וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איל ברקוביץ' זעם: "שיחקרו את הגול של כפר קאסם. אם זה חוקי, אני יורד כמו גבר"

עודכן לאחרונה: 26.5.2021 / 0:18

המנהל המקצועי של הפועל פתח תקוה דורש חקירה על השער: "שכל המדינה תראה את זה". אוהדי מכבי פתח תקוה הדליקו זיקוקים בעקבות הירידה. אום אל פאחם באה בטענות לאחי נצרת, תפנה לבית המשפט?

זיקוקים שהדליקו אוהדי מכבי פתח תקוה, איל ברקוביץ' מוריד את שחקני הפועל פתח תקוה מהמגרש. קובי אליהו
הזיקוקים של אוהדי מכבי פתח תקוה בזמן שאיל ברקוביץ' מוריד את שחקני הפועל פתח תקוה מהמגרש/קובי אליהו

שפל חדש נרשם הערב (שלישי) בתולדות הפועל פתח תקוה, שירדה לראשונה אי פעם לליגה א'. המלאבסים עשו את שלהם עם 1:2 בדקה ה-90 על הפועל עפולה, אך הפועל אום אל פאחם השיגה 1:2 דרמטי משלה, עם שער ניצחון בדקה ה-89 מול מ.ס. כפר קאסם. בעקבות הניצחון של אום אל פאחם, היא תשחק במבחנים, בעוד הפועל פתח תקוה ירדה לליגה השלישית.

המנהל המקצועי איל ברקוביץ' ראה את שער הניצחון של אום אל פאחם ודרש לחקור את צליל חתוכה, שוערה של כפר קאסם שגדל בהפועל פתח תקוה: "אני רוצה שכל מדינת ישראל תראה את הגול שכפר קאסם ספגה בדקה ה-95, ואחרי זה נראה מה קורה. אם תגידו לי שהגול הזה חוקי, אני יורד ולוחץ ידיים לכולם. אני רוצה שכל מהדורות החדשות יראו את השער הזה ושיחקרו את המשחק הזה ואת השוער. תודה רבה".

ל"חדשות הספורט" אמר ברקוביץ': "כבר שנים אני מתריע שיש מכירות בליגה הלאומית, ומה בהתאחדות אומרים? ויצמן-יער. אני רוצה לדעת מתי החברה הזו אמרה משהו על משחק כזה. הם לא עשו כלום. למה צריך אותם? אני רוצה משטרה. אני רוצה שיחקרו את ה-0:5 של עכו, שיחקרו את הגול של כפר קאסם. השער הזה מסריח. איך השוער לא שינה כיוון בעקבות הכדור? לא יכול להיות שאני מקבל 500 הודעות שכולם רושמים לי הכול מכור. גם עפולה שהפסידה לי היום, לא יכול להיות שהם מפסידים שני משחקים אחרונים בדקות הסיום.

איל ברקוביץ' מנהל מקצועי הפועל פתח תקוה עם הקפטן רם לוי. קובי אליהו
מבקש התערבות משטרתית. איל ברקוביץ'/קובי אליהו

רם לוי, קפטן הפועל פתח תקוה: "בתור אחד שגדל במועדון ואוהד הקבוצה, זה יום קשה מאוד להפועל פתח תקוה ולעיר. אני גאה בחברים שלי שעשינו הכול עד לדקה האחרונה, אבל לצערי זה לא הספיק. בתחילת העונה היו ציפיות גבוהות מאוד מהקבוצה ולא עמדנו בהן. ממשחק למשחק היינו בטוחים שיהיה בסדר, אבל הגענו ליישורת האחרונה ואתם רואים שלא היה בסדר. התחושות קשות, קשה לי מאוד. אבל המועדון הזה יצמח ויגיע למקום הראוי לו. כואב לי על האוהדים, זה לא מגיע להם".

עוד בוואלה!

הפועל פתח תקוה ירדה לליגה א' לראשונה בהיסטוריה

לכתבה המלאה
אחמד אבו אלעם יו"ר הפועל אום אל פאחם. דני מרון
יבקש צו מניעה. אחמד אבו אלעם, משמאל/דני מרון

אחמד אבו אלעם, יו"ר הפועל אום אל פאחם, טען מצדו לחשדות בנוגע לניצחון הקליל של הפועל עכו: "בחלומות הכי גרועים שלנו ושל כל הליגה לא חשבנו שהמשחק בין עכו לנצרת ייגמר ב-0:5. אני חושד שיש שם יד מכוונת. אפנה מחר בבוקר לבית משפט להוצאת צו מניעה על משחקי המבחנים בגלל התוצאה הזו. כפר קאסם נלחמו היום כמו אריות".

לגבי שער הניצחון והחשדות, אמר: "הייתה חומה, הכדור פגע בראש של שחקן ושינה כיוון ונכנס השער. ניצחנו בצדק. קרה משהו הזוי בכדורגל הישראלי. מישהו מנצרת עלה לפני כמה זמן ברדיו ואמר שעכו צריכה להישאר בליגה הלאומית. משהו פה הזוי, צריך לחקור את זה מתחילתו עד הסופו".

עוד המשיך אבו אלעם: "הרמתי טלפון לעורכי הדין שלנו. אנחנו נטפל בזה בשיא הרצינות. ייתכן שלא נגיע למשחק המבחנים עד שייחקר המשחק של עכו. תוצאת 0:5 על אחי נצרת, זה נשמע לי הזוי".

המאמן מוטי איוניר: "אני שמח חלקית. זה היה יכול להיות יותר רע. אם לא היינו מנצחים אז אפילו לא היינו מגיעים למבחנים. זה לא היה משחק טוב שלנו, הלחץ מאוד השפיע על השחקנים, שלרובם אין יותר מדי ניסיון בלאומית. למזלנו בסופו של דבר הצלחנו לנצח את המשחק הזה. לפעמים בכדורגל שלנו קורים דברים שמשאירים אותך ללא מילים".

מהראן לאלה שחקן הפועל עכו חוגג שער לצד המאמן מסאי דגו. מאור אלקסלסי
מחמאות מהמאמן. מהראן לאלה/מאור אלקסלסי

בעכו חגגו את ההישארות והמאמן מסאי דגו הודה: "האמת שלא האמנתי שנישאר בליגה. חשבתי שננצח. זה לא שאחי נצרת ויתרו לנו, השחקנים עלו בטירוף והתכוננו כל השבוע. כשלקחתי את התפקיד הזה אנשים תהו אם זה יעשה טוב לקריירה שלי, ונזכרתי במה שהיה עם הפועל פתח תקוה, אבל עשינו עבודה נהדרת, באתי עם אמונה ויש פה שחקנים טובים שהיו צריכים טיפה ביטחון. במחזורים האחרונים הפכנו להיות קבוצת הכנה טובה ואז גם הגולים הגיעו".

על לאלה הוותיק: "צריך לבוא לראות אותו מתאמן. זה באמת משהו מדהים. הוא עוד מעט מגיע לגיל 40. אין הרבה חלוצים בכדורגל הישראלי שעושים תנועה כמוהו. בחור טוב, מקצוען משקיע. אני רוצה לאחל לאבא שלי שעבר היום ניתוח בעיניים החלמה מהירה ותודה לכולם".

מהראן לאלה עצמו אמר: "אני מאוד שמח שניצחנו את המשחק הזה, משחק חשוב מאוד. מסאי ומוטי כבר שבועיים מכינים אותנו למשחק, והחדירו לנו לראש 'אמונה, אמונה, אמונה' וככה באנו. גם המזל האיר לנו פנים". על כושרו רגע לפני גיל 40: "אני מתאמן טוב, אני שומר על עצמי. זו הפרנסה שלי. אני מקווה למשוך עוד כמה שנים טובות. אני לא יודע איפה אהיה עונה הבאה, לא משנה איפה אהיה - אני אתן את הנשמה שלי".

יו"ר אחי נצרת מאהר אחמד התגונן: "אין לי שום תשובה לטענות וכל אחד שיתייחס לקבוצה שלו. מי שמאשים אחרים שיסתכל על עצמו במראה. עלינו עם ההרכב הכי טוב שלנו, אתם יכולים לבדוק את זה. אין לי מה לחשוש ואין לי מה לדאוג. אני הזהרתי את ויצמן-יער עוד לפני שבועיים לגבי שלושת המשחקים כדי שלא יבואו בטענה ליושבי הראש. אני לא רוצה להגיד שהשחקנים כבר יצאו לים, אבל מי שהמשחק היה יותר חשוב לו ניצח. אני לא מצטער על הריאיון שנתתי ברדיו מוקדם יותר, בסך הכול אמרתי שיש לי סימפטיה לעכו אבל זה ממש לא אומר שעשינו משהו בכוונה. אם רוצים לבדוק אני הראשון שאהיה מוכן לבוא לחקירות".

על הביקורת נגד שחקניו: "אני ירדתי על השחקנים ועל המאמן, להפסיד 5:0 זה לא מוסיף כבוד למועדון. מצד שני, אני מבין את השחקנים. עם כל מה שקרה בתקופה האחרונה בקושי התאמנו. קיבלנו גם חמישייה מעפולה לפני כמה זמן. לבוא להאשים שחקנים שמכרו את המשחק? אם מישהו חושש שאחי נצרת זלזלה במשחק או שעשתה משהו נגד החוק, אני הראשון שאהיה מוכן להיחקר וגם השחקנים. אנחנו לא נעשה משהו נגד הספורט אנחנו מתעסקים רק בספורט. במשחקים האחרונים שני שערי הניצחון נכבשו בדקות האחרונות. זה כשר?".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully