וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדי ריאל הסתערו על ראמוס בקללות, ברגע האחרון: זידאן שוכנע לא להודיע על עזיבה

הרוחות סוערות אצל הבלאנקוס אחרי איבוד האליפות: הקפטן ספג קללות אחרי ויאריאל, המאמן תכנן לבשר בסיום על עזיבה, אבל התבקש להמתין

שחקני ריאל מדריד מאוכזבים, אחרי הניצחון שלא הספיק לאליפות. רויטרס
נשארו בלי כלום. שחקני ריאל מדריד/רויטרס

בזמן שאתלטיקו מדריד חוגגת אליפות, אצל ריאל מדברים על סוף עידן. הבלאנקוס סיימו עונה ללא תואר, לראשונה מאז 2009/10, וסיכוי גדול שהניצחון 1:2 על ויאריאל, שלא הספיק בעקבות ניצחונה הזהה של אתלטיקו בוויאדוליד, היה המשחק האחרון של זינדין זידאן כמאמן הקבוצה וגם של סרחיו ראמוס, רפאל וראן, מרסלו ואיסקו.

הרוחות סערו בקבוצה בסיום. סרחיו ראמוס שכלל לא לקח חלק במשחק בשל פציעה, היה הכתובת העיקרית להאשמות של אוהדי הבלאנקוס. הקפטן הוותיק יצא מהאצטדיון כשאוהדים מקללים אותו ומנסים לעצור את מכוניתו, כשהם מאשימים אותו כ"רודף בצע", לאור השמועות על עזיבתו לקבוצה אחרת - ככל הנראה פ.ס.ז').

צפו בראמוס מותקף ביציאה מהאצטדיון

מאמן ריאל מדריד זינדין זידאן. רויטרס
לסיים בלי תואר נוגד את מהות המועדון. זינדין זידאן/רויטרס

גם עתידו של זינדין זידאן לא ברור. לפי דיווחים בספרד, זיזו תכנן להודיע מיד בסיום המשחק על סוף הקדנציה שלו בקבוצה, אולם רגעים ספורים לפני שעשה זאת, שוכנע על ידי בכירים במועדון להמתין כמה ימים, כדי שהצדדים יוכלו להיפגש ולדון בנושא בצורה עניינית. בכל זאת, מרבית ההערכות הן שהמאמן לא ימשיך.

זידאן לא הסכים לדבר על עתידו לאחר המשחק: "אנחנו יודעים מה קורה במדריד כשאתה לא זוכה בתואר. אני אדבר עם המועדון בקרוב, לא היום. זה לא הזמן. מצב הרוח שלי גרוע כי לא זכינו באליפות. לסיים בלי תואר זה נוגד את מהות המועדון. אני מברך את אתלטיקו על עונה גדולה. השחקנים שלי רצו לזכות גם הפעם, אבל לא הצליחו וכמובן שיש לי אחריות על כך. תודה לאוהדים שתמיד תמכו בנו. הם יכולים להיות גאים בקבוצה הזו, כפי שאני גאה בה. השחקנים נתנו את כל כולם".

קאסמירו נשאל בסיום על עתידם של זידאן וראמוס, ואמר: "אתם צריכים לשאול את פלורנטינו לגבי זה, אנחנו רק מועסקים במועדון. תמיד יש צורך בשינויים כשלא זוכים בכלום, אבל ניסינו הכול. נלחמנו לכל אורך העונה, ואנחנו צריכים להיות גאים בזה. קשה לנתח עונה כזו, עם 60 פציעות, קורונה. היינו מרחק משחק אחד מגמר ליגת האלופות ומרחק משחק אחד משמירה על האליפות. היינו מודעים למה שקורה במשחק של אתלטיקו, אבל התרכזו יותר במשחק שלנו. היינו צריכים לנצח ועשינו את זה, אבל גם אתלטיקו ניצחה ומגיעות לה ברכות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully