וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ואן לוון: "הפסדנו את האליפות בקרית שמונה", ייני נשאר

30.5.2021 / 22:46

מאמן מכבי תל אביב שם את האצבע על המשחק בו איבדו את התואר, הקפטן הגיע ל-60% הופעות ולכן חוזהו הוארך אוטומטית

תקציר: מכבי תל אביב - עירוני קרית שמונה 2:2/ספורט1

מכבי תל אביב נעלה הערב (ראשון) את עונת 2020/21 בליגת העל עם 2:2 ביתי מול עירוני קרית שמונה כשהיא רואה את האליפות עוברת למכבי חיפה, שניצחה 2:3 את הפועל באר שבע.

פטריק ואן לוון מאמן מכבי תל אביב. אריאל שלום
זה לא הספיק. ואן לוון/אריאל שלום

מאמן מכבי תל אביב פטריק ואן לוון: "דיברנו כבר על המשחק ופחות או יותר סגרנו את הליגה ומחכים כבר לגמר הגביע. אולי הפסדנו את האליפות בקרית שמונה, התחלנו טוב אבל הפסדנו אחרי שנשארנו בעשרה שחקנים. אבל אין מה לעשות, זה עבר. אף אחד לא נתן לנו סיכוי ונלחמנו על כל נקודה שאפשר לקחת. התחלנו טוב ביחד ולקחנו המון נקודות ואז הצלחנו לנצח את מכבי חיפה וחזרנו למירוץ. אני לא יכול להיות כל כך מאוכזב, זו החוויה הראשונה שלי כמאמן ראשי, שיניתי את הסגנון ואת המשחק. אני מסופק מאוד ממה שניסינו להשיג. אנחנו צריכים להמשיך עם זה. יש לנו עדיין משחק ואני חושב רק עליו כרגע ולא על עתידי. העונה הצלחנו להפריד בין משחקי ליגה וגביע ומחר נתחיל להתכונן כבר למשחק הגביע".

קפטן הצהובים שרן ייני: "ברור שאנחנו מאוכזבים, אנחנו תמיד רוצים לזכות ומכוונים לשם, אבל חזרנו מפער של 11 נקודות והשארנו סיכוי. זה כבר היה בידיים שלנו, אבל איפשהו בתחילת הפלייאוף לא הצלחנו לעשות את מה שהיינו צריכים לעשות וזה חמק לנו. כל מה שאגיד זה השערות. אולי המסע באירופה קצת עייף אותנו והגענו לא בשיא היכולת שלנו, היו דברים שהלכו קשה. בקרית שמונה הלך קשה ואז פתאום כרטיס אדום שהוציא אותנו מהעניינים. הגענו למצבים ואז פתאום ספגנו. אני רוצה להגיד כל הכבוד למכבי חיפה, עשתה עונה מצוינת, קבוצה אטרקטיבית, התקפית. לזכות באליפות אחרי עשר שנים, אני יודע מה זה. לנו נשאר משחק אחד ביום רביעי, אנחנו נתכונן לזה ונבוא לטרוף את המגרש. אנחנו מקצוענים, הדיכאון נשאר לרגעים. הדיכאון של הקהל נשאר יותר זמן. אנחנו מדפדפים את זה מהר ורוצים להגיע מוכנים אל המשחק הבא. כן, יש לי חוזה לעונה הבאה ואני אמשיך".

שחר פיבן: "זו תחושה מאוד מאכזבת. אנחנו רגילים בשנתיים האחרונות להוביל את הליגה, ואנחנו אחרי שתי אליפויות מאוד דומיננטיות. נורא קשה להפסיד לאורך העונה, יש לציין שחיפה היו במקום הראשון מההתחלה. אני רוצה לאחל להם מזל טוב על הזכייה. הם שיחקו טוב. אנחנו התחלנו מעט שאננים את העונה, הפסדנו נקודות במקומות שלא היינו צריכים להפסיד. גם ספגנו גולים שלא התאימו לנו בשנתיים האחרונות. בעונות האחרונות ההגנה הייתה החלק החזק שלנו, השנה זה היה פחות יציב".

קובי רפואה מאמן עירוני קרית שמונה. מאור אלקסלסי
גאה בשחקניו. רפואה/מאור אלקסלסי

מאמן עירוני קרית שמונה קובי רפואה: "לא הופענו למחצית הראשונה בכלל, נתנו למכבי תל אביב שטחים. במחצית השנייה סגרנו וצמצמנו את השטחים. לחזור מ-2:0, גם אם זה בגארבג' טיים, זה קשה מאוד ואני גאה מאוד בבחורים. אחרי העונה שעברה כשהגעתי באמצע העונה ונשארנו בדקה האחרונה נסכם את הקדנציה שלי. העונה בנינו קבוצה לא בהרבה כסף, אבל עם הרבה לב ונשמה וחדר הלבשה חזק. למרות שיש פה הרבה שחקנים צעירים, הם עשו עונה גדולה. הגיע לנו להיות בצמרת כל העונה ושם היינו והצלחנו להגיע אל הפלייאוף. עשינו פלייאוף נהדר. אני עדיין לא יודע איפה אהיה בעונה הבאה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully