וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק בכר: "ניצחון עוצמתי, חסר רק עוד צעד אחד". פלאניץ' לא ישוב לשחק העונה

23.5.2021 / 23:10

מאמן מכבי חיפה החמיא לשרי ולמשחק ההגנה לאחר ה-0:2 על אשדוד: "כשנבטיח את האליפות, רק אז תברכו". הבלם הסרבי נפצע בשריר הירך האחורי. רוקאביציה: "היה לי קשה לראות את הקבוצה מבחוץ"

ברק בכר מאמן מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
ברק בכר חוגג עם שחקניו בסיום/מאור אלקסלסי

שחקני ואוהדי מכבי וחיפה חגגו ארוכות הערב (ראשון) לאחר ה-0:2 על מ.ס. אשדוד. הקבוצה של ברק בכר התאוששה מההפסד 2:0 למכבי תל אביב בחצי גמר הגביע ושמרה על יתרון ארבע הנקודות, שני מחזורים לתום העונה. ניקיטה רוקאביציה כבש ראשון לזכות המארחת לאחר בצורת ארוכה (39) וגודסוויי דוניו סגר עניין בדקה ה-75. כעת מכבי חיפה זקוקה לניצחון אחד באחד משני המחזורים האחרונים כדי להבטיח אליפות ראשונה אחרי עשור.

למרות זאת, לא הכול היה ורוד מבחינת המנצחת. הבלם בוגדן פלאניץ' סובל ככל הנראה מקרע בשריר הירך האחורי ויחמיץ את שני המחזורים האחרונים של העונה. בנוסף, הקפטן נטע לביא ספג הערב את הכרטיס הצהוב התשיעי שלו העונה, מה שאומר שהוא יחמיץ את המשחק מול הפועל באר שבע במחזור הנעילה של העונה, והירוקים יקוו לסגור עניין עוד לפני כן.

בוגדן פלאניץ' שחקן מכבי חיפה פצוע. מאור אלקסלסי
סיים את העונה. בוגדן פלאניץ'/מאור אלקסלסי

המאמן ברק בכר סיכם: "כשניקח אליפות תברכו, נשאר עוד ניצחון לעשות. עשינו עוד צעד משמעותי בעונה ארוכה, ויש עוד צעד אחד לפנינו. ברגע שנגמר המשחק בחצי הגמר אמרתי לשחקנים שהם עושים עונה טובה וזה יכול לקרות. הפנים היו כבר לליגה וידענו שנבוא היום יותר עוצמתי, בטח עם הקהל הזה. במחצית הראשונה הייתה יכולת אדירה, לחצנו ויזמנו. עשינו ניצחון חשוב ועוצמתי של חבר'ה שעשו תהליך השנה ועשו בגרות. הם עמדו בלחץ לא קטן וזה לא מובן מאליו".

עוד אמר המאמן: "עשינו התאמות לאשדוד, זו קבוצה מאוד טכנית והצגנו משחק הגנה אדיר, מהחלוץ ועד הבלמים. היה אפילו משחק הרואי. רמי גרשון עושה את העבודה בכל פעם שהוא משחק העונה. ראינו את העומס על פלאניץ', ידענו שקשה לו להתאושש ולקחנו את הסיכון הזה. שרי בתקופה טובה, הוא ידע להיכנס גם מהספסל וחזר לעצמו".

על הקהל: "הוא עזר לנו ללחוץ ונתן לנו ביטחון. הייתה לי צמרמורת. הוא יפוצץ כל פינה בקרית שמונה, גם בהרים מסביב, ואנחנו צריכים אותו, באמת. אני כילד הייתי חלק מהקהל הזה".

ניקיטה רוקאביציה שחקן מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
"בקושי יכולתי ללכת אחרי הקורונה". ניקיטה רוקאביציה/מאור אלקסלסי

ניקיטה רוקאביציה, ששבר בצורת ארוכה, הוסיף: "אחרי הקורונה לא היה לי קל, אבל עוד יותר קשה היה לחזור, בקושי יכולתי ללכת. עכשיו זה משתפר, כי אני יכול לרוץ. היה לי קשה מאוד לראות את הקבוצה מבחוץ, אני תמיד רוצה לשחק, עודדתי אותם ואני שמח לחזור ולהרגיש טוב יותר. זה היה משחק חשוב מאוד, התחלנו מאוד אגרסיביים. מכבי תל אביב יכולה להגיד מה שהיא רוצה, אנחנו מסתכלים על עצמנו ולנצח משחקים. זה עדיין לא גמור, ממחר כבר נתמקד במשחק הבא. אני מעדיף שלא לדבר על עתידי, כשיהיה מה להודיע אז אודיע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully