וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זידאן יודיע על עתידו אחרי המשחק מול בילבאו: "ריאל היא אחד הדברים הטובים שקרו לי"

עודכן לאחרונה: 21.5.2021 / 14:08

מאמן ריאל מדריד התייחס לעתידו במסע"ת לקראת בילבאו: "אני לא מרגיש עייף, השחקנים יחליטו אם אני צריך להישאר. שומע את הדיבורים"

זינדין זידאן מאמן ריאל מדריד. רויטרס
יישאר או יעזוב? זידאן/רויטרס

האם זינדין זידאן יאמן את ריאל מדריד בעונה הבאה? מאמן הבלאנקוס ערך מסע"ת לקראת מחזור הסיום הגורלי נגד בילבאו והתייחס בהרחבה לעתידו. "העתיד שלי? נראה מחר אחרי המשחק, יהיה זמן לדבר על זה", אמר זידאן.

המאמן פרגן לשחקנים ותלה בהם את עתידו כשאמר: "השחקנים שלי הצילו אותי בכל משחק. הם נתנו לי הכול. אם הם ירגישו שאני צריך להיות המאמן בעונה הבאה, זה יהיה נחמד לדעת. אני שומע דברים. אנשים מרעיפים עליי אהבה ואני מחזיר להם אהבה. ריאל מדריד היא אחד הדברים הכי טובים שקרו לי. לא חושב שהשחקנים היו יכולים לעשות יותר כדי שנזכה באליפות. הכול תלוי בהם".

מסימיליאנו אלגרי מאמן יובנטוס. רויטרס
מועמד מוביל להחליף את זידאן. אלגרי/רויטרס

זידאן, שלא מרבה לדבר בדרך כלל, הוסיף: "אני לא מרגיש עייף, הגעתי לכאן עם הרבה אנרגיה ונתתי את הכול. העבודה כאן קשה כי תמיד צריך להופיע ולנצח. קיבלתי הרבה ביקורות, אבל ביקשתי שייתנו לנו לעבוד. אנחנו האלופים ואנחנו ראויים להילחם על האליפות עד הסוף".

כידוע, ריאל מדריד מארחת את ויאריאל במחזור הסיום (שבת, 19:00) וכדי לשמור על האליפות היא חייבת לנצח ולקוות למעידה של אתלטיקו מדריד במשחק המקביל מול ויאדוליד, שנלחמת על חייה בליגה. מעידה של הבלאנקוס תכתיר את אתלטיקו בכל מקרה. ריאל מדריד מצידה לא מתכוונת לפטר את זידאן ותשמח אם הוא ימשיך ללא קשר לתוצאה מחר. מקסימיליאנו אלגרי הוא המועמד המוביל להגיע במידה שזידאן יעזוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully