וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הוא אפילו לא היה קרוב לעצור פנדל": דה חאה ספג אש אחרי ההפסד

עודכן לאחרונה: 27.5.2021 / 8:32

שוער מנצ'סטר יונייטד ספג פנדל 36 רצוף וגרם להפסד מול ויאריאל כשהחמיץ בעצמו בגמר הליגה האירופית. סקולס ביקר, סולשיאר הודה: "לא הופענו". ניל לנון: "יהיו הרבה שאלות שצריך לענות עליהן"

מנצ'סטר יונייטד פספסה אמש (רביעי) הזדמנות לזכות בתואר אירופי אחרי שהפסידה לוויאריאל בדו קרב פנדלים בגמר הליגה האירופית. אדינסון קבאני שנחל עונה מוצלחת במועדון השווה אחרי שער של ג'רארד מורנו וקבע 1:1, אבל המשחק הזה הוכרע מהנקודה הלבנה. האיש שמשך את מירב הביקורת אמש היה דויד דה חאה. השוער, שאיבד את מקומו בהרכב פתח בין הקורות, היה היחיד שהחמיץ מהנקודה הלבנה וחרץ את גורלה של קבוצתו במשחק שבו כל 22 השחקנים על המגרש נאלצו לבעוט בדו קרב המורט עצבים.

דה חאה לא ספג ביקורת בגלל ההחמצה שלו, אלא בגלל העובדה שהוא סופג כבר 36 פנדלים רצופים מבלי לעצור אף אחד. "אני חייב להגיד שלא היה נראה שדויד אפילו קרוב להציל פנדל", אמר בסיום פול סקולס, אקס יונייטד שפרשן את המשחק עבור BT SPORT. "ברגע שזה הולך לפנדלים, הכול יכול לקרות, אנחנו יודעים את זה. אבל כאנגלי הייתי מודאג לפני שזה התחיל", הוא הוסיף.

דויד דה חאה שוער מנצ'סטר יונייטד. רויטרס
עונה מסויטת שלו. דה חאה/רויטרס

בכלל, מנצ'סטר יונייטד הפסיד שישה מתוך שבעת המשחקים האחרונים שלה שהלכו לדו קרב פנדלים. מנגד, אונאי אמרי מאמן ויאריאל הפך למאמן הראשון שזוכה ארבע פעמים בתואר השני בחשיבותו באירופה (כולל גביע אופ"א). ג'רארד מורנו כבש את שערו ה-82 במדי ויאריאל בכל המסגרות והשווה בכך את השיא של ג'וזפה רוסי במדי הצוללת הצהובה.

"יהיו עכשיו הרבה שאלות שצריך לענות עליהן", ביקר ניל לנון, מאמן סלטיק לשעבר ופרשת BBC, "זו אכזבה עצומה לסולשיאר שעדיין לא זכה בתואר עם הקבוצה כמאמן. לא ראינו מספיק מיונייטד בשלוש מתוך ארבע השנים האחרונות. לא נהנינו מהכדורגל שלהם, לא הייתה שום יצירתיות".

ומה היה לסולשיאר לומר אחרי המשחק? המאמן ביקר את השחקנים שלו ואמר: "לא הופענו למשחק לא שיחקנו כמו שאנחנו יכולים לשחק. התחלנו את המשחק טוב, אבל הם כבשו בבעיטה היחידה למסגרת. אחרי שהבקענו, לא הצלחנו לשלוט במשחק כמו שרצינו ולא יצרנו מצבים".

סולשיאר סיים בנימה אופטימית ואמר: "אנחנו הולכים ומתקרבים להשגת תואר. היינו רחוקים פנדל אחד מלזכות בתואר. אנחנו צריכים להשתפר, שניים או שלושה שחקנים ישדרגו אותנו בעונה הבאה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully