וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקני מכבי תל אביב קוראים להשאיר את איתי שכטר: "הוא נכס אדיר"

21.5.2021 / 6:35

הצהובים חוגגים את משחק ההצהרה של הוותיקים בחצי גמר הגביע: שכטר "צריך להישאר עד שיפרוש", ייני הוכיח מנהיגות וטיבי החזיר על הטעות בקרית שמונה. השחקנים מודים: "לא נתנו לנו צ'אנס, וזה עשה רק טוב. מכבי חיפה הגיעה שאננה". הזרים לא יחזרו למשחק מול מכבי פתח תקוה?

תקציר: מכבי חיפה - מכבי תל אביב 2:0/ספורט1

אלמלא המלחמה מול החמאס ועזיבת השחקנים לבתיהם בחו"ל, ספק אם איתי שכטר היה עולה כאופציה למכבי תל אביב לעונה הבאה. זה לא רק מהצד של מכבי תל אביב. גם מצד החלוץ הוותיק, נבנתה ההרגשה שאם פטריק ואן לוון ימשיך לעונה נוספת, אין לו מה לחפש בקבוצה. שכטר לא עושה חשבון לגילו המתקדם. הוא מרגיש ילד. רעב לכדורגל כמו בימים שנוף הגליל עוד היתה נצרת עלית והוא שיחק בשורותיה.

העובדה שנדחק לקצה הספסל ולא נספר על ידי ואן לוון, הביאה אותו להחלטה כמעט סופית שבעונה הבאה ימשיך למקום אחר. הרי גם בחלון של ינואר הוא היה קרוב לעזוב, אבל בסוף קיבל כמה משחקים במקום אלכסנדר פשיץ' ונרגע.

אמש (חמישי) אחרי שהסדיר נשימה והתיישב מול התקשורת באולם באיצטדיון בחיפה, שכטר דיבר. הוא יודע לדבר אפילו יותר טוב מאיך שהוא יודע לצלול לפנדל ברחבה. "גם אם יגידו לי שלום בסוף העונה, אעזוב את מכבי תל אביב בגאווה ואהיה אסיר תודה על שלוש שנים נפלאות", אמר כשואן לוון יושב לצידו. לא בטוח אם ואן לוון היה שולח אותו לשפיץ אמש, אבל הפציעה של טל בן חיים סגרה לגמרי את הלבטים של ההולנדי. המחשבות על הצבת אדוארדו גררו כחלוץ המטרה, התפוגגו ברגע שבן חיים לא עבר את מבחן הכשירות שלו.

לשחקנים במכבי תל אביב אין בכלל סימני שאלה. "שכטר זה נכס", אמר אמש שחקן בקבוצה בדרך חזרה לתל אביב. "מי שלא מבין מה הערך של איתי במכבי תל אביב, לא מבין כדורגל. זו בכלל לא צריכה להיות שאלה. מכבי תל אביב חייבת להחתים את שכטר עד שיחליט לפרוש. מאיפה בדיוק נמצא עכשיו כל כך הרבה חלוצים לעונה הבאה?".

איתי שכטר שחקן מכבי תל אביב. מאור אלקסלסי
"מי שלא מבין מה הערך שלו, לא מבין כדורגל". שכטר/מאור אלקסלסי

עיקרי הדברים

  • אחרי הצמד, שחקני מכבי תל אביב קוראים להשארת איתי שכטר: "שימשיך כאן עד שיפרוש"
  • גם ייני וטיבי הצטיינו במשחק ההצהרה של הוותיקים: "הם ידעו שהם צריכים לקחת מנהיגות"
  • השחקנים טוענים שמכבי חיפה הגיעה שאננה: "היה תענוג לשחק כשאף אחד לא סופר אותנו"
  • מבצע החזרת הזרים לישראל כבר החל, אבל ספק אם הם יגיעו למשחק מול מכבי פתח תקוה
sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

שכטר היה המוציא לפועל אמש וצמד שעריו העלה את מכבי תל אביב לגמר, אבל המצטיין במכבי תל אביב היה בחור שמבוגר ממנו בחודשיים, הקפטן שרן ייני. שני הווטרנים האלה כבר חצו את גיל 34 וזה יהיה מדהים אם שניהם יחגגו בעונה הבאה 35 בקרית שלום. ואן לוון צדק בהחלטה שלו להציב את ייני בקישור. לא בלם, לא מגן ימני. קשר. במחצית הראשונה הוא אפילו היה קרוב להבקיע. בשנייה בישל את השער הראשון של שכטר. בזמן שדור פרץ רשם משחק פושר בקנה המידה שלו ולדן גלזר לקח קצת זמן להיכנס לעניינים, ייני היה שם מהדקה הראשונה עם כל הגוף והנשמה. שקט, חכם, קרוב לכל כדור. החוזק של מכבי חיפה עם נטע לביא, מוחמד אבו פאני וחוזה רודריגס לא הורגש בזכות הקפטן של מכבי תל אביב שבטוח יקרא לשכטר להניף איתו את הגביע, אם מכבי תל אביב תזכה.

זה היה הערב של הוותיקים כשגם איתן טיבי, הצעיר מהשניים הקודמים בכמה חודשים, רושם משחק ענק בהגנה ומחזיר אולי על ההרחקה בקרית שמונה לא מזמן. טיבי ומתן בלטקסה לידו היו מעולים כשגם אופיר דוידזאדה שקיבל פירורים העונה בגלל הדומיננטיות של אנריק סבוריט, רושם משחק מעולה. "השחקנים הוותיקים והמנוסים ידעו שהם צריכים להיות עוד יותר דומיננטיים במשחק הזה", אמרו אמש במכבי תל אביב. "עם חוסרים כאלה גדולים, ייני, שכטר וטיבי ידעו שהם צריכים להיות מנהיגים ובעלי אישיות חזקה יותר מתמיד".

מעבר לשחקנים כבודדים, זו היתה מכבי תל אביב שבעוד משחק העונה, חמישי במספר, לא נתנה למכבי חיפה לנצח אותה. ואן לוון משוכנע שמכבי תל אביב קבוצה טובה יותר ושאם היה לוקח את הקבוצה קודם, הוא היה לוקח עכשיו אליפות. כך או אחרת, למשחק אמש הגיעה מכבי תל אביב אחרי כל סיפור הזרים שעזבו והעתירה לבית הדין העליון נגד קיום המשחק. "כל מה שעברנו המריץ אותנו לבוא ולתת מאה אחוז", תיאר אמש שחקן בקבוצה בצורה חופשית. "כולם סגרו עלינו את הסיפור. לא נתנו לנו צ'אנס בהרכב הזה וזה עשה לנו רק טוב. זה היה תענוג לבוא למשחק כשאף אחד לא סופר אותנו. זה כנראה השפיע גם על מכבי חיפה שהגיע שאננה מדי, אבל בוא שכחו שיש כאן שחקנים של מכבי תל אביב".

שחקני מכבי תל אביב. מאור אלקסלסי
היו זוכים באליפות עם ואן לוון על הקווים מתחילת העונה? שחקני מכבי תל אביב חוגגים/מאור אלקסלסי

מכבי תל אביב החלה כבר אמש בתכנון החזרה של השחקנים הזרים לארץ, אבל ספק אם הם יחזרו לפני המשחק מול מכבי פתח תקוה ביום ראשון. בכל מקרה, במועדון מקווים לשקט היום ומחר מול החמאס כדי שהשחקנים ישובו לארץ אחרת יהיה קשה מאוד עם 15 שחקנים זמינים להתמודד עם שלושת משחקי הליגה בשבוע הבא ואז גמר הגביע מול הפועל תל אביב. "אנחנו חייבים להגדיל את הסגל בהקדם", אמרו אמש במכבי תל אביב. "עוד יהיו פציעות או מורחקים, כך שחייבים להחזיר כמה שיותר מהר את הזרים ולעבות את הסגל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully