וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"משרת של הציונים והרוצחים": זעם באיטליה על הביקור של טוטי בישראל

עודכן לאחרונה: 28.5.2021 / 11:16

אחד השפים המוכרים באיטליה תקף בחריפות את שחקן העבר שהגיע לישראל לקראת גמר האלופות: "בתמורה לתשלום הוא תומך במדינה שמבצעת רצח עם".

פרנצ'סקו טוטי מגיע לישראל/יחצ היינקן

לא מעט ישראלים יזכו לפגוש במהלך סוף השבוע הקרוב את אגדת הכדורגל האיטלקית, פרנצ'סקו טוטי, שהגיע לארץ במסגרת הפעילות השנתית של "היינקן" בליגת האלופות. קשר העבר יקח חלק במגוון אירועים, וכמובן יערוך צפייה משותפת בגמר ליגת האלופות עם לא מעט אוהדים נרגשים. אלא שבניגוד אלינו, יש מי שלא מרוצה מהביקור של טוטי בארץ הקודש.

אחד מאותם אנשים הוא אחד השפים הכי מפורסמים באיטליה כיום, שף רוביו, שצייץ נגד הביקור של טוטי בארץ, כשבוע לאחר מבצע "שומר החומות".

"לא ברור לי אם ישראל מנצלת את טוטי, או שהוא לא יודע שהוא משתף פעולה עם מדינה תיאוקרטית ואתנוקרטית שפועלת בצורת משטר אפרטהייד ובלתי חוקית", אמר השף רוביו, שידוע בתור אוהד שרוף של רומא. "היא אחראית על רצח של פלסטינים. בכל מקרה טוטי מבחינתי משרת את הציונים, את הפשיסטים, הסדיסטים, הגזענים וקולוניאליסטים".

"טוטי, תמורת כסף אתה תומך במדינה שבמשך 73 שנה מבצעת רצח עם בפלסטינים?", המשיך השף. "אין שם קונפליקט, יש שם כיבוש", הוסיף רוביו שבהמשך העלה ציוץ הלועג לשחקן העבר של רומא: "היי, בזכות הכישרון שלי בכדורגל, זכיתי בלא מעט תארים והשגתי דברים בחיים", כתב השף. "למרות זאת, אצפה בגמר ליגת האלופות עם חבריי הישראלים שאחראיים על הכיבוש תמורת תשלום. אם הייתי יכול לצפות במשחק עם הפלסטינים? הם גם פה, הם אלו שמוזגים לי את השתייה".

לאורך כל הקריירה בת 25 השנים שלו, טוטי שיחק במדי רומא, איתה זכה באליפות איטליה, פעמיים בקופה איטליה ופעמיים בסופר קאפ האיטלקי. כמו כן, הוא מחזיק בשיא ההופעות והשערים של רומא. התקשורת האיטלקית העניקה לטוטי כינויים רבים והוא נחשב לאחד מגדולי הכדורגלנים האיטלקיים בכל הזמנים, ולשחקן הטוב ביותר של רומא אי פעם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully