וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מלחמה של ממש": קומאן עונה ללאפורטה לאחר הדיווחים כי אושפז

"אל תאמינו לכל דבר שאתם שומעים", אמר מאמן ברצלונה לאחר שהנשיא טען במסיבת העיתונאים כי "הבהיל" אותם כשאושפז בשל התקף חרדה. עוד אמר הנשיא: "רונאלד יודע שהוא ברירת מחדל, המו"מ עם מסי מתקדם היטב"

ז'ואן לאפורטה נשיא ברצלונה. רויטרס
הרבה סימני שאלה. לאפורטה/רויטרס

בספרד ממשיכים לעסוק גם הערב (שישי) בעתידו של רונאלד קומאן. אמש דווח ברשת פוקס כי רונאלד קומאן נאלץ להיבדק בבית החולים בברצלונה בשל התקף חרדה ובמסיבת העיתונאים שערך היום ז'ואן לאפורטה, אישר כי היה מדובר ברגע "מבהיל": "היתה לו תקרית והוא נסע לבית החולים". קומאן לא נותר חייב, ובשעות הערב פרסם בעמוד הטוויטר שלו תמונה לצד הכיתוב: "אל תאמינו לכל מה שאתם שומעים. אני בריא, וזה כל מה שחשוב בחיים".

סוכנו של ההולנדי, רוב יאנסן, תקף את נשיא ברצלונה ואמר: "זה שטויות גמורות, לנשיא אסור להגיד דברים כאלה, זו חדירה לפרטיות. בסך הכל מדדו את לחץ הדם של רונאלד, היו לו בעיות לב בעבר וצריך לבדוק אותו מדי פעם. זהו זה". הגדילו לעשות ב"אס", וקראו לחילופי הדברים בין הצדדים: "מלחמה של ממש".

על עתידו של המאמן במועדון אמר הנשיא: "לרונאלד יש חוזה לעונה נוספת, כך שאין מהר למהר. יש לנו מקסימום כבוד והערכה כלפיו. יחד עם זאת, הוא לא המאמן שאנחנו בחרנו וברור שאנחנו צריכים לנהל שיחות כדי לוודא שאנחנו נמצאים על אותו דף ורוצים את אותם דברים".

ליאונל מסי שחקן ברצלונה מאוכזב. Joan Monfort, AP
הסוגיה הבוערת ביותר: מה עם ליאו מסי?/AP, Joan Monfort

מדובר היה בהופעה הפומבית הראשונה של הנשיא החדש-ישן מאז היום בו נבחר לתפקיד, והוא דיבר במהלכה גם על השאלות הבוערות בנוגע לסגל בעונה הבאה ואף התייחס לסוגיות כלליות יותר, כמו הגירעון ומצבו הכלכלי של המועדון.

לאפורטה התייחס בין היתר לשיחות על הארכת חוזהו של ליאו מסי ואמר: "השיחות מתקדמות היטב, אנחנו בקצב הרצוי, אבל זה לא עוד לא סגור באופן סופי. בכל מקרה, מסי רוצה להישאר במועדון ואוהב את ברצלונה, נקווה שנקבל ממנו תשובה חיובית בקרוב".

כמו כן, לאפורטה הבטיח שבשבוע הבא יוכרזו החתמות חדשות וטען שעתידו של רונאלד קומאן עדיין לא הוכרע. "ניפגש איתו בשבוע הבא ונקבל החלטה בנוגע לעתידו. הוא ידע מראש שהעבודה שלו נמצאת במבחן, ושנחליט לגביו בסוף העונה. זה לא משהו חדש". לדבריו של לאפורטה, קומאן מודע לכך שהוא ברירת מחדל מבחינתו. "אמרתי לו שהוא לא המאמן האהוב עליי, וביקשתי ממנו זמן למצוא מאמן אחר. אם לא אמצא אחד כזה, הוא יוכל להמשיך", אמר.

כמו כן, לאפורטה טען שהגירעון של המועדון "עצום", אבל שהוא מקווה שיימצא לזה פתרון בהקדם.

בינתיים, ברצלונה מתקרבת להשלים רכש ראשון לעונה הבאה: לפי פבריציו רומאנו, סרחיו אגוארו חתם על טיוטת החוזה של המועדון ויצטרף מיד אחרי גמר ליגת האלופות. הוא צפוי לנחות בברצלונה ביום ראשון הקרוב ולהיות מוצג כשחקן הקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully