וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טוכל: "הפסד כואב, אבל עמדנו במטרה שלנו", מנדי יחמיץ את גמר האלופות?

עודכן לאחרונה: 23.5.2021 / 21:11

מאמן צ'לסי דיבר אחרי ההפסד לאסטון וילה והבטחת המקום הרביעי והתייחס למצבו של השוער: "יש לו כאבים חזקים מאוד בצלעות"

תקציר: אסטון וילה - צ'לסי 1:2/ספורט1

שישה ימים לפני גמר ליגת האלופות, הפסידה הערב (ראשון) צ'לסי 2:1 לאסטון וילה, אבל בזכות צמד של גארת' בייל ו-2:4 של טוטנהאם על לסטר, הבלוז בכל זאת השיגו את המטרה שלהם: מקום בין ארבע הראשונות וכרטיס לליגת האלופות.

אדואר מנדי שוער צ'לסי. רויטרס
כאבים בצלעות, קפה ייקרא אל הדגל בגמר האלופות? מנדי/רויטרס

מאמן צ'לסי תומאס טוכל אמר אחרי המשחק: "זו הייתה האחריות שלנו, היינו צריכים לנצח והיו לנו מספיק מצבים. ההופעה הייתה מספיק טובה כדי לנצח. לא הצלחנו לכבוש וספגנו שני שערים זולים והפסדנו. היה לנו הרבה מזל היום. לא הצלחנו לבעוט מספיק למסגרת, הפעולה האחרונה לא הייתה מספיק מדויקת. הייתה לנו חצי שעה אחרונה חזקה מאוד והיו לנו שני מצבים גדולים לכבוש. נלחמנו, ניסינו לכבוש, אבל שכחנו איך לכבוש".

הגרמני המשיך ואמר: "הפסד זה תמיד מרגיש רע, אבל מחר אהיה שבע רצון. הצלחנו לעמוד במטרה שלנו וברכות לכולם. היה לנו מזל שטוטנהאם עשתה עבורנו את העובדה, אבל הגענו במצב שגם הפסד יכול להספיק לנו בזכות העבודה שעשינו. אנחנו קבוצה עם שחקנים צעירים, שנלחמים על התארים הראשונים בקריירה שלהם ועכשיו נגיע אל הגמר בפורטו מלאי ביטחון".

אחת הבעיות הגדולות של טוכל עכשיו היא הפציעה של אדואר מנדי. השוער נפל על הקורה, נפצע והוחלף במחצית והוא כמובן בספק לגמר ליגת האלופות. "אדואר נפל על מסגרת השער", אמר טוכל אחרי המשחק, "יש לו כאבים חזקים מאוד בצלעות, אנחנו צריכים לחכות עד שנגיע הביתה והוא יעשה צילומים. נראה אם הוא יעמוד לרשותנו בגמר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully