וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רפאל נדאל בירך את ויאריאל, חטף אש ופרסם הבהרה: "יריבות לא הגיונית"

הטניסאי פרגן לזוכה בליגה האירופית וספג ביקורת קשה מאוהדי מאיורקה, להם חשבון פתוח עם ויאריאל. הוא פרסם הבהרה וסרטון

רפאל נדאל טניסאי ספרדי. רויטרס
אוהדי מאיורקה נפגעו. נדאל/רויטרס

רפאל נדאל פרסם אתמול (חמישי) הבהרה בעקבות הציוץ בו בירך את ויאריאל על הזכייה שלה בליגה האירופית. מסתבר שנדאל חטף הרבה אש בעקבות הברכה הזו מצד אוהדי מאיורקה, משם הוא מגיע ושם גם שיחק דודו המפורסם מיגל אנחל.

נדאל כתב: "לפעמים יש דברים שאינם נחוצים או מפורסמים, הם מובנים מאליהם. דודי מיגל אנחל שיחק במאיורקה ואני חייתי, עודדתי והלב שלי רטט כאוהד מאיורקה בתקופות הטובות והרעות. ויאריאל? יריבויות שמעוגנות בעבר אינן הגיוניות בעיניי. קבוצה ספרדית ניצחה ואני שמח על כך". נדאל פרסם סרטון שצילם בזמן ששיחק בטורניר רומא לבקשתו של מאמן מאיורקה על מנת לדרבן את השחקנים. השור ממאיורקה טען שהמאמן השתמש בזה בחדר ההלבשה לפני המשחק. את הסרטון הוא פרסם כסוג של ניסיון להראות שהוא תומך במאיורקה.

בין מאיורקה לוויאריאל יש שנאה די גדולה אחרי שהצוללת הצהובה תפסה את מקומה של הקבוצה מהאיים הקנאריים בליגה האירופית בעונת 2010/11 בעקבות פסילתה בשל אי סדרים כספיים.

רפאל נדאל טניסאי ספרדי עם הפסל שנבנה לכבודו בפריז. מתוך טוויטר, אתר רשמי
נדאל עם הפסל/אתר רשמי, מתוך טוויטר

בתוך כך ברולאן גארוס חשפו אתמול פסל שנבנה לפי דמותו של רפאל נדאל שזכה בטורניר 13 פעמים ויתחיל את המסע לעבר התואר ה-14 ביום ראשון. הפסל עומד על מידות של שלושה מטרים לגובה, 4.89 מטרים לרוחב ו-2 בעומק. נדאל היה חלק מטקס חשיפת הפסל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully