וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לואיס סוארס בכה: "ברצלונה לא העריכה אותי, אתלטיקו פתחה לי את הדלת"

עודכן לאחרונה: 22.5.2021 / 22:44

גיבור האליפות של הקולצ'ונרוס: "בברצלונה המעיטו בערכי. אני יודע שמסי שמח בשבילי". סימאונה: "אחרי כל מה שעברנו השנה, זה הישג עצום". נשיא המועדון: "סוארס יחדש חוזה, בטוח שסימאונה נחוש להמשיך". אוהדי אתלטיקו יצאו לחגוג ברחובות

לואיס סוארס שחקן אתלטיקו מדריד חוגג שער. רויטרס
"תמיד אהיה אסיר תודה לאתלטיקו". לואיס סוארס/רויטרס

חגיגות גדולות הערב (שבת) במדריד, ולשם שינוי הן קורות בצד האדום של העיר. אוהדי אתלטיקו מדריד יצאו לרחובות כדי לחגוג את האליפות הדרמטית שלהם, אחרי שער הניצחון של לואיס סוארס שקבע 1:2 במחזור הסיום בחוץ מול ויאדוליד. האוהדים מחכים לשובם של השחקנים לעיר, בתקווה לערוך מסיבת אליפות גדולה, בכפוף כמובן למגבלות הקורונה.

גיבור העונה, ששישה מתוך 21 שערי הליגה שלו היו שערי ניצחון, הוא כמובן לואיס סוארס, שהראה לברצלונה בפעם המי יודע כמה, איזו טעות עשתה כשוויתרה עליו בקיץ הקודם. החלוץ האורוגוואי בכה בסיום בשיחת וידאו עם המשפחה וטען: "ברצלונה לא העריכה אותי. המעיטו שם בערכי ואתלטיקו פתחה עבורי את הדלת והעניקה לי הזדמנות. תמיד אהיה אסיר תודה למועדון הזה שהאמין בי. מסי? אני יודע שהוא שמח בשבילי. הוא איחל לי הצלחה כשנפגשנו באמצע השבוע".

דייגו סימאונה אמר בסיום: "זו הייתה שנה קשה שבה קרו לנו כל מני דברים. איבדנו כל כך הרבה חברי משפחה ואוהדים של אתלטיקו. עם איך שהדברים התגלגלו, זה הישג עצום. אני מקווה שגרמנו אושר רב לכמה אנשים היום. אמרתי לאנחל קוראה להבקיע שער בדרך הזו. הוא משחק קטרגל וצריך לעשות את זה יותר. אני שמח עבורו על הזימון לנבחרת, הוא בחור צנוע ועל כאלה אנחנו צריכים לשמור. סוארס הוא סוארס. אמרתי כבר לפני כמה ימים. שם המשפחה שלו אומר הכול".

נשיא המועדון אנריקה סרסו הבטיח: "לואיס סוארס ימשיך כאן, החוזה שלו יחודש. הוא שחקן נפלא ואדם מצוין. הוא הראה את זה על המגרש ולאחר המשחק בהתרגשות שלו. הוא סקורר גדול, כמו שכולנו רוצים שיהיה לנו. זה תלוי בו אם ימשיך, אבל אני חושב שלאף אחד אין ספק לגבי זה". על סימאונה אמר: "הוא המאמן שזכה בהכי הרבה תארים באתלטיקו. אם הוא רוצה להמשיך הוא ימשיך, ואם לא אז יעזוב. אני חושב שהוא נחוש להישאר איתנו".

פרננדו טורס, שפרש לפני שנתיים, התגאה בקבוצתו האהובה: "איזה כיף להיות חלק מאתלטיקו. תודה סבא. מזל טוב משפחה!!!"

דייגו סימאונה מאמן אתלטיקו מדריד חוגג עם שחקניו. רויטרס
"מקווה שגרמנו אושר רב לכמה אנשים". דייגו סימאונה/רויטרס

* השערים של לואיס סוארס היו שווים לאתלטיקו מדריד 21 נקודות העונה - תרומה גדולה יותר מכל שחקן אחר בליגה.

* אתלטיקו השיגה 17 נקודות במשחקים בהם פיגרה - יותר מכל קבוצה אחרת בליגה.

* בשלושת המקרים הקודמים בהם פיגרה במחצית, אתלטיקו הפסידה. זה קרה לה מול ריאל, לבנטה ואתלטיק בילבאו. במחזור הסיום, במאני טיים, היא ידעה לתקן.

* בתשע העונות המלאות של דייגו סימאונה, אתלטיקו מעולם לא סיימה מחוץ לשלוש הראשונות, וזו האליפות השנייה אחרי הזכייה ב-2014.

* זה התואר השמיני של סימאונה באתלטיקו: שתי אליפויות, שתי זכיות בליגה האירופית, שתי זכיות בסופרקאפ האירופי, גביע המלך אחד וסופרקופה ספרדי אחד. יותר מכל מאמן אחר בהיסטוריה של המועדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully