וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הותר לפרסום: הבכיר החשוד בעבירות המין - מנכ"ל הפועל חיפה אורן שטרלינג

מנכ"ל המועדון האדום מהכרמל נחשד בכך שסחט מתנדבת על רקע מיני לאחר שגילה על רומן בינה לבין שחקן בקבוצה שהינו נשוי. על פרסום שמו של שטרלינג הוטל צו איסור פרסום שפג הלילה בחצות, והוא מכחיש את הטענות נגדו

מנכ"ל הפועל חיפה, אורן שטרלינג. אדריאן הרבשטיין
הותר לפרסום כי הוא החשוד בפרשה. מנכ"ל הפועל חיפה אורן שטרלינג/אדריאן הרבשטיין

הבכיר החשוד בעבירות מין הינו אורן שטרלינג, מנכ"ל הפועל חיפה. הלילה (בין שישי לשבת) נגמר תוקפו של צו איסור הפרסום כאשר כעת ניתן לפרסם ששטרלינג הוא החשוד במעשים. כזכור, מתנדבת במועדון התלוננה במשטרה ששטרלינג סחט אותה על רקע מיני לאחר שגילה על רומן בינה לבין אחד משחקני הקבוצה הנשואים. מהפועל חיפה נמסר: "המועדון סומך על רשויות החוק ויגיב בנושא בתחילת השבוע".

בחקירתה במשטרה סיפרה המתלוננת ששטרלינג הכריח אותה לקיים איתו מעשים מיניים תוך כדי שהוא מאיים לחשוף את הרומן וכן מאיים לפגוע בשאיפותיה בתחום ענף הכדורגל והספורט בכלל. שטרלינג מצידו מכחיש לחלוטין את הטענות וטען בחקירותיו במשטרה שמעולם לא היה מגע מיני בינו לבין המתלוננת ושכל התלונה נובעת מרצון לנקמה וממניעים כלכליים.

אורן שטרלינג, מנכ"ל הפועל חיפה. שלומי גבאי
מכחיש את הטענות נגדו. שטרלינג/שלומי גבאי

במשטרת מרחב חוף חקרו את הפרשה כאשר עשרות אנשים הגיעו לתשאול, ברובם אנשים שהמתלוננת שיתפה אותם בנוגע למעשים עליהם התלוננה. בנוסף, נחקרו גורמים מתוך הפועל חיפה בעיקר לגבי טענה של המתלוננת לפיה לפני שנתיים שלח לה שטרלינג הודעה מטרידה בנוגע לניתוח פלסטי שעברה בחזה.

כמו כן, נחקר נהג מונית שהסיע את המתלוננת לטענתה לאחר אחד המקרים. בשלב זה לא ברור לאן התיק יתפתח ובפרקליטות יחליטו האם יש להם מספיק ראיות כדי להגיש כתב אישום. עורכי דינו של שטרלינג טוענים כי כעת שהוסר צו איסור הפרסום הם יחשפו ראיות אובייקטיביות שחושפות את חפותו של מרשם.

אחת העדויות עליהן מדברים עורכי הדין היא העובדה כי בתאריך שמסרה המתלוננת שהתרחש אחד המקרים היה מרוחק לפי איכון טלפוני שטרלינג עשרות קילומטרים ממקום האירוע. בנוסף לכך טוענים עורכי הדין מורן סעדון ורענן עמוסי שיציגו הודעות וראיות חד משמעיות שמזכות את שטרלינג.

את המתלוננת מייצגים עורכי הדין משה וזיו גלעד שפועלים למיצוי זכויותיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully