וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בספרד טוענים: רונאלד קומאן יישאר בברצלונה, ויינאלדום כבר סיכם

עודכן לאחרונה: 26.5.2021 / 14:55

ב"קאדנה סר" מדווחים כי ההולנדי ימשיך לעונה נוספת, סוכנו נשמע אופטימי לאחר הפגישה עם הנשיא. הקשר ההולנדי יחתום ל-3 שנים

ז'ואן לאפורטה נשיא ברצלונה. רויטרס
לוקח את הזמן. לאפורטה/רויטרס

"רונאלד קומאן ממשיך - לפחות נכון לרגע זה", כך קראה הבוקר (רביעי) הכותרת הראשית ב"מונדו דפורטיבו". המאמן ההולנדי נפגש אמש עם חברי ההנהלה והנשיא ז'ואן לאפורטה, כשבסיום הפגישה טען סוכנו של קומאן רוב יאנסן כי "היתה פגישה טובה, תחושות טובות, יהיו עוד שיחות בעתיד".

ב"קאדנה סר" הגדילו לעשות וטענו כי ההולנדי ימשיך לעונה נוספת, לכל הפחות, וימשיך לבנות מחדש את הסגל במטרה לחזור ולהתחרות על האליפות.

יש לציין כי לפי "מונדו דפורטיבו", החלטה סופית בנוגע לעתידו של המאמן טרם התקבלה, כשלאפורטה צפוי לקחת את הזמן: "קומאן נכנס לפגישה הזו משוכנע שיצליח לקבל הבהרה ברורה לגבי עתידו. הוא רצה לצאת לחופש ולדעת האם יעמוד על הקווים בעונה הבאה או לא, אבל המציאות הזו תאלץ אותו לשנות את התכניות שלו ולהיפגש עם לאפורטה פעם נוספת בשבוע הבא. הוא מודע לחלוטין שייתכן ויעזוב".

במהלך הפגישה דיברו כל הצדדים על העונה המאכזבת שעברה על ברצלונה, כשלאפורטה "יודע שההחלטה על זהות המאמן היא החשובה ביותר שהוא יכול לקבל, ולכן הוא לא נמהר. הוא מקשיב לעצות המקורבים אליו, אבל המילה האחרונה תהיה שלו. עוד ועוד קולות בחדר ההלבשה קוראים למנות את צ'אבי, אך הנשיא טרם השתכנע".

החלום הרטוב של לאפורטה, כך נכתב, הוא פפ גווארדיולה, אך שובו של המאמן הנערץ לקאמפ נואו נראה כרגע "כמעט בלתי אפשרי" שכן נותרו לו עוד שנתיים במנצ'סטר סיטי.

ג'ורג'יניו ויינאלדום שחקן ליברפול. רויטרס
אמור לחתום לשלוש שנים. ויינאלדום/רויטרס

ומה לגבי סגל השחקנים? ג'ורג'יניו ויינאלדום נמצא על סף סגירה, לפי "מונדו דפורטיבו", בין היתר בשל מערכת היחסים הקרובה שלו עם קומאן והרצון לשחק לצד ליאונל מסי. ויינאלדום אמור לחתום לשלוש שנים, גם במקרה של עזיבה של המאמן בן ארצו לפני פתיחת העונה. לפי העיתונאי האיטלקי פבריציו רומאנו, הקשר ההולנדי כבר סיכם מילולית ואמור לחתום רשמית בימים הקרובים, במהלכם תנסה ברצלונה לגרום לו להפחית משכרו.

גם סרחיו אגוארו מתקרב לחתימה רשמית, לאחר שהסכים להרוויח מחצית מהשכר שקיבל במנצ'סטר סיטי. ביום שני הבא אמור החלוץ הוותיק להגיע לעיר ולסגור את מעט הפרטים שעוד נותרו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully