וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ברצלונה השתמשה בסוארס כדי לפגוע בו": במחנה ליאו מסי מכחישים שהחליט להישאר

הפרעוש ראה מארגנטינה את חברו הטוב שנזרק מבארסה מכריע את האליפות, והסביר למקורביו: עדיין לא נתנו לי הבהרות. האקסים של ברצלונה תוקפים: "קומאן התנהג בחוסר כבוד, להאשים את השחקנים זה הדבר הכי גרוע שיש"

רונאלד קומאן מאמן ברצלונה. רויטרס
"אי אפשר לבקש דאבל בעונת מעבר". רונאלד קומאן/רויטרס

ברצלונה לא הייתה חלק ממותחן האליפות במחזור הסיום בספרד, והיא סיימה את העונה עם 0:1 בחוץ על היורדת אייבר. אנטואן גריזמן כבש את שער הניצחון היפהפה בדקה ה-81, והקטלאנים סיימו את 2020/21 עם אכזבות באירופה ובליגה, אבל בניגוד לריאל מדריד לפחות עם תואר אחד: זכייה בגביע המלך.

אחרי הדיווחים על החלטתו של ליאונל מסי לחתום על חוזה חדש, כולם ממתינים כעת להודעת הנשיא ז'ואן לאפורטה בנוגע לעתידו של רונאלד קומאן. המאמן אמר הערב (שבת) במסיבת העיתונאים: "אני לא חושב שזה היה המשחק האחרון שלי בברצלונה. יש לי חוזה, ואם רוצים לעשות שינוי אז צריכים לדבר איתי. העונה הזו לא הייתה הכי טובה, אבל גם לא רעה. אי אפשר לצפות לזכייה בדאבל מקבוצה שנמצאת בעיצומו של תהליך".

קומאן גם העביר ביקורת על הסגל שלו, יום לאחר שביקש יותר כבוד לשחקנים ולמאמן: "מבחינתי, הסגל הזה לא מתאים לרמה שאנחנו רוצים לראות בברצלונה. זה ברור, אנשים רבים במועדון יודעים את זה. הקבוצה הזו זקוקה לשדרוג משמעותי".

אנטואן גריזמן בירך את קבוצתו הקודמת: "אני שמח עבור אתלטיקו על הזכייה באליפות, יש לי הרבה חברים שם. אנחנו נעבוד עכשיו כדי להיות האלופים בשנה הבאה. ברור שאנחנו מאוכזבים מהעונה הזו בליגה, נכשלנו בכמה משחקים חשובים. עכשיו זה הזמן לנוח ולראות מה אפשר לעשות כדי להשתפר בעונה הבאה".

בבוקר שאחרי סיום העונה, עוסקים בברצלונה - איך לא - בעתידו של ליאו מסי. הפרעוש ראה את מחזור ההכרעה בספרד מהחופשה המוקדמת אליה יצא בארגנטינה לקראת הקופה אמריקה, והבהיר למקורביו שלמרות השמועות שכבר החליט להישאר בברצלונה, הוא עדיין לא קיבל הבהרות מהמועדון איך תיראה הקבוצה בעונה הבאה.

אנשיו של מסי ממשיכים להצהיר שאם יחתום על חוזה חדש במועדון, זה יהיה רק אחרי שיתברר לאן הפרויקט הולך, ומה יהיו היכולות הכלכליות של הקבוצה בעונה הבאה - דבר שעדיין לא הוסבר לו.

כך או כך, שחקני עבר של המועדון רואים איך הקבוצה עושה איתו את הטעויות האפשריות. "ברצלונה השתמשה בלואיס סוארס כדי לפגוע במסי. זה בלתי נסלח", אמר ברנד שוסטר. ג'רארד לופס, שחקן עבר נוסף של המועדון, אמר ש"הטעות עם סוארס הייתה פטאלית, ואתמול הנקמה הושלמה סופית".

עוד בוואלה!

דיווח: ליאונל מסי החליט להישאר בברצלונה, בספרד טוענים: 17 שחקנים מועמדים לעזוב

לכתבה המלאה
ליאונל מסי שחקן ברצלונה. רויטרס
ערב של הסקת מסקנות. מסי/רויטרס

סוגיה נוספת היא המשך דרכו של רונאלד קומאן. לפי דיווחים בברצלונה, בכירי ההנהלה נפגשו אתמול ושוחחו במשך דקות ארוכות על עתידו של המאמן. כפי המסתמן, לקומאן יש סיכוי להישאר, אבל רק בתור ברירת מחדל. הגירעון התקציבי של ברצלונה עלול לא לאפשר להביא מאמן חדש בעל שיעור קומה כפי שז'ואן לאפורטה רוצה, מה שעשוי לסלול את דרכו של קומאן לעונה נוספת.

יחד עם זאת, המאמן ההולנדי סופג אש אחרי שהטיח האשמות בשחקנים אתמול ואמר שהסגל של בארסה לא מספיק טוב כדי לזכות בתארים. "קומאן היה צריך לסיים את העונה עם קצת יותר קלאסה. זה חוסר כבוד. להשתמש בסגל שלך כתירוץ לכישלון, זה הדבר הכי גרוע שמאמן יכול לעשות", אמר ג'רארד לופס. "לברצלונה יש את אחד הסגלים הטובים בעולם, וקומאן לקח אותו לעונה לא מספיק טובה. הוא צריך להסתכל במראה".

חורחה ולדאנו, אקס ריאל ופרשן בכיר בספרד כיום, טען ש"את מה שקומאן אמר אתמול, מסי טוען בחדרי חדרים כבר במשך שנתיים. הוא מתחנן שיחזקו את הסגל". ולדאנו הוסיף: "נראה לי משונה מאוד לאפשר ללואיס סוארס לעזוב בגלל הגיל המתקדם שלו והחברות הצמודה עם ליאו מסי, ולהביא שנה לאחר מכן את קון אגוארו, שגם בערך באותו גיל, וגם נמצא באותה חברות קרובה עם מסי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully