וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אורן שטרלינג מגיב: "התלונה נגדי ממניע נקמני, אני הקורבן בטירוף הזה"

עודכן לאחרונה: 23.5.2021 / 9:19

מנכ"ל הפועל חיפה אורן שטרלינג מגיב לראשונה על התלונה שהוגשה נגדו על עבירות על רקע מיני, וטוען שיש בידיו הוכחות חד משמעיות: "אני מתמודד עם שקר גס, בוטה, אלים ומסוכן ואישה המנסה להחריב את חיי"

מנכ"ל הפועל חיפה, אורן שטרלינג. אדריאן הרבשטיין
"העובדות לצדי והקמפיין התקשורתי שנפתח נגדי מלמד, כי גם גבר שנמצא במשרה בכירה חשוף תמיד לסכנה אמיתית של תלונת שווא מבלי שעשה דבר". שטרלינג/אדריאן הרבשטיין

"הסיפור נובע ממניע כלכלי ונקמני, כיוון שלא קיבלתי את המתנדבת לעבודה בשכר, לבקשתה", כך טוען היום (שבת) מנכ"ל הפועל חיפה אורן שטרלינג, אחרי ששמו הותר לפרסום אתמול כחשוד בעבירות על רקע מיני במועדון.

המתנדבת במועדון התלוננה נגד מנכ"ל הפועל חיפה וחשפה את הסחיטה, ההטרדה שלטענתה עברה כבר לפני שנתיים, רגעי הבדידות, כדורי השינה וההתנהלות המאכזבת מצד המועדון. לדבריה, שטרלינג "סגר את הדלת ואמר, 'אם את לא רוצה שיידעו על הרומן - את יודעת מה את צריכה לעשות'". כאמור, הוא מכחיש בתוקף את כל הטענות והחשדות.

לטענתו, "עורכי דיני מורן סעדון ורענן עמוסי מחזיקים בחומר רב, מוקלט ומתועד, שיוכיח את מסכת האירועים המלאה. כך למשל נמצאת בידי הקלטה של שיחת טלפון ארוכה ומלאה שקיימתי עם המתנדבת יום אחד לפני שהגישה את תלונתה השקרית והזדונית. כל מי שישמע את השיחה יבין שכך לא מדברת בחורה שנפגעה מינית או נסחטה. בקור רוח, בשיחה חברית ועניינית היא מבקשת לעבוד במועדון ואומרת שתעשה הכול בשביל עבודה בהפועל. במהלך השיחה, וגם אחרי שיחות מקדימות, היא מבינה שהפועל חיפה לא תעסיק אותה ולכן בחרה בדרך של הגשת תלונה זדונית.

צילומי מסך של שיחות של אורן שטרלינג עם המתלוננת נגדו, לכאורה. באדיבות נציגי אורן שטרלינג, צילום מסך
צילומי מסך של שיחות של אורן שטרלינג עם המתלוננת נגדו, לכאורה/צילום מסך, באדיבות נציגי אורן שטרלינג
צילומי מסך של שיחות של אורן שטרלינג עם המתלוננת נגדו, לכאורה. באדיבות נציגי אורן שטרלינג, צילום מסך
צילומי מסך של שיחות של אורן שטרלינג עם המתלוננת נגדו, לכאורה/צילום מסך, באדיבות נציגי אורן שטרלינג

"איזה אדם יכול לנהל שיחה מקצועית, קרת רוח ורגועה שכזו מול אדם שכביכול הרס את חייו, וכל זאת יום לפני שהיא הולכת להתלונן במשטרה? איך מי שמדווחת על אונס - פונה לאנס שלה, כביכול, ומדברת איתו בשוויון נפש שיחה ארוכה, מפורטת על ענייני עבודה? איך היא יכולה לרצות לעבוד, יום יום, לצד אדם שהיא טוענת שעשה לה את כל המעשים האלו? האם ייתכן שבתחילת אותה שיחה, היא תפנה בתלונה לאדם שהזיק לה, בשאלה - מדוע היא לא מקבלת כרטיסים בחינם למשחקים?

"התלונה היא תלונת שווא - אנא הפעילו שיקול דעת כשאתם מסקרים את האירוע. תקבלו ממני בימים הקרובים סדרת תמלולים, תיעודים וחומר שיוכיח לכם חד משמעית - אני הוא הקרבן בטירוף הזה. גם אני בעל ואבא. מצד שני, הנזק שנגרם לי כתוצאה מסיקור שלילי עצום ופרסום שמי בהקשר דמיוני שכזה, הוא כזה שאינכם יכולים אפילו להתחיל ולתאר.

"יש לי משפחה, יש לי חברים, יש לי עבודה והבושה היא קשה וגדולה כמו גם התסכול שאני צריך לצאת למלחמה ארוכה ומלאת סבל כדי להגן על שמי הטוב מפני שערורייה מומצאת ובדויה.

המתלוננת בפרשת המנכ"ל מליגת העל. מערכת וואלה!, מערכת וואלה!
מכחיש את הטענות שלה בתוקף. המתלוננת/מערכת וואלה!, מערכת וואלה!
עו"ד מורן סעדון, רענן עמוסי. באדיבות המצולמים,
עורכי דינו של שטרלינג, מורן סעדון ורענן עמוסי/באדיבות המצולמים
עו"ד משה גלעד. יח"צ,
עו"ד משה גלעד/יח"צ

"אסיים בציון העובדה הבאה: המתנדבת טענה במשטרה כי היא בילתה איתי במלון "גארדן הוטל" בחיפה, מהשעה 23:00 ועד 3 לפנות בוקר. לבדיקת המשטרה, באותו תאריך וזמן שהיא ציינה, הטלפון הנייד שלי מאוכן בנהריה, שם אני גר ושם גםהייתי בפועל כל העת עם אשתי ובני משפחתי.
טענתה הנוספת, כי הפגישה נקבעה בשיחה טלפונית שהתקיימה בינינו שעתיים לפני המפגש, התבררה כשקר מוחלט לאור העובדה שחוקרי המשטרה מצאו כי השיחה האחרונה שקיימתי באותו הערב - נערכה בשעה 18:00.

"עוד דוגמה אחת מיני רבות שיש ברשות עורכי דיני, המתנדבת טוענת שבתאריך 26/01/21, הכרחתי אותה לבצע מין אוראלי באיצטדיון הכדורגל. הפלא ופלא, ממש באותו זמן היא שולחת את ההודעה הזו בקבוצת הוואטספ של ניו מדיה הפועל חיפה. אני מתמודד עם שקר גס, בוטה, אלים ומסוכן ואישה המנסה להחריב את חיי בגלל שסירבתי לאפשר לה לעבוד בשכר.

"אני עובר ימים קשים במישור האישי והמשפחתי, העובדות לצדי והקמפיין התקשורתי שנפתח נגדי מלמד, כי גם גבר שנמצא במשרה בכירה חשוף תמיד לסכנה אמיתית של תלונת שווא מבלי שעשה דבר. ביליתי 48 שעות בתא מעצר, כלוא מאחורי סורג ובריח. ביליתי גם במעצר בית מה שניתק אותי מחיי הרגילים ומעיסוקי שאני מאוד אוהב. זו סיטואציה מצמררת, מפחידה ומאיימת, גם כשהאמת לצדי. לפני שאתם מתלהמים בסיקור שחורץ את דיני בדעת הקהל - הביאו בחשבון שהמשטרה, הפרקליטות ובית המשפט הורו על שחרורי. אני בטוח שרשויות אכיפת החוק יגיעו לחקר האמת".

תגובת עורך דינה של המתלוננת, משה גלעד: "אנו סבורים כי משפט לא צריך להתנהל בכיכר העיר או במערכות העיתונים. עובדות מבררים בבית משפט. מרשתנו מסרה את גרסת האמת שלה במשטרה תוך התייחסות לטענותיו של החשוד לרבות אלה המתפרסמות כעת בתקשורת ויותר מכך אין לה מה לומר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully