וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אורן שטרלינג בדמעות: "בחיים לא הייתי עושה דבר כזה"

עודכן לאחרונה: 26.5.2021 / 13:45

מנכ"ל הפועל חיפה שנחשד בעבירות מין: "לא מאחל סיטואציה כזו אפילו לשונאים שלי. זה מסע נקמני, ניסיון להפיל אותי". עורכת דינו: "חשה צער ובושה שאשה מנצלת את המקום הזה לפגוע בגבר"

פלייר מסיבת העיתונאים של אורן שטרלינג החשוד בעבירות מין/צילום: יותם רונן, עריכת וידאו: ניר חן

אורן שטרלינג, שחשוד בעבירות מין כלפי מתנדבת בהפועל חיפה, ערך היום מסיבת עיתונאים כדי לספר על גרסתו לאירועים. בתחילת מאי הוגשה במשטרה תלונה נגד שטרלינג, שמאוחר יותר גם נעצר. אתמול הוחלט בהפועל חיפה שהוא ייצא לחופשה מתפקידו כמנכ"ל, לפחות עד סיום החקירה בעניינו.

עורכי דינו של שטרלינג דיברו בעצמם וסיפרו על שינוי גרסאות של המתלוננת ואמרו שהם מייעצים למרשם לא לעבור בדיקת פוליגרף. עורכת הדין מורן סעדון דיברה בחריפות: "טיפלתי בעבירות מין חמורות מאוד ובתיקים מתוקשרים. לא כך מתנהלת מתלוננת אמיתית וכאשה אני חשה צער ובושה שאשה מנצלת את המקום הזה לפגוע בגבר. כמו שיש לי אפס סובלנות כלפי אלימות כלפי נשים וילדים, יש לי אפס סובלנות כלפי נשים שמשתמשות בכוח שלהן לפגוע בגבר. אורן כבר ישב בכלא, השם שלו נכתב בפני כולם, הוא כבר ישב אזוק בבית המשפט, הילדים שלו ספגו עלבונות".

עורכי דינה את המתלוננת ביקשו היום מבית המשפט להוציא צו איסור יציאה לשטרלינג.

אורן שטרלינג מנכ"ל הפועל חיפה. יותם רונן
שטרלינג במסיבת העיתונאים היום/יותם רונן

שטרלינג בכה לאורך דבריו ונראה מבולבל. הוא אמר בין היתר: "אין ספק שהסיטואציה שנקלעתי אליה... אני לא מאחל אותה לשונאים שלי. אני אדם מאוד חזק והבטחתי לאשתי ולילדים שלי שאהיה חזק. זומנתי לחקירת משטרה שבה שיתפתי פעולה, על כל דבר עניתי. נתתי את הראיות החותכו לכך שיש פה - אני לי יודע איך להגדיר: מסע נקמני או ניסיון להפיל מישהו".

שטרלינג המשיך: "ביום שהיא אומרת שהייתי איתה, המשטרה איכנה אותי בבית שלי בנהריה. השיחה האחרונה הייתה ב-18:00 בערב. החוקרת שאלה אותי אם יש לי עוד מספר, עוד טלפון, אמרתי שאין דבר כזה. בעימות כאשר שאלתי את המתלוננת מאיזה מכשיר התקשרתי אליה, היא אמרה שמהמכשיר שלי. אמרתי לה איך זה יכול להיות אם השיחה האחרונה הייתה ב-18:00 ואת אומרת שאחר כך?".

שטרלינג: "בארוע אחר היא טוענת שהיא נכנסה לתא שירותים ואני פתחתי אותו כי אין אצלנו מנעולים. אז בואו אספר לכם שבכל השירותים יש מנעולים ואי אפשר לפתוח מבחוץ. שאלתי אותה - כי זה מה שפורסם - אם פעם תפסתי אותה עם השחקן הנשוי? היא אומרת לי 'לא'. אז איך אני יכול לדעת?. שאלתי אותה למי היא סיפרה והיא השיבה: 'סיפרתי רק לחברה אחת טובה שלי'. אז איך יכולתי לדעת דבר כזה?.

"יום לפני התלונה היו כעסים בקבוצת הניו מדיה. אמרתי לה שאם יש ביקורת שתדבר. היא התקשרה והתחילה בזה שלא יכול להיות שהיא לא מקבלת כרטיסים למשחקים. אמרתי לה שיש הרבה בלגן, הסברתי לה שיש מגבלות והיא אומרת לי שאם זה תלוי בה היא תעשה הכול בשביל לעבוד איתי. איך יכול להיות שבחורה שטוענת שעברה סחיטה, אונס, תשמע ככה בשיחת טלפון? כולכם שמעתם את השיחה, איך היא נשמעת יום לפני הגשת התלונה. יש לי שלוש בנות, בחיים שלי לא עשיתי דבר כזה.

"המצב לא קל ואני מגדיר את עצמי איש חזק. רק למשמע ההאשמות יש לי צמרמורת. אנשים שמכירים אותי שמו עליי אזיקים. בחיים לא הייתי מעז לעשות דברים כאלה. היא מדברת על הנפש שלה? פה יש יותר מנפש אחת. הנפש שלי, של אשתי, של הילדים שלי, של אבא שלי. נעלמתי לו, אני לא עונה לו לטלפונים".

על הפועל חיפה אמר: "אני ויואב עברנו דרך מאוד ארוכה. לא הושעיתי, לא נזרקתי. אני לא מסתכל קדימה לגבי הפועל חיפה כרגע. קודם כל אני חושב על עצמי".

אורן שטרלינג מנכ"ל הפועל חיפה. יותם רונן, צילום מסך
דמע לכל אורך מסיבת העיתונאים. שטרלינג/צילום מסך, יותם רונן

עורכי הדין משה גלעד וזיו גלעד שמייצגים את המתלוננת בתגובה למסיבת העיתונאים: "ראוי לו לחשוד בעבירות מין חמורות ואף מצמררות כדברי החשוד עצמו שישאר עמוק בתוך ביתו וינהל את מאבקו משם מול המשטרה בחקירתו ולא במסיבות עיתונאים. אני לא מתכוון להתפלמס עם החשוד, יחצניו, עורכי דינו וכולי רק אומר שמרשתי נתנה תשובות מלאות למשטרה ודי לחכימא ברמיזה!".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully