. דני מרון
ישחק לצד ז'וזואה? מיכה/דני מרון

בנוגע לז'וזואה, בשלב הזה הקולות הבוקעים מהמועדון מדברים על כך שלפורטוגלי יש חוזה לעונה הבאה והוא יחזור לישראל בהתאם לכך. יחד עם זה בגזרה הזו עוד עשויה להיות התפתחות והכדור נמצא ברגליים של אלונה ברקת שטרם החליטה מה היא רוצה לעשות עם השחקן.

הקבוצה הודיעה היום על מינוי של שי הס לתפקיד מאמן השוערים, במקומו של גילי בן נחום. הס אמר לאחר החתימה: "אני מצטרף למועדון גדול עם חזון ואתגרים שעומדים בפנינו ואעשה הכל כדי לתרום להצלחת הקבוצה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully