וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליפות בלי ניצחון על מכבי תל אביב? בכר: "אתה יודע את מה זה מעניין לי"

20.5.2021 / 23:06

מאמן מכבי חיפה לא מתרגש מהמאזן מול הצהובים אבל מודה: "הם היו ארבע רמות מעלינו". לביא מודאג: "חייבים לשנות גישה. זה היה המשחק הכי גרוע שלנו העונה, ואסור שזה יקרה במעמד כזה"

תקציר: מכבי חיפה - מכבי תל אביב 2:0/ספורט1

חלום הדאבל של מכבי חיפה נגוז. מוליכת ליגת העל הודחה הערב (חמישי) מהגביע עם הפסד 2:0 למכבי תל אביב בחצי הגמר, ותקווה לחגוג אליפות בסוף העונה. איתי שכטר כבש את שני השערים לזכות הצהובים שהופיעו בסגל חסר, אבל שמרו על מאזן נקי מהפסדים לירוקים העונה, גם אחרי המפגש החמישי בין הקבוצות.

ברק בכר נשאל בסיום על האפשרות שיזכו באליפות מבלי לנצח את מכבי תל אביב, והשיב: "אתה יודע את מה זה מעניין לי. קודם תן לי לקחת אליפות".

בכר הוסיף: "לא הגיע לנו לנצח, כבר אחרי עשר דקות ראיתי איך המשחק הזה הולך. התכוננו, אבל דברים קורים. לא מצאנו פתרונות, אחד המשחקים היותר חלשים שלנו ולא הגענו כמעט למצבים. הפסדנו בצדק. בארבע רמות הם מעלינו מבחינת רצון, אין לי מה להגיד בכלל. זה קורה. אנחנו שמים את זה בצד ועכשיו המטרה שלנו היא יום ראשון. היום זה מצב פחות נעים, אבל ביום ראשון זה משחק חשוב ואנחנו יכולים לקחת אליפות. אנחנו חושבים על זה כבר. לא היינו פייבוריטים מובהקים, שיחקנו נגד הרכב מצוין. זה משחק גביע בלי קהל, זה היה 50-50. כשמגיעים בצורה רכה כזו והקבוצה השנייה מגיעה הרבה יותר אגרסיבית, זאת התוצאה. אנחנו נעשה את הסוויץ'. יש לנו משחק פה בעוד שלושה ימים וזה יהיה אחרת. אני מבטיח".

ברק בכר מאמן מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
בטוח שהשחקנים יתאוששו במהירות. בכר/מאור אלקסלסי

נטע לביא הוסיף: "לא הגיע לנו היום, זה היה המשחק הכי גרוע שלנו העונה. זה לא אמור לקרות בחצי גמר, אנחנו צריכים להסתכל קדימה. אפשר לתרץ הכול, אבל לא שיחקנו טוב ולא באנו מוכנים פיזית. אנחנו לא חושבים רחוק, חושבים רק לנצח את אשדוד. אם נגיע בגישה שבאנו היום אז יהיה לנו קשה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully