וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: ברצלונה תערוך משחק הכנה בישראל בקיץ הקרוב

עודכן לאחרונה: 22.5.2021 / 14:32

לאחר הביקור ב-2013, טוענים כעת בספרד כי קבוצת הפאר תשוב לישראל באוגוסט כחלק ממחנה אימונים שייקח אותה גם לגרמניה: "המגעים לא נסגרו באופן סופי והחלו הרבה לפני הסכסוך האחרון בעזה. חלק מאנשי המועדון חוששים בשל המצב הבטחוני בישראל"

ליאונל מסי, ברצלונה, בכותל המערבי. ברני ארדוב
שוב יגיע ארצה? מסי ב-2013/ברני ארדוב

ברצלונה מתכננת לבקר בישראל פעם נוספת, כך לפי דיווח בתקשורת הספרדית היום (שבת). לפי אתר ARA, הקטלאנים מתכננים לערוך מחנה טרום-עונה שיכלול, לפי התכנון, משחקים בישראל ובגרמניה. "המגעים עדיין לא נסגרו באופן סופי והחלו הרבה לפני הסכסוך האחרון בעזה", נכתב. "כרגע, הכוונה היא לערוך משחק אחד בישראל, זה היה הסיכום בישיבת ההנהלה שנערכה שלשום".

לפי אותו דיווח, המחנה אמור להיערך באוגוסט הקרוב, מספר שבועות לפני פתיחת עונת 2021/22 בלה ליגה, לאחר שבעונה שעברה המחנה המתוכנן מעבר לים בוטל בשל משבר הקורונה. "אם זה אכן ייצא לפועל, זו תהיה הפעם הראשונה שברצלונה תערוך משחק הכנה לעונה בישראל", נכתב. "גורל המפגש תלוי בין היתר החוסר הרצון של חלק מאנשי המועדון, לאור המצב הבטחוני בישראל".

כזכור, קבוצת הפאר כבר ביקרה בארץ ב-2013, אך לא ערכה משחק בארץ כי אם רק נפגשה עם נשיא המדינה דאז שמעון פרס ועם נשיא הרשות הפלסטינית מחמוד עבאס.

כזכור, מסי אמור היה להגיע ארצה בקיץ 2018, למשחק ההכנה האחרון של נבחרת ארגנטינה לפני המונדיאל ברוסיה, אולם מחאות בעולם הערבי בסופו של דבר הביאו לביטול ההתמודדות. בנובמבר 2019 דווקא הגיע לבלומפילד עם האלביסלסטה, שסיימו ב-2:2 מלהיב אורוגוואי במשחק ראווה דרמטי. מסי איזן בפנדל בדקה ה-92.

ג'רארד פיקה שחקן ברצלונה בירושלים. נועם מושקוביץ
פיקה בביקור הקודם/נועם מושקוביץ

ברשת ARA טענו כי כבר ב-1955 תכננה ברצלונה להגיע לישראל, אך הביקור בוטל - כשם שבוטל ביקור דומה ב-1961. המשחק הרשמי הראשון, ולעת עתה גם האחרון, שקיימה קבוצת הפאר בישראל היה בקיץ 1995, אז הביסה את הפועל באר שבע 0:7 במסגרת גביע אופ"א.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully