וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווחים באיטליה: מסימיליאנו אלגרי חתם לארבע שנים ביובנטוס

עודכן לאחרונה: 27.5.2021 / 22:20

המאמן העדיף לא לחכות לריאל מדריד, סגר על חוזה ארוך טווח ויקבל סמכויות נרחבות. פירלו שיפוטר עשוי לעבור לססואולו, רונאלדו לא יישאר?

כריסטיאנו רונאלדו שחקן יובנטוס עם המאמן מסימיליאנו אלגרי. רויטרס
איך הם יסתדרו? אלגרי ורונאלדו/רויטרס

מסימיליאנו אלגרי חוזר ליובנטוס. לפי דיווחים באיטליה, המאמן בן ה-53 חתם הערב (חמישי) על חוזה לארבע שנים, והודעה רשמית על חזרתו אחרי שנתיים צפויה בקרוב מאוד. אנדראה פירלו שמונה בקיץ שעבר והגיע בתור הבטחה גדולה, יקבל הודעה על סיכום דרכו, למרות שהצליח להצעיד את הקבוצה לליגת האלופות במחזור הסיום של העונה באיטליה.

אלגרי היה מחוזר גם על ידי ריאל מדריד, והוזכר בתקשורת הספרדית כמועמד מוביל לרשת את זינדין זידאן. יחד עם זאת, לפי פבריציו רומאנו, אלגרי החליט לקבל את ההצעה של יובנטוס מכיוון שריאל התמהמהה ועדיין לא גיבשה החלטה סופית בנוגע למועמד שהיא רוצה כדי להחליף את זידאן. כעת הוא עתיד לקבל סמכויות נרחבות בכל הנוגע לבניית הסגל, אחרי שבקדנציה הקודמת הרגיש שאין לו יד חופשית.

אלגרי אימן את יובנטוס במשך חמש שנים, והקדנציה שלו הייתה הצלחה מסחררת. הוא הצעיד את יובה לחמש זכיות באליפות איטליה, ארבעה גביעים ולשתי הופעות בגמר ליגת האלופות. יחד עם זאת, לא ברור כיצד הוא ישתלב במצב הנוכחי, כשלפי דיווחים הוא עזב את הקבוצה ב-2019 כשהוא מצוי ביחסים רעועים עם מספר שחקנים. כמו כן, בחודש שעבר דווח באיטליה שהוא המליץ לנשיא יובנטוס להיפטר מכריסטיאנו רונאלדו, כך שגם כאן מדובר בסימן שאלה.

מאמן יובנטוס אנדראה פירלו. רויטרס
יתחיל מחדש מלמטה? פירלו/רויטרס

לפי דיווחים באיטליה, פירלו עשוי למצוא לעצמו קבוצה חדשה מהר מאוד. ססואולו הציעה לקשר העבר האגדי חוזה לשנתיים, והוא עשוי לקבל את ההצעה כדי "לבנות את עצמו מלמטה", אחרי שהבין שלקח על עצמו אתגר גדול מדי עבור מאמן חסר ניסיון ביובנטוס.

מי שעלול לעזוב גם כן הוא כריסטיאנו רונאלדו. לפי דיווח באיטליה, רונאלדו הודיע ביממה האחרונה לכמה מחבריו לקבוצה ביובנטוס שהוא מתכנן לעזוב בקיץ, למרות שהוא חתום לעונה נוספת. רונאלדו ששוהה בימים אלה בפורטוגל ומתכונן לפתיחת היורו, הוזכר כמועמד לחזור למנצ'סטר יונייטד. אפשרות אחת שהועלתה לפי דיווחים, היא עסקת חליפין בין יובנטוס ליונייטד במסגרתה פול פוגבה יחזור לטורינו ורונאלדו יחזור למנצ'סטר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully