וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שכטר: "למדתי שסיכומים עושים בסוף". ואן לוון: "הגיוני שהגמר יהיה בבלומפילד"

20.5.2021 / 23:11

גיבור הניצחון של מכבי תל אביב בגביע כבר חושב על הליגה: "עוד לא אמרנו נואש במאבק האליפות". על הגמר: "דרבי זה מיוחד ומרגש". גררו ספג נהמות?

תקציר: מכבי חיפה - מכבי תל אביב 2:0/ספורט1
פטריק ואן לוון מאמן מכבי תל אביב. מאור אלקסלסי
שוב חגג מול מכבי חיפה. ואן לוון/מאור אלקסלסי

הרכב חסר? הזרים עזבו? זה לא הפריע למכבי תל אביב שעלתה הערב (חמישי) לגמר הגביע אחרי 0:2 חלק ומוצדק מול מכבי חיפה היריבה הגדולה. איתי שכטר, שפתח בהרכב רק בגלל הפציעה של בן חיים באימון הבוקר, היה גיבור המשחק הזה עם צמד במחצית השנייה. הירוקים ניסו להגיב, אבל לא היו קרובים להבקיע למעט נגיחה של פלאניץ' בתוספת הזמן וחיפה רושמת משחק חמישי העונה ללא ניצחון מול היריבה הגדולה שלה.

לטענת אנשי מכבי תל אביב, חלק מ-200 האוהדים שהובאו לאצטדיון מיישובי עוטף עזה כמחווה של ההתאחדות לכדורגל, השמיעו נהמות לעבר חלוץ הצהובים אדוארדו גררו. הצהובים התלוננו לאנשי ההתאחדות על היחס לו זכה החלוץ שחום העור, ומצפים שהדבר יטופל. זו לא הייתה התקרית היחידה במשחק: במהלך המחצית הראשונה כעס עומר אצילי על קפטן מכבי תל אביב שרן ייני, ונראה זועם בעקבות כרטיס צהוב שנשלף לחובתו. קשר מכבי חיפה ירד בכעס לחדר ההלבשה עם השריקה למחצית, תוך חילופי דברים עם ייני ושחקנים נוספים של קבוצתו לשעבר, כשהוא טוען שהם משחקים באגרסיביות יתרה.

איתי שכטר שחקן מכבי תל אביב. מאור אלקסלסי
איתי שכטר מקבל אהבה מהאוהדים/מאור אלקסלסי

פטריק ואן לוון המאמן המאושר אמר אחרי המשחק: "לא רק עשינו את זה עם ניצחון גדול, אלא גם שיחקנו טוב. נלחמנו מההתחלה כמו שצריך. ניסינו לשחק כדורגל, שלטנו בכדור ויצרנו מצבים רבים. אני לא מתרכז בקבוצה היריבה, אלא מתרכז רק בהופעה החזקה שלנו. אני שמח שהשחקנים עשו את מה שעבדנו עליו באימונים. ידעתי שיהיה לנו משחק טוב כי ראיתי את ההכנה למשחק. שמרנו על הרמה שלנו וגם בלי השחקנים הזרים, השחקנים האחרים עשו עבודה טובה מאוד".

על שכטר: "הוא שיחק טוב מאוד היום, גם החברים שלו נתנו לו בישולים טובים. אני מקווה שהניצחון הזה ישפיע מנטאלית על מאבק האליפות". לקראת הגמר: "שתי הקבוצות הגיעו לגמר, יהיה גמר יפה ואני מקווה שנוכל לשחק את הגמר בבלומפילד ויהיה טוב".

איתי שכטר גיבור המשחק אמר: "אני מאושר מאוד. ידענו שזה משחק סופר חשוב בשבילנו. אנחנו הישראלים ואדוארדו אמרנו שלא מתעסקים במה שקורה מסביב, אנחנו מועדון חזק וקבוצה חזקה ונעשה הכול כדי להגיע לגמר. אני גאה בחברים שלי, כולם ווינרים, התרכזו. אני מקדיש את הניצחון לצה"ל ולאזרחי המדינה. אני מקווה שבעזרת השם השקט יחזור. אנחנו מאושרים, עלינו לגמר. ראינו היום מכבי תל אביב חזקה ואמיתית".

"אנחנו כשחקנים לא התעסקנו בכל המסביב. מהאימון הראשון כשחזרנו להתאמן ראיתי חבורה של גברים עם אש בעיניים. אנחנו התעסקנו רק בעצמנו. יש הנהלה שמטפלת בדברים האלה. כישראלים ידעתי שניתן הכול. אני כל כך גאה בחברים שלי שלא שיחקו הרבה זמן ואני שמח שעלינו לגמר. למדתי בחיים שלי שסיכומים עושים בסוף. אם ניקח את הגביע בסוף, אז זה אחד המשחקים הגדולים שלי, אבל יש לנו עוד דרך. עוד לא אמרנו נואש במאבק האליפות, לא נוותר לרגע".

"נתאושש, נכין את עצמנו. נהיה מאושרים לילה אחד ונתחיל להתכונן למכבי פתח תקוה. אני מאמין בחברים שלי, לא נוותר לרגע. יש מאמן וצוות מקצועי שהחליטו משהו, ברור שאני רוצה כל הזמן להיות בדשא. לפעמים לא נעים לא לשחק, אבל אני שמח שהייתי שם כשהיו צריכים אותי, כמו תמיד. מה שיצטרכו ממני אני אעשה. מכבי תל אביב יקרה לליבי, אני מאושר מאוד. דרבי זה מיוחד ומרגש, אני מקווה שנביא את הגביע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully