וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פשיץ' לשחקני מכבי תל אביב: נמצאתי חיובי לקורונה

24.5.2021 / 1:11

החלוץ שכבר חלה בעבר בנגיף עדכן את חבריו כי לא יוכל לשוב ארצה משום שהבדיקה שעבר בסרביה שוב יצאה חיובית. ואן לוון: "מקווה כמו הקהל שדור פרץ יישאר"

תקציר: מכבי תל אביב - מכבי פתח תקוה 0:3/ספורט1

אוהדי מכבי תל אביב שרו וחגגו ביציע אצטדיון המושבה והשחקנים הצטרפו אליהם בתום הניצחון 0:3 הערב (ראשון) על מכבי פתח תקוה. השחקנים של פטריק ואן לוון שמרו על סיכוי מסוים לזכות השנה בדאבל, כששני מחזורים לסיום העונה הם בפיגור ארבע נקודות אחרי מכבי חיפה שבמקום הראשון. אדוארדו גררו כבש ראשון לזכות האורחת בדקה ה-62, כוכב חצי גמר הגביע איתי שכטר הוסיף (69) ודור פרץ קינח בדקה ה-78.

שחקנים במכבי תל אביב סיפרו אחרי המשחק שאלכסנדר פשיץ' עידכן אותם שהוא לא יכול להגיע לישראל כי הבדיקה שעבר לקורונה לפני ההמראה מסרביה התגלתה כחיובית. כזכור, החלוץ כבר חלה בקורונה לפני מספר חודשים ואף התקשה לחזור אחרי זה לתפקוד רגיל. באלופה לא רצו להתייחס רשמית לסיבה בגללה הוא לא הגיע, בניגוד ליתר השחקנים הזרים שכבר חזרו.

דן גלזר חוגג עם אדוארדו גררו מכבי תל אביב. אודי ציטיאט
לא מוותרים על האליפות. גררו וגלזר/אודי ציטיאט

פטריק ואן לוון אמר לאחר המשחק: "לא הצלחנו לסיים את המצבים במחצית הראשונה, אבל במחצית השנייה שיחקנו הרבה יותר טוב. עשינו עבודה טובה, יש לנו לו"ז עמוס מאוד וצריך לחלק את הכוחות. יש לנו שחקנים שחסרים, אבל השחקנים האחרים מתעלים וזה מה שחשוב. ביום רביעי יש עוד משחק ונראה מה קורה".

על הזרים שחזרו: "הם הגיעו בלילה וזה לא רציני לתת להם לשחק. אנדרה ז'אראלדש נכנס כי לא הייתה לנו ברירה ושחקן נפצע". על דור פרץ: "כל קבוצה רוצה לשמור על שחקן כמוהו, אז אני תומך באוהדים שרוצים שהוא יישאר".

איתי שכטר ששוב כבש אמר בסיום על הפציעה שלו: "קיבלתי מכה חזקה בתאומים וזה מאוד כואב, אבל מאמין שהצוות יעשה את העבודה. לא נוותר עד הסוף. אנחנו מועדון חזק, יודעים שארבע נקודות הפרש זה לא פשוט. בכדורגל הכול יכול לקרות, אנחנו מודעים למצב אבל יש בורא לעולם והוא יחליט".

"אני חושב שלמשחק מול אשדוד לא באנו מספיק טוב ומשם ירד הביטחון וחלה תפנית לרעה. לפעמים יש תקופות שהדברים פחות הולכים ושחקנים כמו מרואן קבהא שמים גול שפעם בכמה שנים ייכנס".

איתי שכטר חוגג עם אדוארדו גררו מכבי תל אביב. אודי ציטיאט
מקווה שהפציעה לא חמורה. איתי שכטר/אודי ציטיאט

גיא לוזון: "משחק של מאני טיים אמיתי בבאר שבע, צריך לקחת משם נקודות. עד דקה 60 היינו חזק מאוד במשחק, לצערי אני חושב שהבעיטה הראשונה שלהם למסגרת נכנסה. אני חושב שאחד החילופים החלישו אותנו, אחד מהם היה מאולץ. כששחקן מרגיש את השריר שלו הוא יכול לקרוע אותו ואסור לסכן אותו. איבדנו ריכוז בסוף. לא היינו מרוכזים ושילמנו במזומן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully