וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גווארדיולה: "אני נשאר במנצ'סטר סיטי". גונדואן נטש את האימון

המאמן הצהיר שיישאר גם בעונה הבאה לפני גמר האלופות מול צ'לסי (שבת, 22:00), הגרמני נפצע בצלעות ובספק. קאנטה ומנדי יפתחו מנגד

גמרהסתיים29/05/2021
מנצ'סטר סיטי
    0
    • (42) האברץ
    צ'לסי

    הרגע הכי גדול בכדורגל העולמי, השיא, הקרם דה לה קרם, הדובדבן שבקצפת; מחר (שבת, 22:00), מנצ'סטר סיטי וצ'לסי ייפגשו בגמר ליגת האלופות, למשחק האחרון של עונת הכדורגל, כשרק אחת מהן תחגוג בסיום זכייה בתואר היוקרתי מכולם.

    הסיטיזנס, שזכו באליפות באנגליה, מחפשים זכייה ראשונה בתואר, בעוד שהבלוז יחפשו זכייה שנייה אחרי שהניפו את הגביע הפופולרי ב-2012. מאמני הקבוצות פפ גווארדיולה ותומאס טוכל צפויים ליהנות מסגלים מלאים, אחרי שאנגולו קאנטה ואדואר מנדי שהיו בספק שבו להתאמן השבוע והם צפויים לפתוח. מנגד, כאב הראש הגדול ביותר של פפ מגיע מכיוונו של אילקאי גונדואן המצוין, שנטש את האימון המסכם בשל פציעה בצלעות ועדיין לא ברור האם יהיה כשיר לפתוח מחר.

    צ'לסי

    צ'לסי תגיע למשחק עם שלושה הפסדים בארבעת המשחקים האחרונים ולאחר שהבטיחה את המקום הרביעי בפרמיירליג במחזור האחרון. למרות זאת, טוכל אופטימי, בטח כשקאנטה צפוי לפתוח ב-11. "אנגולו נראה טוב באימונים", אמר טוכל בנושא. "אני מקווה שהוא ייראה כך גם בשבת. אין לנו פציעות ואני מקווה שזה יישאר ככה. אדואר עשה התקדמות משמעותית עם הצוות הרפואי וגם הוא נראה טוב".

    המנג'ר הגרמני הוסיף ואמר: "יכול להיות שהיריבה שלנו היא הקבוצה החזקה באירופה ובעולם, היא פתחה פער ענק בליגה. אבל שיחקנו מולם פעמיים העונה ואנחנו יוצאים שצריך להיות אמיצים כדי לשחק מול קבוצה שכזו, בטח כשפפ על הקווים".

    "לצ'לסי מגיעים כדי לזכות בתארים", הוסיף המגן בן צ'ילוול. "זו המטרה של המועדון הזה ואני מקווה שנשיג אותה בשבת. אני זוכר שבזכייה הקודמת, ב-2012, הייתי בבית עם אבא וצפיתי במשחק. הרגשתי גאווה ענקית כשקבוצה אנגלית הגיעה לגמר ואני שמח שגם לנו יש הזדמנות כזו".

    באנגליה טוענים שהבלוז צפויים לפתוח עם טימו ורנר בהתקפה, כשקאי האברץ ימתין על הספסל.

    עוד בוואלה!

    הרכש הראשון בעידן לאפורטה: סרחיו אגוארו חתם בברצלונה ויוצג בראשון

    לכתבה המלאה
    פפ גווארדיולה מאמן מנצ'סטר סיטי. רויטרס
    מפרגן. גווארדיולה/רויטרס

    מנצ'סטר סיטי

    התכולים יגיעו למשחק אחרי ה-0:5 הגדול על אברטון במחזור האחרון של הליגה, ולאחר שחגגו אליפות באנגליה. גווארדיולה, שמקווה לקבל את גונדואן בכשירות מלאה, פרגן לטוכל לפני שריקת הפתיחה: "אני מכבד אותו מאוד. הוא מאמן אדיר ואני מקווה שאצליח לנצח אותו. בנוגע לעונה הבאה - לא משנה מה תהיה התוצאה במשחק, אני נשאר במנצ'סטר סיטי".

    "צ'לסי קבוצה חזקה מאוד שתקשה עלינו", הודה ראחים סטרלינג. "שיחקנו מולה פעמיים העונה ופעמיים הפסדנו, אבל הפעם הסיפור יהיה שונה. אם להיות כן, הדבר היחיד שיכול לעצור אותנו הוא אנחנו עצמנו. אני מודה שמאז שהגעתי לכאן, המטרה העיקרית היא זכייה בליגת האלופות".

    הרכבי הקבוצות

    שופט: אנטוניו מתאו לאהוס (ספרד)
    אצטדיון: דרגאו
    קהל: 14110

    טרם התפרסמו תגובות

    הוסף תגובה חדשה

    +
    בשליחת תגובה אני מסכים/ה
      2
      walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully