וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האופציות של ריאל: "ראול היורש הטבעי", "קונטה המועמד המושלם"

מי יירש את זידאן? ב"מארקה" סקרו את היתרונות והחסרונות של ארבעת המועמדים לג'וב - ביניהם גם צ'אבי אלונסו ומאוריסיו פוצ'טינו

שחקן ריאל מדריד בשנת 2000, ראול. GettyImages
אהוב אך לא מנוסה. ראול/GettyImages

זינדין זידאן הודיע אמש (חמישי) באופן רשמי על עזיבתו את ריאל מדריד, וכעת צריכים הבלאנקוס למצוא מאמן חלופי. ב"מארקה" סקרו את ארבע המועמדים המובילים, בניסיון לזהות את היתרונות והחסרונות של כל אחד מהם.

ראול

יתרונות: "את המיתולוגיה של זידאן אפשר להחליף רק עם הגעתו של סמל אחר. ראול יהיה היורש הטבעי, פתרון מבית, כפי שזידאן היה בזמנו, הוא יכול להביא איתו הרבה כריזמה - משהו שחסר בחדר ההלבשה".

חסרונות: "חוסר הניסיון משחק לרעתו, אף שאימן הרבה במחלקת הנוער ובקבוצת המילואים. חוסר הביטחון שעשוי להיות לו עלול ליצור חיכוכים, וזו לא הדרך הטובה ביותר להתחיל פרויקט חדש".

מאמן אינטר אנטוניו קונטה. רויטרס
אופי לא פשוט. קונטה/רויטרס

אנטוניו קונטה

יתרונות: "מאמן מנוסה ומוכח, עם רקורד של ניצחונות. זכה בארבע אליפויות איטליה ופעם אחת בפרמיירליג. הוא לא יפחד, חרף גודל האתגר. ידוע בשליטה שלו בחדר ההלבשה והוא יכול להיות המועמד המושלם למהפכה כפי שריאל מתכננת לעבור בקיץ. כמו כן, הסגנון ההתקפי שלו (אינטר כבשה 89 שערים העונה) יהיה פופולרי בברנבאו".

חסרונות: "על אף שהאופי שלו מופיע ברשימת היתרונות, יש גם טיעון נגדי. יצא לו שם של מישהו שלא תמיד אהוב בחדרי ההלבשה של קבוצות גדולות, והשחקנים רגילים למישהו עם אופי אחר - זידאן".

מאוריסיו פוצ'טינו מאמן פריז סן ז'רמן. רויטרס
פרופיל קלאסי לג'וב. פוצ'טינו/רויטרס

מאוריסיו פוצ'טינו

יתרונות: "יש לו קשר טוב עם המועדון, הוא יודע שריאל מדריד מעריכה אותו מאוד ותמיד רצה להגיע. יש לו פרופיל קלאסי, נראה שיהיו לו מערכות יחסים טובות בחדרי ההלבשה ואת טוטנהאם עזב כשכולם הסכימו לגבי האיכויות הטקטיות שלו כמאמן. הוא ארגנטינאי כך שלא תהיה לו בעיה עם השפה, הוא מכיר את המועדון, את הליגה ואת התקשורת בספרד".

חסרונות: "מגיע אחרי מפלה גדולה בפריז סן ז'רמן, לא הצליח לזכות באליפות על אף תקציב גדול וסגל נוצץ. בדומה למספר מאמני עבר, האופי שלו לא ממש יסחוף את הקהל. יש לו פחות כריזמה מקונטה ופחות חיבור מראול. אלא אם פריז סן ז'רמן תחליט לוותר עליו, יהיה קשה לו לעזוב".

צ'אבי אלונסו, ז'וזה מוירניו, ריאל מדריד. רויטרס
לגבי הכריזמה והחיבור למועדון אין ספק. צ'אבי אלונסו בתקופתו עם מוריניו/רויטרס

צ'אבי אלונסו

יתרונות: "הצעדים הראשונים שלו כמאמן מלהיבים, הוא מאוד הצליח בקבוצת הבת של ריאל סוסיאדד ונראה מוכן לאתגרים גדולים יותר. הבנת הכדורגל שלו מסדרת לו עתיד מזהיר. הוא יכול להשתלט על המועדון ולעצב אותו בהתאם לסגנון שלו. אין ספק לגבי הכריזמה שלו והחיבור שלו למועדון".

חסרונות: "על אף ההצלחה, הוא לא חווה לחץ גדול ועדיין קצת לא אפוי לאתגר כמו הספסל בברנבאו. כמו כן, בזמן שראול מחכה לתפקיד, אולי זה לא יתקבל יפה אצלו לקחת מאמן עם ניסיון דומה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully