וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בחירתו של פטריק: הדילמה של מכבי תל אביב בנוגע למוצהבים

24.5.2021 / 8:16

מצד אחד עדיין יש סיכוי קטן לאליפות, מצד שני גלזר, סבוריט, הרננדס וגררו בסכנת הרחקה מגמר גביע המדינה אם יספגו כרטיסים באשדוד. שכטר הרגיע: הפציעה לא רצינית. מירוץ להכשרת יונתן כהן וגולסה

תקציר: מכבי תל אביב - מכבי פתח תקוה 0:3/ספורט1

במכבי תל אביב מרוצים מאוד מהגישה והמקצועיות של השחקנים, אשר באו אמש למושבה אחרי הניצחון על מכבי חיפה 72 שעות קודם ונתנו את כל מה שיש להם כדי לנצח ולהשאיר את מאבק האליפות בחיים. שחקנים כמו אופיר דוידזאדה, שחר פיבן, מתן בלטקסה ואיתי שכטר שמיעטו לקבל דקות במהלך העונה, נתנו שני משחקים מעולים תוך שלושה ימים והזכירו למי שצריך שאסור להספיד אותם. לא במקרה אמר אמש פטריק ואן לוון שהם נתנו את הסיבות בשני המשחקים האחרונים לסמוך עליהם גם בעונה הבאה.

המאבק על האליפות עדיין לא נסגר, אבל במכבי תל אביב יצטרכו לקבל החלטה מאוד קשה מחרתיים במשחק מול מ.ס. אשדוד. מצד אחד עדיין יש סיכוי לאליפות, מצד שני הרבה יותר ריאלי שמכבי תל אביב תזכה בגביע ומכאן שמשחק הגמר בעוד תשעה ימים הוא החשוב יותר מבין שלושת המשחקים שנותרו לסיום העונה. ואן לוון יצטרך להכריע מחרתיים אם לעלות בהרכב הכולל ארבעה שחקנים שנמצאים בסכנת היעדרות מגמר הגביע, לו יקבלו כרטיס צהוב נוסף. מדובר בדן גלזר, אנריק סבוריט, לואיס הרננדס והמצטרף החדש לרשימה אדוארדו גררו, שאמש ספג את הצהוב הרביעי שלו. גלזר וסבוריט עם שמונה צהובים ולהרננדס כמו לגררו ארבעה צהובים. כל אחד מהארבעה לא ישחק בגמר אם יספוג מחרתיים צהוב.

מצד אחד מונח כאן הגביע ומהצד השני הליגה עדיין לא הסתיימה ויש עדיין סיכוי תיאורטי למהפך. דור פרץ לעומת חבריו ספג אתמול את הצהוב התשיעי שלו והוא לא ישחק במחזור הסיום של הליגה מול עירוני קרית שמונה, אבל יהיה כמובן זמין לגמר הגביע. גם לאלכסנדר פשיץ' יש ארבעה צהובים, כך שאם יקבל צהוב מחרתיים הוא לא יוכל לשחק בגמר. פשיץ' סיפר לחבריו במכבי תל אביב כי שוב נמצא חיובי לקורונה ולכן הוא לא צפוי לשוב לארץ.

אדוארדו גררו עם איתי שכטר חוגג מכבי תל אביב. אודי ציטיאט
הצטרף לרשימת השחקנים שנמצאים במרחק צהוב מהרחקה. גררו אחרי השער אתמול/אודי ציטיאט

במכבי תל אביב ימשיכו השבוע להתמקד בהחזרת השחקנים לפעילות מלאה. יונתן כהן סובל ממתיחה קלה בשריר הירך האחורי ומכבי תצטרך לשמור עליו, בין אם ישחק בליגה ובין אם ינוח, על מנת שיגיע כשיר לגמר הגביע. במכבי גם מקווים שאייל גולסה ומתן חוזז יחזרו עוד השבוע לסגל. בינתיים קיבלו אמש דור תורג'מן ואור רויזמן דקות ראשונות כמחליפים ואחרי המשחק היו צריכים לעבור טקס השפלה קטן כשעמדו ושרו מול כולם בחדר ההלבשה.

איתי שכטר עידכן בסיום המשחק אמש שהפציעה במהלך השער שכבש, לא אמורה לפגוע בכשירותו למשחק הקרוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully