וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערן זהבי על רגעי החרדה: "כל כך כעסתי, רציתי להרוג מישהו כששמעתי מה קרה"

בפ.ס.וו פרסמו כתבה נרחבת על עונת הבכורה של הישראלי במועדון, שעסקה בין היתר בשוד האלים: "חרא קורה בחיים, אבל אם אתה נותן לו להזיז אותך מדרכך, אתה חלש. אני אני לא אוהב את הפתרונות הקלים ולכן לא ברחתי"

ערן זהבי שחקן פ.ס.וו איינדהובן חוגג שער. ANP Sport, GettyImages
מסכם עונה קשה. זהבי/GettyImages, ANP Sport

באתר הרשמי של פ.ס.וו פרסמו כתבת וידאו נרחבת על עונת הבכורה של ערן זהבי - מההגעה המתוקשרת למועדון, ועד השוד האלים שעברה משפחתו. "חרא קורה בחיים, אבל אם אתה נותן לו להזיז אותך מדרכך, אתה חלש", הצהיר החלוץ הישראלי. "צריך לגלות אופי חזק אם רוצים להתקדם קדימה. הפיתרון הקל היה לטוס הביתה, הדבר הקשה הוא להישאר ולהילחם עם החברים והמשפחה. אני חושב שקיבלתי החלטה נכונה ואני שמח".

זהבי חזר לרגעי החרדה וסיפר בגילוי לב: "זה הרגיש נורא, כל כך כעסתי, רציתי להרוג מישהו כששמעתי מה קרה. לא ממש ידענו איך להתמודד עם המצב הזה, זה היה מוזר מאוד. אני שמח שאני והמשפחה שלי תמכנו אחד בשני, וגם המועדון. אני שמח שחזרתי להתאמן ולשחק, כי אני לא אוהב את הפתרונות הקלים. זו לא הדרך הנכונה. אם אתה רוצה להיות מקצוען ב-100 אחוז ולגלות אחריות, אתה צריך להיות שם בשביל הקבוצה גם ברגעים הקשים. החלטנו שלא נברח מהולנד, כי לא רצינו להראות כאילו אנחנו מאשימים אותם במשהו. הבית שלנו תמיד פתוח, אנחנו אוהבים אנשים, אוהבים אורחים, ולא נשנה את דרכינו. לא ניתן למישהו שביצע פשע מזעזע להשפיע על ההחלטות שלנו".

צפו בתקציר משחקו האחרון של ערן זהבי בהולנד העונה

תקציר: אוטרכט - פ.ס.וו איינדהובן 1:1/ספורט1

על תחילת דרכו במועדון אמר: "עכשיו הכל בסדר, אבל בחודשים הראשונים היה לי קשה. התרבות אחרת. כשהגעתי קניתי מכונית ספורט, כי הייתי בטוח שאגור באיינדהובן. אחרי שבועיים אמרתי לאשתי, בואי נעבור לאמסטרדם. החלפתי מכוניות, כי הרגשתי כאילו כולם מסתכלים עלי. זה לא היה בשבילי. המשחק הראשון מול אייאקס היה מיוחד עבורי, היו שיחות והתלבטויות האם אגיע לשם או לפ.ס.וו וזה היה חשוב שכבשתי מולם. הצלחתי להרגיש את הלחץ הגדול שהיה בשתי הקבוצות.

"יש לחץ גדול לזכות בתארים, זה היה לי גם במכבי תל אביב אבל כאן יש גם לחץ למכור שחקנים צעירים, לשפר אותם, לתמוך בהם. לעתים, אני חושב שכל הלחץ הזה לא עוזר להם. עלי לא היה לחץ כזה כשהייתי בן 20, זה לא פשוט להתמודד עם דברים כאלה כשאתה בקבוצה כמו פ.ס.וו, ואני חושב שזו אחת הסיבות שהביאו אותי, כדי לעזור בזה. כל פעם שאני לא כובש אני מתוסכל. אם אנחנו לא מצליחים, אני לוקח את זה אישית".

שי זהבי לא דיברה על המקרה הטראומתי, אך כן על בעלה: "הוא תמיד רוצה להיות הכי טוב שהוא יכול להיות, אם הוא כובש צמד ויודע שהוא צריך היה לכבוש שלושער, הוא עצבני. פ.ס.וו זה המקום הכי טוב עבורו בנקודת הזמן הזו בקריירה. לי היה קל יותר לחיות באמסטרדם, היינו באיטליה ובסין ועכשיו אנחנו כאן. זה לא קל לעבור למדינות אחרות ולהתרגל אליהן, אבל שנינו מאוד אוהבים להכיר תרבויות חדשות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully