וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליל חגגה "אליפות שלא תיאמן", אמבפה כבר רומז על עזיבה?

"השחקנים שלי גיבורים", אמר כריסטוף גאלטייה ופרץ בבכי מרוב אושר. כוכב פ.ס.ז': "רוצה להרגיש שבונים סביבי קבוצה חזקה"

כריסטוף גאלטייה מאמן ליל חוגג אליפות. רויטרס
איזה רגע. גאלטייה חוגג/רויטרס

אחת הסנסציות הגדולות של הכדורגל האירופי בשנים האחרונות הושלמה אמש (ראשון), כשליל ניצחה את אנז'ה 1:2 וחגגה אליפות רביעית בתולדותיה וראשונה זה עשר שנים. עם רבע מהתקציב של פריז סן ז'רמן, השלימה החבורה המופלאה של כריסטוף גאלטייה עונה בלתי רגילה ושוב היו אלה ג'ונתן דייויד ובוראק יילמאז, שכבשו את השערים המכריעים.

עם שלושה הפסדים בכל העונה ו-21 משחקים עם רשת נקיה, הצליחה הקבוצה הצנועה לקטוע את ההגומניה הפריזאית, לאחר שלוש זכיות רצופות של סן ז'רמן. "השחקנים שלי גיבורים", אמר גאלטייה, שבכה מרוב אושר עם השריקה לסיום. "להתגבר על פריז סן ז'רמן בדרך לאליפות זה לא ייאמן. אמא שלי, שנמצאת במכון שיקום, אני אוהב אותך. אבא שלי, שכבר בשמים - זה בשבילך. אני לא יכול להסביר כמה שאני אוהב את הסגל הזה, אני כל כך אוהב אותם".

הקפטן ז'וזה פונטה הוסיף: "זה ניצחון של קבוצה, של כישרון, של עבודה קשה - של כולנו".

בסגנית האלופה ניסו לעכל את איבוד התואר. עוד לפני המשחק, כשקיבל את תואר שחקן העונה של ארגון השחקנים, התייחס קיליאן אמבפה לעתידו ואמר: "מה שאני רוצה זה לנצח, להרגיש שאני במקום בו אני באמת יכול לנצח, ושיבנו סביבי קבוצה חזקה. זה הדבר החשוב ביותר. אני במגעים עם המועדון, נראה מה יקרה, אבל כך או כך תמיד הייתי שמח כאן, היו לי ארבע שנים מדהימות".

הכוכב הצעיר הוסיף ואמר: "כולם יודעים שאני מחובר מאוד לקבוצה הזו, גם הנשיא מודע לכך, ואעשה את הדברים בסדר הנכון. פריז יודעת שאני מחויב לה".

הנשיא נאסר אל-חלאיפי אמר: "מבחינתי, קיליאן שחקן שלנו וימשיך להיות שחקן שלנו. אני לא מודאג. אנחנו מאוכזבים אבל יש הרבה דברים חיוביים מהעונה הזו. אני רוצה להודות ללאונרדו, הוא עשה עבודה טובה מאוד בשנתיים הללו איתנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully