וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפילו דונצ'יץ' התמוגג מההצגה של לאונרד, לילארד רוצה את קיד בפורטלנד

עודכן לאחרונה: 5.6.2021 / 9:41

כוכב דאלאס פרגן ליריבו שהבריק עם 45 נקודות בניצחון הקליפרס: "היה לו משחק מדהים". פורזינגיס: "כבר ניצחנו אותם בחוץ". סטוטס עזב את פורטלנד, גם בילאפס מועמד

ביקרו אותו כמעט בכל אמצעי תקשורת. טענו שהעונה, זה לא זה ושלראשונה בקריירה, הוא יודח בסיבוב הראשון. אבל לקוואי לאונרד היו תוכניות אחרות לחלוטין. הלילה (בין שישי לשבת), כשלוס אנגל'ס קליפרס בפיגור 3:2 בסדרה מול דאלאס מאבריקס, הכוכב הכי גדול של הקבוצה מעיר המלאכים הראה שוב עד כמה הוא טוב, בטח ברגעי ההכרעה, בטח כשהוא עם הגב אל הקיר.

אחרי ריצה של הקליפרס, המאבס הצליחו לצמק את ההפרש ל-2 בלבד, 90:88, אי שם ברבע האחרון. מקסי קליבר קיבל את הכדור כשהוא לבד מחוץ לקשת, אך החטיא זריקה שיכולה הייתה לשנות את המשחק. לאונרד הבין היטב מה הוא צריך לעשות באותו הרגע; הוא קלע 8 נקודות רצופות, כולל שתי שלשות וקבע 90:98, פחות משתי דקות לסיום, ולמעשה הכריע את ההתמודדות.

הפורוורד האדיר הבריק עם 45 נקודות (השווה את שיא הקריירה שלו בפלייאוף) ב-72 אחוז מהשדה, והוליך את לוס אנג'לס קליפרס שלו לניצחון 97:104 שקבע 3:3 בסדרה המרתקת, רגע לפני משחק מספר 7 שייערך ביום ראשון בערב.

יריבו הגדול של לאונרד, לוקה דונצ'יץ' שסיים עם 29 נקודות באחוזים רעים, סיכם את המשחק בצורה הכי פשוטה וטובה שיכולה להיות. "מה קרה הלילה? קוואי השמיד אותנו, זה מה שקרה", אמר הסלובני. "היה לו משחק מדהים וזה פשוט מה שהוא עושה".

"זה עוד משחק עבורי, כמו כל משחק", אמר קוואי בסיום. "אנחנו תמיד אומרים שאם אנחנו לא רוצים ללכת הביתה, עלינו לשים לב לדברים הקטנים, להאמין ולקלוע עם ביטחון. אם לא נעשה את זה, ניאלץ להתמודד עם התוצאות".

"שחקנים גדולים מככבים ברגעים גדולים, וזה מה שעשה קוואי", החמיא טיירון לו לכוכב. "הוא שוב הראה עד כמה הוא טוב במאני טיים".

"אנחנו יכולים לנצח אותם בחוץ, הרי כבר עשינו את זה", ציין קריסטאפס פורזינגיס, ששוב היה חלש התקפית. "אנחנו חושבים שאנחנו יכולים לנצח וגם הם חושבים שהם יכולים לנצח. ביום ראשון נראה מי צודק ומי טועה".

פורטלנד לא מבזבזת זמן. אחרי תשע עונות בתפקיד, הבלייזרס הודיעו על סיום דרכו של המאמן טרי סטוטס, שהודח מהפלייאוף ביחד עם קבוצתו אחרי 4:2 מול דנבר בסיבוב הראשון. ב-ESPN ובאתלטיק מדווחים ששני המועמדים המובילים להחליף את סטוטס בתפקיד הם ג'ייסון קיד או צ'ונסי בילאפס, כשעל פי דיווח של כריס היינס מ-Yahoo, כוכב הבלייזרס דמיאן לילארד רוצה את קיד על הקווים בעונה הבאה. בניגוד אליו, אדריאן ווג'נרובסקי טוען שגם מייק דאנטוני, ג'ף ואן גאנדי וג'וואן הווארד מועמדים לתפקיד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully