וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ויאריאל חגגה עם אלפי אוהדים, ג'רארד מורנו: "זו הגשמת חלום"

עודכן לאחרונה: 27.5.2021 / 23:39

הצהובים חזרו לספרד אחרי הזכייה בליגה האירופית וערכו סיבוב ניצחון באוטובוס פתוח עם אלפי אוהדים. אמרי החמיא לבעלים

שחקני ויאריאל. רויטרס
חגיגה גדולה. שחקני ויאריאל/רויטרס

24 שעות אחרי הזכייה בליגה האירופית, חזרה הערב (חמישי) ויאריאל מגדנסק אל העיר וקיימה צעדה חגיגית. אלפי אנשים המתינו לגיבורים שלהם שניצחו 10:11 את מנצ'סטר יונייטד בדו קרב פנדלים אחרי 1:1 ב-120 דקות.

ג'רארד מורנו, שכבש את השער של ויאריאל בגמר ודייק גם מהנקודה הלבנה, אמר: "זה שהצלחנו לזכות בגביע היסטורי עבור ויאריאל ואנחנו חוגגים אותו עם האוהדים בזמנים כאלה קשים זה מדהים. זה חלום שמתגשם ואני מאושר כל כך".

אוהדי ויאריאל. רויטרס
הצהוב עולה/רויטרס
שחקני ויאריאל. רויטרס
על גג העולם והאוטובוס. שחקני ויאריאל/רויטרס
אוהדי ויאריאל. רויטרס
תואר היסטורי/רויטרס
אוהדי ויאריאל. רויטרס
האוהדים חוגגים/רויטרס

אונאי אמרי, שזכה בליגה האירופית בפעם הרביעית בקריירה שלו, החמיא לבעלים פרננדו רואיג ואמר: "העיר הזו והקבוצה הזו התרגלו לשחק בליגה השנייה עד הגעתו של מר רואיג ומה שהם חווים עכשיו זה בזכותו. הדבר הכי נחמד הוא לראות את האנשים נהנים מההצלחה, לראות אותם שמחים וזה מה שכל מקצוען רוצה לעשות, זו המטרה של המאמץ שלנו והעבודה שלנו".

רואיג עצמו אמר: "הרעיון תמיד היה להשיג הצלחה כזו מתישהו וזה מה שעשינו. צפיתי במשחק עם אשתי בבית. לא יכולתי להיות במגרש, אבל הדבר הכי חשוב הוא שניצחנו. לראות את הפרצופים המאושרים, זה מה שהכי משמח אותי".

ראול אלביול הוסיף: "המטרה שלי במעבר לוויאריאל הייתה לזכות בתארים והצלחתי להשיג את זה. כדי לזכות בתארים אתה חייב להאמין והקבוצה הזו תמיד האמינה בעצמה וכך הצלחנו לזכות בתואר".

  • עוד באותו נושא:
  • ויאריאל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully