וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האלופה תחגוג רשמית רק במחזור הסיום

עודכן לאחרונה: 21.5.2021 / 14:39

גם אם מכבי חיפה תזכה מחרתיים באליפות, היא תקבל את הצלחת על הבמה רק במחזור הסיום. כך סיכמה המנהלת גם עם מכבי תל אביב שמקווה עדיין למהפך. ולמה הוזז מחזור הסיום ב-24 שעות?

תקציר: מכבי חיפה - מכבי תל אביב 2:0/ספורט1

מכבי חיפה המאוכזבת מהדחתה אמש מגביע המדינה, עשויה להחליף לגמרי את התחושות ביום ראשון אם תנצח את מ.ס. אשדוד במגרשה ומכבי תל אביב תפסיד במושבה למכבי פתח תקוה. במצב כזה מכבי חיפה תהיה כבר ביום ראשון אלופה. למרות האפשרות הזאת, במנהלת הליגות סיכמו עם מכבי חיפה שטקס וחגיגות רשמיות לא יהיו בסמי עופר ביום ראשון.

גם ביום רביעי במשחק החוץ של מכבי חיפה בקרית שמונה לא יהיו חגיגות רשמיות. מה שסוכם בין המנהלת לבין מכבי חיפה ומכבי תל אביב הוא שבמת אליפות, טקס ופרסים יחולקו רק במחזור האחרון שיערך ביום ראשון ה-30 במאי.

גודסוויי דוניו שחקן מכבי חיפה. אריאל שלום
חגיגות האליפות יחכו למחזור הסיום. שחקני מכבי חיפה/אריאל שלום

אגב, הסיבה שהמנהלת החליטה להזיז את המחזור האחרון מיום שבת ה-29 במאי ליום ראשון היא כדי לא להתנגש עם משחק גמר ליגת האלופות שייערך במוצאי השבת הבאה. משמעות הדבר שאם מכבי חיפה תזכה בתואר אחרי עשר שנים היא תחגוג רשמית רק במשחק הבית האחרון מול הפועל באר שבע. אם יהיה מהפך בצמרת ומכבי תל אביב תפתיע ותחלוף על פני חיפה, היא תחגוג אליפות במחזור הסיום שלה בו היא תארח בבלומפילד את עירוני קרית שמונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully