וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גוארדיולה בכה בריאיון הפרידה מאגוארו, וגילה: "הוא ישחק לצד מסי בברצלונה"

עודכן לאחרונה: 24.5.2021 / 8:17

מנצ'סטר סיטי הניפה את הצלחת ואת אגוארו, פפ נפרד: "בלתי ניתן להחלפה", החלוץ אמר שלום: "זה היה כבוד גדול עבורי להיות כאן 10 שנים"

תקציר: מנצ'סטר סיטי - אברטון 0:5/ספורט1

במשחק הליגה האחרון שלו במנצ'סטר סיטי, וככל הנראה גם בפרמיירליג, קיבע אתמול (ראשון) סרחיו אגוארו את מעמדו בספרי ההיסטוריה של הכדורגל האנגלי. החלוץ הוותיק שיעזוב את האלופה לאחר גמר ליגת האלופות חגג צמד מול אברטון במחזור הסיום של העונה ועקף את ויין רוני, כדי להפוך לשיאן השערים של קבוצה אחת בפרמיירליג (184 לעומת 183). הערב היה מתוק עוד יותר כאשר לאחר שריקת הסיום קיבל ביחד עם חבריו את צלחת האליפות, שישה ימים לפני גמר ליגת האלופות מול צ'לסי.

שחקן מנצ'סטר סיטי סרחיו אגוארו. רויטרס
סיום מופלא של שחקן מופלא. שחקני סיטי מניפים את אגוארו/רויטרס

"אני רוצה להודות לחברים שלי על הקבוצה כי הם עזרו לי המון", אמר חתן השמחה. "כחלוץ המטרה שלי היא לכבוש שערים ואני שמח, כי כבשתי שניים במשחק האחרון שלי. כשהגעתי לכאן האליפות היתה הדבר החשוב ביותר, גם עבור המועדון וגם עבורי, ואז התחלנו לזכות בתארים רבים. זה לא פשוט להיות 10 שנים באותה קבוצה, אבל זה כבוד גדול עבורי. לפני המשחק הרגשתי קצת מוזר, העדפתי לחשוב על הרגעים הגדולים. אני מקווה שאשחק בגמר, אנסה לעשות את הטוב ביותר שלי".

פפ גווארדיולה נשמע אמוציונלי כשהילל את החלוץ הוותיק: "אנחנו אוהבים אותו כל כך, הוא אדם כל כך מיוחד ואי אפשר להחליף אותו". על האליפות עצמה אמר המנג'ר: "כל תואר הוא נחמד, אבל בגלל הקורונה וכל הבעיות שהיו לנו, האליפות הזו עוד הרבה יותר מיוחדת. גמר האלופות הוא חלום שמתגשם עבור הקבוצה שלנו, ניתן כל מה שיש לנו כדי לזכות. לא נסתפק רק בהגעה לגמר".

גווארדיולה הנרגש התקשה לעצור את הדמעות ואמר: "אולי אגוארו קרוב לסיכום בקבוצה שבלבי, ברצלונה. הוא הולך לשחק לצד הכדורגלן הגדול בכל הזמנים, ליאו מסי. אני די בטוח שהוא ייהנה. ואולי ברצלונה תהיה חזקה יותר כשהוא על המגרש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully