וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צליל חתוכה יגיש תלונה במשטרה בעקבות איומים על חייו

עודכן לאחרונה: 26.5.2021 / 9:27

מקורבי השוער שעמד במוקד הסערה בליגה הלאומית: "הוא לא עצם עין כל הלילה, האיומים לא הפסיקו. השחירו את שמו"

צליל חתוכה שוער מ.ס. כפר קאסם סופג שער. דני מרון
במוקד הסערה. חתוכה אמש/דני מרון

צליל חתוכה, שוער מ.ס. כפר קאסם, צפוי להגיש הבוקר (רביעי) תלונה במשטרה בעקבות שלל האיומים שקיבל אמש על חייו. חתוכה עמד במוקד הסערה בליגה הלאומית, אחרי שספג שער מהפועל אום אל פאחם בדקה ה-90, שבעקבותיו הפועל פתח תקוה ירדה לליגה א' לראשונה בתולדותיה ופאחם תשחק במבחנים.

בכל שעות הלילה המשיכו להתקבל במכשיר הטלפון הסלולרי של חתוכה איומים על חייו אחרי שהואשם שלא התאמץ לעצור את שער הניצחון של אום אל פאחם אמש. בסביבתו של השוער סיפרו הבוקר: "צליל לא עצם עין כל הלילה. האיומים על חייו לא פסקו והוא יגיש תלונה במשטרה. השחירו אדם שלא עשה שום דבר רע. שופט המשחק ארז פפיר ראה טוב מכולם שהכדור פוגע בחומה ומשנה את כיוונו. המאמן שלומי דורה העיד על כך מהזווית שהוא ראה שהיתה טובה מהזווית של המצלמה שצילמה את המשחק".

חתוכה שוחח עם עורך הדין רועי רוזן וביקש ממנו לסייע לו משפטית בפרשה הזו. רוזן הוציא היום הודעה לתקשורת: "במה שהפך להיות סוג של הרגל במחוזותינו, יש טרף חדש לכל צמאי הדם וגיבורי המקלדת למיניהם. החל משעות הערב המאוחרות אתמול אנחנו עדים למתקפה פראית, חסרת תקדים וחסרת מעצורים על השוער הותיק צליל חתוכה. על לא עוול בכפו.

"אני מזועזע והמום מההסתערות על צליל, רק כי יש מי שמתקשה להשלים עם ירידת ליגה כואבת ויש מי שסתם נהנה לרכב על העגלה, ברשעות בלתי נתפסת. מעבר לכך, צליל - שהוא בעל משפחה - גם מקבל איומים מפורשים לפגיעה פיזית בשלומו. הטיפול בעניין האיומים הקשים והקונקרטיים יועבר עוד הבוקר למשטרת ישראל.

"מעבר לכך, אנחנו מודיעים בזאת כי מי שניסה או ינסה לפגוע בשמו הטוב ולהמשיך באמירות מפורשות או מרומזות לגביו ולגבי ניקיון כפיו, יצטרך להסביר את הדברים בבית המשפט וייתכן שגם לשאת בהשלכות כלכליות משמעותיות. צליל נחוש לשמור ולהגן על שמו הטוב ואנחנו נגלה אפס סובלנות כלפי מי שינסה לפגוע בו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully