וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא רק חזיזה ואצילי: השחקנים שהקניטו את היריבה ומיהרו להתנצל

עודכן לאחרונה: 1.6.2021 / 15:43

שוויינשטייגר קרא לאוהדי דורטמונד "בני זונות", ווילשר עקץ את טוטנהאם, נוויל לא מצטער על ההתגרות בליברפול וגם השיר הזכור של אטו נגד ריאל והרגע ההזוי של בארטון מול אברטון. לידיעת קשרי חיפה: מה עלה בגורלם של השחקנים שלא הצליחו להתאפק - ופגעו באוהדי היריבה?

עומר אצילי עם דולב חזיזה בחגיגות האליפות של מכבי חיפה/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק היוצרים

במקום לעסוק אך ורק בחגיגות האליפות המשמחות והמרגשות של מכבי חיפה, הן במועדון הירוק והן בתקשורת בארץ עסקו בימים האחרונים גם בדברים קצת פחות חיוביים, אחרי ששחקני האלופה דולב חזיזה ועומר אצילי נראו שרים נגד מכבי תל אביב "לכל אוהד מכבי תל אביב בת זונה", כשחזיזה אף נתפס שר "יא גרמנים, יא ניאו נאצים", ביחד עם חלק מהאוהדים הירוקים.

בעקבות הסרטונים שהפכו ויראלים, ספגו השניים ביקורות רבות ומאוחר יותר גם התנצלו על כך. חזיזה צפוי להיענש על ידי ההתאחדות לכדורגל אחרי שהוחלט כי יועמד לדין כשגם במכבי חיפה גינו את המעשים. "מאוד לא אהבתי את זה", אמר המאמן ברק בכר בנושא. "שחקנים צריכים לשמש דוגמה גם אם הם בהתלהבות, זה לא צריך לקרות ונדאג שזה לא יקרה יותר".

חזיזה ואצילי הם לא הראשונים ששרים ולועגים לקבוצה יריבה, וככל הנראה גם לא יהיו האחרונים. מלבד שחקנים ישראלים שנענשו בעבר על מקרים דומים, גם ברחבי העולם נראו שחקנים מקניטים קבוצה יריבה, ובמקרים רבים גם משלמים על כך.

שחקן מכבי חיפה דולב חזיזה חוגג עם האוהדים. לילך וייס רוזנברג
התנצל, אבל צפוי להיענש. חזיזה/לילך וייס רוזנברג

בסטיאן שוויינשטייגר

אי שם בסוף עונת 2013/14, קשר באיירן מינכן, בסטיאן שוויינשטייגר, לא הצליח להתאפק, הצטרף לאוהדים הבווארים ושר בגנות היריבה הגדולה בורוסיה דורטמונד, באותה שנה בה חבר לשחקני דורטמונד דאז, מאטס הומלס וקווין גרוסקרויץ בנבחרת גרמניה במונדיאל 2014. "דורטמונד בני זונות", שר שווייני בין היתר, ומאוחר יותר מיהר להתנצל: "אני רוצה להתנצל בפני האוהדים ובפני ראשי דורטמונד. עשיתי טעות כשהצטרפתי לשירת האוהדים, לא התכוונתי לפגוע באף אחד", הוסיף הקשר שלא נענש על ידי ההתאחדות המקומית. "היי, שווייני, זה לא היה מגניב בכלל", כתב לו גרוסקרויץ בתגובה. "למרות זאת, לעולם לא אשכח את כל מה שעשית עבורי. כולם טועים, ומבחינתי הסיפור הזה סגור".

ג'ק ווילשר

בתום עונת 2014/15, אחרי שארסנל זכתה בגביע, ג'ק ווילשר לא ניסה להסתיר מה הוא חושב על היריבה הגדולה טוטנהאם. הוא לקח את המיקרופון בזמן החגיגות על כר הדשא, והקניט את התרנגולים בזמן שהוא "מפעיל" גם את אוהדי ארסנל לעשות זאת. "מה אנחנו חושבים על טוטנהאם?", צעק הקשר לאוהדים. "שיט", השיבו לו האוהדים. "ומה אנחנו חושבים על שיט?", שאל אותם ווילשר, ואלו השיבו: "טוטנהאם". מאוחר יותר מיהר הקשר להתנצל על דבריו כשבהתאחדות לכדורגל האנגלית החליטו לקנוס אותו בעקבות זאת ב-40 אלף ליש"ט.

ג'ואי ברטון

במקרה של בארטון היה קצת קשה לבחור תקרית אחת. הילד הרע של הכדורגל האנגלי היה מעורב במרוצת השנים בעשרות תקריות, וישב בעבר גם בכלא. אחת התקריות הזכורות ביותר שלו הייתה מהתקופה ששיחק במנצ'סטר סיטי. קשר העבר פגש עם הסיטיזנס את אברטון - אחת הקבוצות הפחות חביבות עליו - ולאחר שספג אינספור קללות מאוהדי הטופיז החליט להגיב בדרך לא שגרתית; הוא ניגש אל יציע אוהדי אברטון, ומלבד קללות עסיסיות ששיגר לעברם הוריד את מכנסיו וחשף בפניהם את ישבנו. הוא יצא בזול ונקנס על המעשה ב-2,000 ליש"ט בלבד.

גארי נוויל (ימין) שחקן מנצ'סטר יונייטד מול ג'יימי קראגר שחקן ליברפול. Michael Regan, GettyImages
לא חייב את ליברפול. נוויל עם קראגר/GettyImages, Michael Regan

גארי נוויל

אחד הסמלים הכי גדולים של מנצ'סטר יונייטד, גארי נוויל, לא ממש אהב את היריבה הכי גדולה של השדים האדומים, ליברפול. למגן העבר היו לא מעט תקריות במשחקים מול המייטי רדס, כשהזכורה ביניהן הייתה במפגש ב-2006. באותה שנה, אחרי ניצחון 0:1, ניגש נוויל ליציע של אוהדי ליברפול, והחל להניע את האגן, לשיר ולרקוד. יש הטוענים שהוא אף ביצע תנועה מגונה ובעקבות המקרה נקנס ב-10,000 ליש"ט.

סמואל אטו

אחד החלוצים הכי גדולים של ברצלונה בשנים האחרונות, הקמרוני סמואל אטו, החל את הקריירה המקצוענית שלו בכלל בריאל מדריד, אליה הצטרף עוד ב-1996 בתור שחקן נוער. אלא שאטו לא הצליח להתאקלם בשורות הבלאנקוס, ועזב אחרי שלוש הופעות בלבד. הוא חתם במיורקה וארבע שנים לאחר מכן בברצלונה - היריבה הגדולה של ריאל מדריד בספרד. בתום עונת 2004/05, כשחגג אליפות ראשונה עם הקטאלנים, אטו לקח את המיקרופון בחגיגות וצעק: "Madrid, cabron, saluda al campeon", או בעברית "מדריד ממזרים, הללו את האלופה". "אני רוצה לבקש סליחה על הדברים שלי", אמר הקמרוני לאחר מכן. "אני יכול לחשוב מה שאני רוצה, אבל לא להגיד את זה בקול רם. סליחה אם פגעתי באוהדי ריאל מדריד ואני מתחנן לסליחה". הוא אף נקנס ב-12,000 יורו על ידי ההתאחדות לכדורגל הספרדית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully