וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלומי דורה: "עושים לצליל חתוכה רצח אופי, יש עליהום מגעיל"

מאמן מ.ס. כפר קאסם יצא להגנת השוער בעקבות הטענות כלפיו מצד אנשי הפועל פתח תקוה: "גם השופט ארז פפיר אמר שזה שער עצמי נטו"

צליל חתוכה שוער מ.ס. כפר קאסם סופג שער. דני מרון
בעין הסערה. צליל חתוכה/דני מרון

צליל חתוכה, שוער מ.ס. כפר קאסם שגדל בהפועל פתח תקוה, הפך הערב (שלישי) לדמות המדוברת של מחזור הסיום בליגה הלאומית. שער שספג בדקה ה-89 מול הפועל אום אל פאחם, התברר בסיום כרגע שהוריד את הפועל פתח תקוה, ושם באו בטענות קשות כלפי חתוכה וביקשו לחקור אותו ואת מה שארע בדקות האחרונות במשחק בלוד.

שלומי דורה, מאמן כפר קאסם, הגיב לטענות מצד איל ברקוביץ' ואנשי הפועל פתח תקוה: "ראיתי את השער מהזווית שלי הכי טוב, ובמפורש הכדור פגע בבלם מאלה וסטה מהמסלול שלו. אחרת חתוכה עוצר את זה בקלות. מה שעושים לו זה רצח אופי, יש כל מני גורמים שמתקשרים אליו וזה לא מקובל. הוא בחור מקצוען, בחדר ההלבשה הוא הטריף את השחקנים. זה לא מגיע לו העליהום המגעיל הזה. צריכים לשפוט אותנו על 90 דקות ולא על דקה מסכנה שספגנו שער אומלל של כדור שפגע בבלם ושינה את המסלול. בזווית של הטלוויזיה קשה לראות את זה. גם שופט המשחק ארז פפיר אמר שזה גול עצמי נטו".

עוד בוואלה!

איל ברקוביץ' זעם: "שיחקרו את הגול של כפר קאסם. אם זה חוקי, אני יורד כמו גבר"

לכתבה המלאה

רון שושן, שוער הפועל ראשון לציון, יצא להגנת חתוכה וצייץ: "מראים שתי זוויות צילום גרועות באיכות טיפה יותר גרועה, וכולם מאשימים בן אדם בכזה ביטחון כאילו זאת עובדה. עכשיו שיילך להוכיח אחרת אחרי שזאת הכותרת שהביאה קליקים והודעות נאצה. ואם יורשה לי, משתי זוויות צילום גרועות ולא מעט שנים בין הקורות, רק אומר שהכדור פגע בראש של שחקן ושינה כיוון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully