וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יואב כץ: "לשונאי הגדולים אני לא מאחל להיות במקום המתלוננת או שטרלינג"

בעלי הפועל חיפה סיפר לרדיו 103FM על הפרשה הקשה: "אם המקרה הזה היה מגיע אליי קודם לכן, זה היה מטופל בצורה אחרת לגמרי"

יואב כץ בעלי הפועל חיפה. דני מרון
"זה מקרה קשה וליבי יוצא אל שניהם". יואב כץ/דני מרון

בעלי הפועל חיפה יואב כץ התראיין היום (ראשון) לרדיו 103FM ודיבר על המנכ"ל שלו אורן שטרלינג, החשוד בעבירות מין חמורות שביצע במתנדבת של המועדון.

"זה אירוע מאוד קשה, ולשונאים הכי גדולים שלי אני לא מאחל להיות במקומם של המתלוננת או של שטרלינג. הם עוברים תקופה קשה, ואני מאחל גם לה וגם לו שיתגברו עליה", אמר כץ. "ניתן למשטרה ולפרקליטות לעשות את העבודה שלהם. גם אם כן וגם אם לא, זה מקרה קשה וליבי יוצא אל שניהם".

בפרטי הפרשה שנחשפו, התגלה כי המתלוננת נגד שטרלינג טוענת כי פנתה לדובר המועדון נועם רגב כדי לדווח על ההטרדה המינית. "רגב העיד על כך בחקירת המשטרה ולכן אני לא רוצה לפרט בעניין", הדגיש כץ בתגובה לסוגיה. "אני רק רוצה להגיד שאליילא העבירו את המידע הזה, ומאוד כעסתי על כך".

לצד התלונה שהוגשה נגד שטרלינג, על-פי עדויות שונות שנחשפו נטען כי אחד משחקני הקבוצה קיים יחסי מין בתחומי המועדון. האם בהנהלת המועדון מתכוונים לפעול גם נגד אותו שחקן? "יש דברים שהם עבירות, ויש דברים שקשורים באתיקה או בהתנהגות לא הולמת", הסביר כץ. "עוד לא הסתכלנו בדיוק על המקרה הזה כי הוא מינורי יותר, ואנחנו מתעסקים כרגע בדברים העיקריים".

בהמשך, התייחס כץ לאופן בו הפרשה עלולה להשפיע על עתיד המועדון, וטען: "זאת מהמורה בדרך ואנחנו נמשיך הלאה. התקשורת גורמת לפרשה להיות מהמורה גדולה יותר מאשר בדרך כלל, אבל ללא ספק נעשה את הדבר הנכון ונתקדם הלאה. אם המקרה הזה היה מגיע אליי קודם לכן, זה היה מטופל בצורה אחרת לגמרי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully