וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: רונאלד קומאן ביקר בבית חולים בברצלונה בשל תסמיני חרדה

עודכן לאחרונה: 27.5.2021 / 23:53

חרושת השמועות משפיעה על בריאותו של המאמן? מסי כבר קיבל מסרים לגבי חוזה חדש לשנתיים, עם הבטחה לתפקיד ניהולי בעתיד

מאמן ברצלונה רונאלד קומאן. Alberto Saiz, AP
רק בריאות. קומאן/AP, Alberto Saiz

השמועות לגבי עתידו של רונאלד קומאן לא פוסקות, וככל הנראה גם משפיעות של בריאותו של מאמן ברצלונה. הערב (חמישי) מדווחים ברשת "פוקס" המקסיקנית כי ההולנדי ביקר לאחרונה בבית החולים, בשל תסמיני חרדה. "מצבו טוב", נכתב.

כזכור, מאמן ברצלונה נפגש לאחרונה עם ז'ואן לאפורטה מספר פעמים כדי לדון בעתידו, אף שהוא מחזיק בחוזה לעונה הבאה. עדיין לא ברור האם הנשיא יחליט לממש אותו, או שמא יבחר להנחית בקאמפ נואו מאמן חלופי.

ב-ESPN טוענים שבמידה שקומאן לא ימשיך בתפקידו, רוברטו מרטינס יקבל את התפקיד. לפי הדיווח לאפורטה לא משוכנע שקומאן הוא האיש הנכון לברצלונה ומאמן נבחרת בלגיה עשוי לקבל את התפקיד, אולי כ"סותם חורים" עד לחזרתו המיוחלת של פפ גווארדיולה.

ליאונל מסי שחקן ברצלונה. רויטרס
ישיב בהקדם. מסי/רויטרס

ברצלונה הגישה לליאונל מסי הצעה לחוזה חדש, כך מדווחים היום (חמישי) מספר כלי תקשורת בספרד. הקטלאנים הציעו לפרעוש חוזה לעוד שנתיים נוספות, כשבשנה השלישית תהיה לו אופציה לעבור לארצות הברית, שם יסיים את קריירת המשחק שלו, ואז ישוב למועדון בתפקיד ניהולי.

לפי ערוץ TV3, מסי לא ישיב להצעה עד שלא יבין באופן מלא מה התכניות של ברצלונה לעונה הבאה, וחוסר הוודאות הכלכלי במועדון מונע זאת בשלב זה. ב"ספורט" נטען שהצעת חוזה רשמית טרם הוגשה למסי, אף שאביו כבר נפגש עם ז'ואן לאפורטה והאווירה היתה חיובית.

עוד בוואלה!

בספרד טוענים: רונאלד קומאן יישאר בברצלונה, ויינאלדום כבר סיכם

לכתבה המלאה
פפ גווארדיולה מאמן מנצ'סטר סיטי עם סרחיו אגוארו. רויטרס
יגיע עם אגוארו לברצלונה? נראה שלא. גווארדיולה/רויטרס

אחרי עונה כושלת למדי בסטנדרטים שלה, ברצלונה נערכת לעונה הבאה והמשימה הראשונה של ז'ואן לאפורטה הנשיא החדש ישן היא להחליט על זהות המאמן שיבנה את הסגל. אמש (רביעי) דיווחו בספרד שלאפורטה נוטה להשאיר את רונאלד קומאן בתפקיד, אך היום כבר נושבות רוחות חדשות והשם שעומד על הפרק הוא לא אחר מאשר פפ גווארדיולה.

כזכור, לאפורטה הוא זה שנתן לגווארדיולה את הבמה הראשונה כמאמן כשמינה אותו למאמן של קבוצת המילואים של המועדון ולאחר מכן נתן לו את המפתחות לאימון הקבוצה הבוגרת, שם המאמן זכה בכל תואר אפשרי והיה חתום אולי על התקופה הטובה ביותר של המועדון אי פעם עם זכייה בכל התארים האפשריים ב-2009.

ב"אל מונדו" הקטלאני וגם ב"ספורט" המקביל שלו מדווחים שלאפורטה חושב בגדול ומאמין שיצליח להחזיר את פפ לתפקיד אחרי שזה משמש כבר חמש שנים כמאמן מנצ'סטר סיטי וביום שבת יכול לזכות בליגת האלופות, תואר שבו הוא לא הצליח עדיין לזכות עם סיטי וגם לא עם באיירן מינכן.

ז'ואן לאפורטה נשיא ברצלונה. רויטרס
חושב בגדול. לאפורטה/רויטרס

גם במקרה שמנצ'סטר סיטי תזכה בליגת האלופות, הסיכוי שפפ יחזור הוא קטן מאחר שיש לו חוזה עד 2023, אך על פי הדיווחים לאפורטה לא ויתר על האפשרות הזו ולכן עדיין הוא לא הודיע שקומאן ימשיך בתפקיד. ב"אל מונדו" טוענים שגם אם לאפורטה לא יצליח להחזיר את פפ בקיץ הנוכחי, הוא לא יוותר על האפשרות הזו וינסה להחתים אותו בעונה הבאה בתקווה לאחד שוב את גווארדיולה עם מסי במה שאולי תהיה עונתו האחרונה של הארגנטינאי בקבוצה לפני שהוא יעבור לשחק ב-MLS.

כך או כך, התוכניות של גווארדיולה אחרות לחלוטין. לפי פבריציו רומאנו, לגווארדיולה אין שום כוונה לעזוב את סיטי בקיץ, גם אם יזכה בליגת האלופות. למעשה, הוא כבר החל לתכנן את העונה הבאה עם סיטי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully