וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תלונה הוגשה נגד מנכ"ל קבוצה מליגת העל, החשד: עבירות מין על רקע סחיטה

עודכן לאחרונה: 3.5.2021 / 22:37

מתנדבת בקבוצה טענה בפני המשטרה כי הבכיר ידע על רומן שניהלה עם אחד השחקנים ולחץ עליה שתקיים עמו יחסים תוך כדי איומים. המנכ"ל מכחיש: "זה לא קשור אליי", בשלישי יוחלט האם לזמנו לחקירה. התיק הועבר ליל"פ, המתלוננת זומנה לעדות נוספת

ניידת משטרה. ראובן קסטרו
המשטרה פתחה בחקירה/ראובן קסטרו

עובדת באחת מקבוצות ליגת העל הגישה היום (שני) תלונה במשטרה בטענה כי מנכ"ל המועדון בו היא מתנדבת אנס אותה תוך כדי סחיטה ואיומים. לפי גרסת המתלוננת, המנכ"ל ידע על רומן שניהלה עם אחד משחקני הקבוצה ואיים עליה כי אם לא תקיים עמו יחסים יחשוף את הרומן, כאשר הכדורגלן איתו נוהלה מערכת היחסים - נשוי.

אחרי העדות של העובדת, שנמשכה כמה שעות, מפקד מרחב אשר תנ"צ בני אבליה הטיל את הטיפול בתיק על היחידה המרחבית ללוחמה בפשיעה. מחר צפויה להתקבל החלטה האם לזמן את המנכ"ל לחקירה, כאשר המתלוננת זומנה לעדות נוספת ביחידה המרחבית ללחימה בפשיעה מחר במשטרת זבולון.

עד כה טרם נעצר איש והתלונה מייחסת חשד לעבירות מין על רקע סחיטה. גם השחקן עצמו עשוי להיקרא לתחקור ובימים הקרובים צפויים להגיע גם שחקנים ואנשי מועדון נוספים למשטרה. כמו כן, נבדקים צילומי האבטחה במקום בו נטען כי קרה המקרה.

מנכ"ל הקבוצה הגיב להאשמות והכחיש כל קשר לפרשה: "זה לא קשור אליי, לא אני הוא החשוד".

בעלי הקבוצה הגיב למקרה ובשיחה עם וואלה! ספורט אמר: "זו פעם ראשונה שאני שומע על כל הסיפור של התלונה (הנוכחית). קשה לי להאמין שזה נכון". לגבי התלונה הקודמת לא הכחיש הבעלים את קיומה, אך אמר: "בוא נגיד ככה, זו דעתי בלבד - יש אנשים שרצו להפיל אותו (את המנכ"ל החשוד) ועשו דברים לא חוקיים כדי לגרום להפלתו. שוב אני אומר, אני לא מאמין שקיים סיכוי שהוא אכן עשה דברים כאלה".

  • עוד באותו נושא:
  • ליגת העל
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully